čtvrtek 11. července 2013

Chcete mě? Jsem růžový, krásný a právě se vdávám

Ahoj všichni!

Máme tu další měsíc a s ním další soutěž, tentokrát o červencový Ladybox - a celý v novém! Jak už asi víte, tak původní Ladybox a Senzabox spojily svoje síly a od července se dočkáme nové krabičky krásy s podtitulem Just Married. Má být mimořádně nabitá, tak se máte na co těšit!


toto je ještě původní logo

A chtěli byste ji mít doma? Jednu u mě můžete vyhrát. Opět jsou ale velmi složitá pravidla. Co tedy máte udělat?

1. Být sledovatelem mého blogu.
2. Napsat mi komentář s vaším e-mailem a libovolným vzkazem. 

Soutěž potrvá do této neděle do 20:00 a pak bude vybrán výherce.

Hodně štěstí!

IYF

90 komentářů:

  1. Ráda se přesvědčím, jak povedená svatba to bude :). Dáša (dagmar.ser@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Sleduju už dlooouho :-)
    2. bebe@ruzovychroust.cz

    A docela mě zajímá, čím taková "vdaná krabička krásy" překvapí :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké dopoledne a krásný celý den ;-)
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Tvůj blog sleduju už delší dobu a velmi se mi líbí:P
    2. lpucinka@seznam.cz

    Zajímá mě čím tato krásná krabička překvapí:P

    Krásný den přeji..

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle krabička mě hodně zajímá :-) Pokud v ní má být to nejlepší ze Senzaboxu i Ladyboxu, mohla by to být pecka. lllenkaaaaa(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ladybox ani senzabox jsem neměla. Ze začátku jsem vždycky nevěděla který, pak jsem čekala, jak se budou vyvíjet a postupem času mě nějak přestalo bavit je i sledovat, protože jsou všude. Spojení je příjemná změna, nebude tolik článků o krabičkách a budou možná kvalitnější.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jako jsem napnutá jak kšandy, ale vydržela jsem a neobjednala.. Kdybych měla jistotu, že v krabičce bude více péče, než dekorativky, tak do toho jdu, ale takhle raději budu očumovat u cizích.. nebo se nechám obdarovat :)
    koubova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. verca.basova@seznam.cz ps:tohle je email tvoji velke fanynky (cti juhuuu)

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes GFC. :)
    Spojení mě docela překvapilo, ale těším se, že to třeba povede k lepším a nadupanějším krabičkám.

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pořád nad objednávkou přemýšlím, ale asi se budu krotit...tak třeba to výjde tady :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak snad se aspoň jednou podaří!
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem na výsledek spojení vážně zvědavá :-)
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji :)
    Jsem docela zvědavá, co z toho sňatku nakonec vyleze.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak snad jim tohle spojení bude svědčit :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. darya.burbik@gmail.com
    Chcí krabičku objednat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem moc zvědavá, co si pro nás připravili! :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zatím jsem žádný v boxů neměla šanci vyzkoušet, tak by se jeden šikl. Minimalně ráda dostávám dárečky :)

    pokornalena@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. sleduji už dlouho a moc ráda tě čtu, hlavně mě bavily ty články o medině :)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímalo by mě, co z toho vznikne :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ta může být moc krásná :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. IYF sledujem ta pravidelne, vzdy sa tesim na kazdy novy clanok ;-)
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji tě už ž nějakou dobu.:) A co se týká krabiček krásy, žádnou sem ještě neměla a ani mě to nijak nevadilo. I když dostávám ráda dárky, tak tady jsem se nikdy nepřesvědčila objednat.:) Jsem zvědavá co vznikne ze spojení, ale také nebudu objednávat a radši budu koukat u jiných!:) Když bych měla štěstí tady, tak bych ale byla ráda.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduju tě už nějakou tu dobu :)

    Už dlouho jsem žádný box neměla, brávala jsem hlavně Ladybox, Senzabox mi nebyl moc sympatický. No, jsem zvědavá, co ze spojení sil vyleze a jak se povede, jsem trošinku skeptická.

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Nová krabička mě dost zajímá, pokud nevyhraju, tak si tu první možná i pořídím. Těžko říct, jak to bude vypadat, ale já se na ni těším.
    jera.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji! jitka.hurtov@gmail.com
    Libovolný vzkaz - budiž:

    Tralalala, sličná jsi jak fiala:)

    OdpovědětVymazat
  27. Pochybuju, že box vyhraju, ale zkusit se to musí :) Konečně bych aspoň nějakej vyzkoušela.
    ekar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. tak sice už mám box objednaný, ale proč to nezkusit u tebe :) aspoň bych mohla někoho obdarovat
    etsilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. tina.tia.k@gmail.com
    ešte som nič take nevyhralal stalo by to za vyskušanie

    OdpovědětVymazat
  30. eliska.janci@email.cz
    jsem zvědavá co z toho jejich "sňatku" vznikne :)

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduju:-)
    jahranst@seznam.cz
    A jenom ti chci říct, že máš jeden z nejlepších kosmetických blogů, jen tak dál a víc videí:-P

