středa 3. července 2013

Essence Me&My Ice Cream kouzelné koule

Ahoj všichni! V tuto chvíli už jsem teoreticky někde v Norsku, ale zatím nevím, v jakém pořadí články naplánuji. Vyrazily jsme s maminkou na zájezd, který nás má provést skandinávskými zeměmi a jelikož jsem v těchto končinách ještě nebyla, tak se moc těším (a nyní jsem již určitě nadšená :). Je 28.6., odjíždíme 2.7. a já už mám sepsaný seznam kosmetiky, co si s sebou vezmu. Jak povrchní.



Popojedeme ale k nové limitce Essence, která se jmenuje Me&My Ice Cream a už na obázcích mi přišla kouzelná, takovým dětským způsobem. No a protože jsem postižená blogerskou posedlostí koulema, tak jsem je hned přihodila do košíku. Vyjdou vás na 100 Kč a je jich tam 14g, což je přesně tolik, jako miminko v pátém týdnu. Doufám, že vám to pomohlo.



Gule jsou zabaleny v laciné plastové krabičce, která mě příliš nenačutává a existuje možnost, že se brzy rozbije. Vevnitř pak najdete houbičku, která drží koule při sobě (zná někdo povídku "Podložil jsem si koule, aby se mi nerozbíhaly"?) a následně i kulatý zázrak. Kuličky jsou asi v pěti barvách, ale já jsem nedávno v testu barvocitu zjistila, že nemám nejlepší skóre na světě (vždycky jsem zklamaná, když v něčem nejsem nejlepší...), takže možná budou jen čtyři, ale možná taky 6. 



Na první pohled jsem se bála, že to bude třpytkatá hrůza, ale tak strašné to není. Třpytky v koulích sice najdete, ale je to jemnější efekt, než byste čekali. Zkoušela jsem je jako rozjasňovač i na celý obličej, v druhém případě to bylo možná trochu moc, ale tak někdo se s tím nepáře. Výdrž není oslnivá, večer toho na tváři už moc nenajdete.


vidíte ten trochu světlejší pruh? to je ono


Kuličky doporučuju všem úchylům, co musí mít každou novinku ve tvaru koulí, ale jinak myslím, že nevadí, když si je necháte ujít. Pokud ale toužíte po rozjasňovacích perlách třeba od Avonu, které jsou snad dvakrát až třikrát dražší, tak myslím, že si vystačíte s těmito.



Hodnocení: 6/10

Podložte si koule, aby se vám nerozbíhaly!

A řekněte, co si o tom všem myslíte a zda si něco z nové kolekce pořídíte.

Aloha (to není švédsky),
IYF

17 komentářů:

  1. Já byla okukovat, jestli se objeví, ale jseště jsem je nenašla. Já si tedy kuličky ujít nenechám, moc se mi líbí! A jsem ráda, že nemají moc třpytek.

    OdpovědětVymazat
  2. (Uvod) Kdysi jsem mela takove tricko s motylkama ze samych stribrnych trpytek. Kdyz jsem si ho pretahovala pres hlavu, vzdycky se mi ty opadavajici trpytky nalepily na oblicej. (Pointa) Tak nejak jsem si predstavovala i efekt essence kouli za stofku a jsem tuze rada, ze to tak nedopadlo. (Zaver) Mozna je taky prubnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsi v Norsku (úvod) a nebo ve Švédsku? (upřesnění pozdravu)? :D
    Jinak ten efekt mě moc nenadchl, ale lákají mě ty balzámky. Jen narazit na tu kolekci :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam hlavně nezmrzni. :)
    Já jsem si je plánovala koupit, ale nakonec to asi neudělám. Vystačím patrně s Guerlaníma kulema a tím dalším milionem rozjasňovačů, které stejně nikdy nespotřebuju... :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že je zas něco, co nemusím mít. :-) Asi si vystačí s dvěma druhy Meteoritek, bez tak bych porovnávala neporovnatelné. A rozjasňovačů mám doma dost do konce života :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mne se kulky libi, za kilo dobry. Davam je na cely xicht, jako rozjasnovac jsou slabej kalibr.

    OdpovědětVymazat
  7. Původně jsem je chtěla, ale když jsem je viděla naživo, tak jsem ej tam nechala :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Mě přijdou jako rozjasńovač hodně slabý a neviditelný a používám je na celý obličej a přijde mi, že je to taky hodně málo vidět :) jen na přímym slunci se semtam zaleskne piditřpytka, takže vlastně ok

    OdpovědětVymazat
  9. Kde jsou vyrobené? Asi v Číně, co?

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle nemám :) z této limitky mám balzám a lak na nehty :)
    Mám ty rozjasňovací perly od Avonu, chytla jsem je v akci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Užij si dovolenou :) Mě osobně Essence limitky nechávají hodně chladnou. Vůbec mi nesedí barvy a ani se mi tam nic moc nelíbí! Mám perly od Avonu a ty i na hřbetu ruky vypadají lépe, asi je měnit ani nebudu. Vydrží doslova věčnost, než je spotřebuju bude mi tak kolem šedesátky ;D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  12. Mám je též. A k nim jsem si vzala i balzám ve fialovém balení a ten oranžový lak.

    OdpovědětVymazat
  13. ooo na tuhle limitku jsem se dívala dneska na facebooku, ale obešla jsem několik Rossmanů a ještě nebyla :( tak snad během zítřka seženu, ty koule fakt chci! ještě jsem žádné neměla, tak pro začátek nebudu hned kupovat Guerlain :D

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  14. Užij si sever! Byla jsem ve Švédsku a Dánsku a vzpomínám na to jako na nejkrásnější prázdniny :))
    Z téhle limitky mám 2 laky a jedny stíny, kuličky už byly vyprodené, bohužel :((

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, tak na perly jsem se koukala, ale přišly mi opravdu hodně světlé, mám rozjasňující perly z Avonu a spokojenost, jsou lepší. Četla jsem, že některé slečny zamýšlely "essencky" použít jako různé barvy stínů na oči, ale myslím, že se mnou budeš souhlasit v tom, že jsou v konečném důsledku perličky skoro stejné - tzn. dělají stejná efekt, nezávisle na barvě. Odnesla jsem si nakonec jen jedny stíny, protože ty jsou pěkné. Přemýšlela jsem taky o meruňkovém laku, ale při bližším zkoumání jsem zjistila, že je vlastně téměř totožný s lakem Essence nude z běžné série - který je ovšem o 10 Kč levnější než tato limitka ;-). Krásný sluníčkový den všem. Leňa

    OdpovědětVymazat
  16. No héle! Tak to jsem teda číst neměla! Zítra si pro ně běžím, protože jsou fakt hezké! :)
    Pak o nich napíšu recenzi, ale fakt mě zaujaly! :)

    www.zivotvery.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem si guličky pořídila tento týden a před chvilinkou jsem je vyzkoušla. Nic moc nejdou vidět a hlavně! strašně ale strašně práší :)

    Zvu Vás na první giveaway http://ukoralky.blogspot.cz/2013/06/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!