pondělí 15. července 2013

Červnový Ladybox - recenze

Ahoj všichni! Mrzí mě, že jsem vás tento měsíc ochudila o rozbalovací video (respektive nevím, jestli vám chybělo, ale jestli jo, tak se omlouvám) - s neustálým zpožďováním vydání červnového Ladyboxu mi měl nakonec přijít v době, kdy už jsem byla dávno někde v nebi pod Berlínem. Doufám, že při nastávajícím spojení krabiček krásy se už tohle nebude opakovat a datum vydání bude stabilní, protože to není moc dobrá vizitka. Ladybox jsem si tedy rozbalila až 7. července, kdy jsem dorazila domů a všechny produkty jsem už stihla pořádně vyzkoušet. Tohle je poslední vydání samostatného Ladyboxu, takže zamáčkněme slzu a příští měsíc přivítáme Ladybox nový. Sama se už docela těším.



Krabička i dopis už jsou standardem, celkem jsem zvědavá, jak bude vypadat nové balení a co se změní. Sama mám ráda, když jsou všechny krabičky stejné, aby se daly pak třeba na něco použít a ladilo to, ne "každý pes jiná ves". Takže doufám, že to nebude barevná divočina, jako u Senzaboxu. Teď už ale k jednotlivým produktům.

Mixa krém na obličej pro citlivou pleť



Tahle značka mě zatím celkem přesvědčila o své kvalitě, rozhodně je to to lepší z drogérky, takže krém mi udělal radost. Říkala jsem si, že ho budu používat na den a střídat s krémem pro starý lidi (článek bude). Je fakt moc příjemný, parfemace nevtíravá, dobře se roztírá, vsakuje se rychle a příliš se po něm nelesknu. Je to dobrý krém jako takový "základ" a myslím si, že musí vyhovovat všem. 

Balzám Figs&Rouge aloe a mentol



Fuj, tak s touhle parfemací si u mě zrovna nešplhli, ačkoliv samotný výrobek je podle mě bomba. Balzám opravdu skvěle hydratuje, dá se použít i na jiná suchá místa kromě rtů. Ale jako...vy víte, že nesnáším mentol a cokoli větrového, takže z té vně nadšená nejsem a musím ji vždy přetrpět. Zároveň ale chápu, že tohle je můj osobní problém :).


Tvářenka Inglot



Super tah! Inglot mám hodně ráda a je to podle mě dobrá značka za slušné ceny (brzy se můžete těšit na článek o představení jejich nového e-shopu s nějakou tou slevou pro vás). Tvářenka mi udělala radost, mimojiné taky proto, že si ji můžu dát do své magnetické paletky. Nevím, jaké byly všechny odstíny, já jsem všude viděla jen ten, který mám já, každopádně barva je to pěkná, taková cihlovo-korálová, naštěstí bez třpytek. Trošku práší, ale není to žádné drama. A vydrží celý den takřka nehnutě!


Tělové mléko Duck Island mandarinka a bergamot


Na cestách jsem horko těžko spotřebovala jejich sprcháč, který smrděl jako záchod, takže mě mléko příliš nenadchlo, ovšem vítám, že je ho aspoň jen malé balení :). Využiju ho, spotřebuju...ale tuto značku bych příště klidně oželela. Balení je rozkošné, ale zbytek nic moc.

Sprej Salcura na intimní partie


Asi nechápu na co to je nebo co. Na nějaké choroby v intimní oblasti netrpím (kromě zánětů močáku, které mám tak minimálně desetkrát do roka), takže ho asi příliš nevyužiju. Popravdě jsem ho ještě ani nevyzkoušela v akci, protože ho moc nechápu. A pro vás je tahle recenze strašně přínosná, já vím.

Kondicionér, šampón a sprchový gel Kiss my face



Kondicionér a šampón jsem našla v boxu navíc, neurazilo, nenadchlo. Na cesty je asi využiju, ale nepřišly mi nějak zázračně schopné. Sprcháč celkem svěže voní, což se mi bude hodit po cvičení. Takže vlastně ve výsledku celkem fajn, ale neskáču metr vysoko.

Vzorek Ideália BB krému Vichy


Tak na tento vzoreček BB krému jsem byla zvědavá a musím se plně ztotožnit s recenzí Rendy. Je to mastný jako blázen! A krytí nic moc. Ač se mi strašně líbí obal plné verze, tak si tento BB fakt nepořídím. Chtěla jsem nějaký světlý BB evropského typu na léto, ale nemůžu na žádný vhodný narazit. Máte nějaké doporučení? L'Oréal je na mě moc tmavý.


