středa 17. července 2013

15 divných věcí o mně TAG

Je o měn asi známo, že když mám chvilku volna a mám nutkavý pocit, že bych měla využít volné chvíle k vytváření hodnot, tak se zaseknu na nějakém tagu, protože tvořit smysluplný článek jsem líná. Tenhle jsem našla u An. a klidně se také sami označte. Tagy o divných věcech mám ráda, protože si myslím....že jsem celkem divná. Připraveni? 

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina

To vám nemůžu říct, je to trapas. Přiložím aspoň obrazovou nápovědu ve formě fotky. Ale abyste nebyli zcela ochuzeni, pokud se vám nechce přemýšlet, tak teta mi říká Kryšpín.


2. Jaký máš zlozvyk?

Rovnám věci na stole do pravých úhlů, uklidňuje mě to. Ve svém pokoji mám sice bordel jak v tanku, ale jakmile někde sedím u stolu delší dobu a třeba si s někým povídám, tak začnu věci rovnat, aby to lícovalo. 

3. Máš nějakou fóbii?

Moje fóbie z výtahů už tu byla zmiňována. Je to peklo, no. Nejhorší jsou ty skleněné v nákupních centrech. Nebo paternostery. I z pohledu na ně mi buší srdce. Vlastně i z pohledu na fotku.

chci umřít
4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?

Já si zpívám furt a všechno možné, často píseň od někoho převezmu, například si brouká ségra a za chvíli i já. Takže se nedá přesně říct, co si zpívám nejčastěji, ale mám jednu píseň, která mě uklidňuje, když se bojím nebo když se mi třeba zdá noční můra a já mám strach usnout. Je to ujetý, ale je to...Když se zamiluje kůň :D.

5. Co tě dokáže vytočit?

Pomalí a metodičtí lidé! Bože! Mám chuť je mlátit nebo minimálně šikanovat psychicky. Nesnáším, když někdo něco dělá POMALU.
No a pak takové ty věci jako týrání zvířat (vztáhni ruku na zvíře a já ti ji ustřelím), nespravedlnost, rozmazlenost, nepravdy o doktorech, prodavačky v Sephoře...

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní?

Nakupuju nebo chodím. To první, když jsem nervózní v nějakém dalším časovém horizontu, a to druhé, když mě daná věc čeká brzy (třeba zkouška). Nedokážu být v klidu a chodím sem a tam nebo se jako blázen točím na místě.

7. Na které straně postele spíš?

Doma uprostřed. Respektive střídám strany, spím na břiše, tak podle toho na jakou stranu mám otočenou hlavu, tak na tom okraji polštáře jest položena. U přítele na pravé (z pohledu ležícího).

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/baru?

Mám ráda víno a taková ta ovocná pseudopiva, takže to. Občas si dám i koktejl (mám ráda třeba Hemingway nebo High Society) a výjimečněji pivo. Z nealka piju kofolu, colu light, vodu, jablečný džus. Když je sezóna burčáku, dám si ten. Jó a miluju takovou tu klasickou točenou malinovku!



9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?

Tak to bohužel nevím, nejsem si zcela jistá. Ale měla jsem takovou vycpanou panenku, jen nevím, jak se jmenovala. A v raném mládí jsem taky dostala velkého plyšového medvěda, kterého mám i zde na fotce. Býval barevnější :).


10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?

Důkladně odličovat a důkladně hydratovat.

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?

Směrem do Mekky. Ba ne. Když si myju hlavu, tak ven od vody, jinak ksichtem k vodě.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?

Umím šilhat tak, že hýbu každým okem zvlášť. 

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?

Fast food! Všechno z něj! Obří steakhouse burger z Burger Kinga a k tomu gigantický hranolky a cibulový kroužky...och, umřela bych. Pokud je některá z vás takový ten velmi hubený typ, který může sníst, co chce a nepřibere, tak buďte tak hodné a jezte na mou památku ode dneška každý den tunu hranolek, když já nemohu...někdo to udělat musí! 
Jo, a taky miluju nakládaný hermoš.


14. Jakou frázi nejčastěji používáš?

"Nesejčkuj, Alberte." - je to z detektivky od Agathy Christie a používám to, když má někdo pesimistické myšlenky.

"Však kolikpak těch dešťů do roka je." - z Rychlých šípů, když si myslím, že je něco nepotřebné nebo zbytečné (V RŠ si Dlouhé Bidlo pořídí deštník, kterého půlka chybí, ale on řekne, že to nevadí, však kolikpak těch dešťů...)

15. V čem spíš?

Různě. Mám vše od pyžama s Batmanem po sexy košilky, ale v těch vypadám, že si jen dělám srandu. Nejradši mám teplákové kraťásky a tílko nebo triko s dlouhým rukávem. Nemám moc ráda dlouhé nohavice na spaní, uspokojuje mě pocit, když mi nohy jezdí po studeném prostěradle.