    OdpovědětVymazat
  32. Jeeej super GA :)
    sledujem ako vik ppop
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Hlásím se, na nový box jsem zvědavá :)
    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. uz mam objednano, ale soutezit musim, protoze bych ho strasne rada prenechala Bald and Pale Terrynce ;)
    pinningup@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. No tak to je skvělé, žádnou krabičku krásy jsem ještě neměla, tak by bylo vážně super, kdybych vyhrála, zvlášť když tuším jakou vlasovou kosmetiku tam chtějí dát :-) i když nevyhraju, tak jsem strašně zvědavá, co do té nadupané krabičky dají :D musíš po distribuci, co nejdřív udělat recenzi, ať si aspoň něco počtu :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, sice nepřispívám, ale sleduji pravidelně :) box jsem zatím žádný nevyzkoušela, nedokázala jsem se rozhodnout, tak je teď fajn, že je vlastně 2v1 ;) Táňa tanacicu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Když dva boxy rozhodnou se,
    trávit život společně,
    někteří uroní slzu,
    jiní řeknou: konečně!

    Větší radost z Ladyboxu
    nyní každý bude mít
    neb moc peněz za oba dva
    nemůže teď zaplatit.

    Nemusí už rozhodovat,
    jestli ten a nebo ten,
    Oba spolu přijdou domů
    hezky v jeden den.

    Proč bych ten box chtěla míti?
    Jednoduchá odpověď:
    Chci vonět jak luční kvítí,
    prozářit si celý svět...

    O novinky z kosmetiky
    vždycky velký zájem mám,
    u mě nic nepřijde nazmar
    slavnostně ti přísahám.

    Tak dlouho jsem přemýšlela co sem napíšu, až jsem vymyslela básničku!

    levandule.fialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. obe krabicky jsem si naposled doprala k vanocum, takze bych mela velkou radost :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. waliszewska.lucie@seznam.cz - máš moc hezký blog! ;)

    OdpovědětVymazat
  42. sima.sony@gmail.com

    to, že se senzabox a ladybox "spářily" do jednoho mě trochu mrzí... ale na druhou stranu mi to dává naději, že to tentokrát bude dvojnásobná radost zabalená v jedné krabičce :) hezké léto :)

    OdpovědětVymazat
  43. Tak ja to zkusim, treba budu prijemne prekvapena, zatim mi maloktere vydani prislo zajimave. Tvuj blog jiz sleduji a e-mail mam krasabarev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. 50.shades.of.anana@gmail.com

    Sleduju dávno a moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  45. je kéž by se na mě usmálo štěstí protože sem naprostý boxo závislák a hold každý měsíc nejsou penízky si ho dopřát jako tenhle .... Vždycky když ho nedostanu tak se aspoň hned musím kouknout na internet ale tenhle bych nejraději otevřela doma....:-) email ivi.rusnackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. dejnicka@volny.cz
    Libovolný vzkaz;-)

    OdpovědětVymazat
  47. 1. sleduju :)
    2. kosmetiku jsem měla vždy ráda, ale co jsem začala kupovat ladybox objevila jsem i kosmetické blogy a stává se ze mně závislák jak na kosmetice tak na blogách :)

    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Uvidíme až to rozbalíme:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, ráda se zapojím :)
    ZeldaMartina@gmial.com

    OdpovědětVymazat
  50. zkusím štěstí
    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  52. Už se na toto vydání LB moc těším, jsem poměrně nekritická, takže věřím, že zklamaná nebudu. Za spojení jsem vděčná, protože věřím, že kvalita se zvýší a navíc si "nemusím" kupovat dva boxy měsíčně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Tak na toto vydání jsem opravdu zvědavá, sama nevím zda mám objednat či nikoliv

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. sem nedočkává co v tomto boxíku bude :) snad budeme všichni mile překvapené :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Jsem na první společnou krabičku LB a SB zvědavá, moc se na ní těším :)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Mmm, to jsem fakt zvědavá na nový box :)
    annet007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Tak jsem zvědavá, co v boxu bude :)
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduju pravidelně jak tady tak i na youtube, nevynechám jediné video!
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. spojení boxů zní zajímavě, těším se na obsah první krabičky :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Měla jsem jen senzabox, tak jsem moc zvědavá na tohle propojení krabiček :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Jsem zvědavá, jak to spojení dopadne. Jen doufám, že se nerozjede nové kolo Dermacolu :-(
    petra25x@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Zatím jsem měla jenom jeden ladybox, ale obsah ostatních boxů se samozřejmě nedal přehlídnout :D Jsem zvědavá, co "svatba" přinese :)
    PetraJ.Hozova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Nová edice mě hodně láká..snad nás všechny jenom potěší.:D
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. žádnou krabičku krásy jsem jěště neměla, tak bych ráda získala nějakou "zkušenost" :)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Taky jsem zatím zvolila vyčkávací taktiku. Sice tvůrcům věřím, že bude box nadupaný jako nikdy předtím, ale mám toho doma tolik, že minimálně do Vánoc nic kupovat nemusím. Pokud by se tam ale objevilo něco, co mooooc chci, tak si ho pořídím. Nebo ho vyhraji u Tebe? :-)
    jitka.cvejnova @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Super soutěž. :-) burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  68. Mám hned několik vzkazů..:)
    Pro tvoje čtenáře:Važte si toho,že tento blog je..Myslím,že autorka s psaním tohoto blogu možná i chtěla skončit,jenže kvůli vám to tu nevzdala..:)Podporujte jí,protože když píšete vlastně jen tak pro sebe,nemá to smysl..Podporujte jí važte si tohoto blogu! :)
    Pro tebe:Nevzdávej to..:) Dál piš blog!I kdyby si chtěla skončit,uvědom si,že je tu spoustu lidí,kteří od tebe potřebují poradit a kteří s nadšením čtou tvé články..:) Protože si výborná blogerka a nevím co bych si bez tvého blogu počala..:)A myslím,že nejsem sama..:)Nevzdávej to,už kvůli skoro pětistovce pravidelných čtenářů! :)