Bohužel se z mého boxu nějak vytratily vzorky Weleda, takže o těch vám říct nic nemůžu. Ve výsledku jsem dost spokojená, hlavně z Mixa krému a Inglotí tvářenky. Ladybox si podle mě za celou dobu, co byl samostatný, zvládl udržet slušnou úroveň a už teď se těším, co pojde ze sňatku se Senzaboxem.

A co vy, jak se vám líbila červnová krabička krásy? 

Těším se na vaše komentáře,
IYF




9 komentářů:

  1. No, me teda LB jako takovy moc potesil. Ovsem veci, ktere jsem v nem nasla uz u me neobstali..

    Mixa - vrcholne zklamani (http://www.blondatejsvet.cz/2013/07/mixa-24h-zklidnujici-hydratacni-krem-lb.html), me teda prijde fakt strasnej :-( silikonovvy pocit, velmi neprijemny a podrazil mi plet :-( Zatim jsem ho predala dale, jestli nahodou nemam problem jen ja...

    Duck ISland - naprosto s Tebou souhlasim (http://www.blondatejsvet.cz/2013/07/duck-island-body-lotion-mandarin.html) Take bych uz tuto znacku rada nepotkala :-))

    Vichy - to mi prislo jako katastroficka (http://www.blondatejsvet.cz/2013/07/vichy-idealia-bb-krem-lb-062013.html) ja nevim, pro me zklamani od Vichy jsem cekala nejak neco lepsiho :-( Treba proti Maybelline /nedavno jsi o nich taky psala/ - je to uplne propadak. Mabelline stoji o polovinu mene a je 100x lepsi :)

    Jsem hrozne zvedava na dalsi box. Trochu se toho spojeni ale teda bojim...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tato krabička potěšila moc:)
    Mentol mi nevadí, takže z toho balzámu jsem nadšená úplně; krém Mixa mě moc potěšil mám už od nich pleťovou vodu a jsem moc spokojená:)
    Dále tvářenka mi sedla, jako by byla dělaná pro mě, stejně tak BB, s tím jsem taky spokojená a kryje celkem dobře:)
    Ta značka Kiss my face mě moc nenadchla ani minule, stejně tak Duck Island, taky mi to příliš nevoní:(
    A ten sprej, nějaké problémy jsem už měla, ale taky ho moc nechápu:D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujala jedině tvářenka od Inglotu a na představení e-shopu se už moc těším :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem moc nadšená nebyla, nejvíc mi asi udělala radost sada od Kiss my face. ten sprej jsem zkoušela po návštěvě ne zrovna čistého bazénu a docela štípe, asi je to tím tea tree, které z něj cítím (doufám, že nemám Antiac a nespletli etiketu), nevím, jestli je to úplně vhodné na...ty partie :D jinak recenzi mám na blogu, jestli se chceš podívat a ještě jednou za LB děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nelituji, že jsem si tento LB neobjednala, obsah mě vůbec nezaujal :(

    OdpovědětVymazat
  6. tuším, že v chápání spreje ti brání tvé medicínské vzdělávání se :-) já ho taky nechápu, ač medik nejsem, nějak mi přijde docela divné rozprašovat na nejcitlivější partie vně jakousi desinfekci, když původ je uvnitř....nebo se pletu? navíc se tím pravidelně narušuje přirozené prostředí... já tomu vážně tak nerozumím , ale přípravek tohoto typu vidím poprvé, pak jedině v lékárnách tipuji že něco takového bude jako doplněk k léčbě zevnitř.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tu Salcuru taky nepochopila. Upřímně se bojím si něco takového dolů nastříkat :-D Se schválně zeptám doktora až tam půjdu.
    Jinak tento Ladybox mě taky moc nepotěšil i když zpětně jsem ráda za balzám ( i když tu vůni jsem na začátku proklínala) a tvářenku. Z Mixy jsem byla taky nadšená, ale pak jsem si přečetla to složení. Navíc jsem si všimla, že od té doby co ji používám se mi vyrazilo několik pupínků. Ale co jsem mohla čekat. Už jsem od nich zkoušela CC kréma to byla katastrofa. Prý na citlivou pleť....já to nanesla a pálil mi strašně obličej, ta vůně taky nic moc a o nějakém sjednocení nemůže být řeč. Takže já a Mixa se kamarádit určitě nebudeme.

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že mě tahle edice nechává v klidu. Balzámky jsou sice bomba, ale mentol taky nesnesu. Mentolová má být žvejkačka, ale na rty to podle mě nepatří. Ale pochopitelně se těším na ten další měsíc - to bude asi oslava spojení boxíku ve velkém:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvářenky jsem všude viděla jen v odstínech 28 a 29, takže asi byly jen dva.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!