A teď...mi řekněte, že jste taky divní :). Doufám, že jo, protože já jsem si tu vyloženě vylila srdce! Budu se těšit na komentáře,
IYF

47 komentářů:

  1. Perfekt!!! Když se zamiluje kůň:DD no ale neměla bych se moc smát, protože tuhle písničku jsme si jednu dobu navzájem zpívali s přítelem šišlavými hlasy:DD a fráze z RŠ je nej! jako dítě jsem je naprosto milovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem to nevydržela a taky spáchala Tag:)) můžeš se pro změnu pobavit u mě:) http://jina-blog.blogspot.cz/2013/07/tag-15-divnych-veci-o-mne.html

      Vymazat
  2. jeej toho medveďa som mala aj ja :-) mal biele bruško inak bol celý ružový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé :). Můj má modré bříško a byl růžový.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ne, ale pořád jsi celkem blízko :D

      Vymazat
    2. Škunere?:-D Čéče, prozraď nám to!

      Vymazat
  4. ... nebo Titanicu? Ale to mi k tvojí postavě moc nesedí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Ne, ale zajímalo by mě, jak jsi na to přišla :)

      Vymazat
  6. Teda jestli Ty jsi divná, tak kdo je normální :-D. Moc se mi Tvůj tag líbí, a teda vůbec nic mi z něho nepřipadá divné (asi jsem divná taky :), takže si ho asi taky jednou střihnu...Strašně se mi líbí ta fotka s medvědem - ta je boží!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Rychlý šípy jo? Ty jsem četla taky a mám pocit, že mě to psychicky poškodilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? A ještě horší byli Hoši od Bobří řeky a jejich nahá kolena v ulicích a opálená lesklá svalnatá těla, když se koupali v přírodě. Brr.

      Vymazat
    2. No jako uznávám, tohle bylo nestandardní, ale já to vytěsnila :D

      Vymazat
  8. Námořníku? :D
    Fakt nevím, ale pěkně divná jsi, takovým tím sympatickým způsobem. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Och milujem tento tag a neskutočne dobre som sa zasmiala....hlášky ktoré nedávajú zmysel milujem, a aj keď dávajú, a povieš ich bez predchádzajúcej vety tak nedávajú-to milujem :D
    Inak som sa zasmiala aj na prezývke ... ukladaní vecí do pravého uhla, to je fakt šialenosť (Nič v zlom ) a tak celkovo...super tag a teším sa na ďalší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem ráda, že ses pobavila :))

      Vymazat
  10. haha, to mě pobavilo :) Taky nemám ráda dlouhá pyžama a miluju, když holou kůži jezdím po povlečení :) Já mám takovou úchylku, že když nemůžu usnout, oblíknu si ponožky a za chvíli si je sundám a to mě uspí :D je to fakt asi nějaká porucha mozku, nebo co, ale mě to pomáhá :))) tenhle tag mě baví, takže ho možná taky někdy připravím :)

    OdpovědětVymazat
  11. rovnání a celkově uklízení věcí je moje klasika, dělám to doma, v práci, u rodičů, u cizích lidí...dokonce musím mít pěkně srovnané i věci v ledničce :D a jako pyžamo bych měla nejradši tílko a kalhotky, ale bydlíme ve starším nezateplneném domě a v pokoji je hrozná zima a protože spím odkopaná, tak delší kalhoty a ponožky jsou must :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S ponožkama bych spát nemohla, to mě úplně bolí u srdce :)

      Vymazat
  12. Tak jsem se taky tagla. :) http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/07/15-divnych-veci-o-mne-tag.html

    OdpovědětVymazat
  13. :D neustále přemýšlím nad tou tvou přezdívkou :D :D nicméně jsem ráda, že se mohu také veřejně přiznat k té prasárně (pardon za ten výraz :D) jako je nakládaný hermelín! Užrala bych se, doslova! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Hele, asi to bude divný jo. Ale máme toho hodně společného :D Taky musím všechno zarovnávat podle pravých úhlů :D a hodně často si zpívám zamilovaného koně :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  15. Ty jsi tak mile divná :) Dlouhá pyžama taky nenávidím! A to samo takové ty polodlouhé košile, třeba ke kolenům...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny košile mi skončí vždycky u brady, všechny...:)

      Vymazat
  16. Já pro změnu nikdy nepřemýšlela, jak se stavím k vodě při sprchování, až ty jsi mě přiměla zamyslet se. A jo, stavím se stejně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o tom taky dosud nepřemýšlela :)

      Vymazat
  17. Moje teta mi taky říká Kryšpíne:D respektive říkala, teď už moc ne:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. huldra?:)) nermuzu to nejak vylustit

    OdpovědětVymazat
  20. ta strana postele je z pohledu ležícího na břiše nebo na zádech?
    ve sprše zásadně sedím, ehm. asi jsem líná i stát nebo co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, vidíš - na zádech :). Já kdybych si sedla, tak už nevstanu.

      Vymazat
  21. Myslela jsem, že Hemingwaye si dávám jenom já...A na Steakhouse s kroužkama jsem teď dostala velkou chuť :D

    OdpovědětVymazat
  22. Aaa...konečně někdo, kdo rád pije High Society <3 :-D Vážně se dokážu naštvat když jej udělají moc sladký :-D ;) jsem si tě dnes všimla u Plům a vidíš, místo "hatera" myslím ze Te začnu sledovat ;) Lulu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!