    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Já jsem žádnou beauty krabičku nikdy neměla, přiznávám se, že mi dosud ke štěstí stačilo koukat na ně ve článcích a videích a nikdy jsem nepocítila větší potřebu některou z nich vlastnit. Ale u mě je to asi i tím, že mám všeho otřesné zásoby, kterých se snažím všemi silami zbavit. No ale tahle just married krabička, pokud má být fakt tak nadupaná, by mě teda určitě potěšila, to zas ne že ne :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a je super :) Mám ráda lidi s nadhledem.

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Na tuhle krabičku jsem fakt hoodně zvědavá a budu čekat napjatě na recenze, protože já jsem hrozná šetřivka a je mi proti srsti si něco objednávat na slepo :) takže bych jí musela ledatak vyhrát :)
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Co jiného si přát než o čerstvý sňatek obohacený double krabiček krásy? :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. No jsem zvědavá, jestli nás čekají nějaké nové neokoukané značky v nové krabičce :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. ... i já jsem na novomanžele moc zvědavá! :)

    jana.zizkova1@gmail.com

    PS: Tvůj blog je jeden z mála, co čtu poctivě každý den ;)

    OdpovědětVymazat
  75. Prave sedim ve zpozdenem vlaku smer antikvariat na druhem konci republiky, doufaje ze privesky pro ktere jedu jeste sezenu a procitam si opet s radosti jeden z prvnich a nemilejsich blogu:-*

    Zdravim srdecne jmenem lesniho osazenstva slecnu severskou cestovatelku a novomanzelum na jejich spolecne krabickove ceste preji mnoho stesti a prihazuji jednoho irskeho Leprikona, at je z jejich spojeni krabicka stedra.
    Email jest u meho lesniho blogu.

    S pozdravem tvor :-)

    OdpovědětVymazat
  76. Já od něj moc nečekám, ale tak třeba mile překvapí...

    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. lamzulin@seznam.cz
    Já nevím, LB i SB slibovali spojení toho nejlepšího a přitom podle mě ty nejlepší věci ruší :-/

    OdpovědětVymazat
  78. jana.wertheimova@seznam.cz

    Jsem na jejich spojení zvědaná, doufám ne brzo nebude rozvod :)))

    OdpovědětVymazat
  79. V zacatcich jsem vyzkousela Senzabox, ktery me nijak nenadchnul a proto jsem mela obavy z objednani Ladyboxu. Toto spojeni by mohlo uspokojit me ocekavani... :) N.

    z.navysokenoze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Bald.and.pale@gmail.com
    Nastve me kazdy den, kdy tu neni nic noveho! :-)

    OdpovědětVymazat
  81. super! zrovna jsem se chystala si svůj první box objednat, tak by mě výhra fakt potěšila:)
    mail: pavelkova.ana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Tvůj blog sleduji už dlouho, mám ho i na fb (to se mi líbí) ;)

    Svůj první LB jsem si již objednala (minulý měsíc) a velmi mile mě překvapil (nejsem moc náročná, voní mi totiž "celkem" všechno, a jsem ráda a ta cestovní balení, která se vždy hodí no ne ;)... Jsem tudíž zvědavá, čím by mě překvapil i tentokrát, když se nám SB a LB spojují ;)

    Jinak s tvým blogem jen tak dál a hodně štěstí :) chodím sem každý den a netrpělivě vyhlížím, kdy se tu objeví nový příspěvek :)

    janulka.dol@seznam.cz

    Měj se krásně ;)

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj, tvůj blog jsem objevil teprve před pár týdny, ale od té doby každý den vyhlížím nové příspěvky a pročítám ty starší. Líbí se mi, že nehodnotíš jen drahou kosmetiku, ale i tu cenově dostupnější - Balea výrobky miluju:-)

    Tvoje video s otevíráním LB se mi moc líbilo a ráda bych si otevřela svůj vlastní.

    Užij si fajn léto a těším se n zajimavé příspěvk na blogu.

    Hanka

    Korandova.hana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. sleduji tě už déle a ráda si zasoutěžím :)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Tvůj blog se mi moc líbí.. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!