neděle 28. července 2013

Kdo vyhrál Physiogel?

Ahoj všichni!

Tak tu máme vyhlášení soutěže o krémy Physiogel.

Všem moc děkuji za účast a bylo pro mě docela těžké vybrat 2 mnou nejoblíbenější komentáře. Jste fakt super, pobavila jsem se :).

Pan Random vylosoval...


Komentář číslo 13! Který by zabodoval asi i u mně, rozesmál mě.


A jaké komentáře jsem vybrala já? Já vím, je to hrozně subjektivní...takže mi nenadávejte. Toto je můj výběr:


 ...protože na maminky a zvířátka mě ukecá každý. Doufám, že mamince bude krém vyhovovat a bude z něj mít radost.

A další...

 "Psychogel" mě prostě dostal :D. Slovo "psycho" používám univerzálně pro různé druhy emocí přes nervozitu, strach, zmatenost, rozpačitost, vynervovanost...takže je jasné, že "Psychogel" je univerzální pomůcka pro lidi s jakýmkoli takotýmto problémem :D. 

Maily výherkyň teď předám vyšším mocnostem, které je co nevidět zkontaktují.

Holky, užijte si výhru!

A mě teď mrzí, že jsem neměla 21 krémů...

3 komentáře:

  1. Psychogel mě pobavil; taky často čtu názvy všelijak a vytvářím si vlastní verze. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju. :) Myslím, že výherkyně jsou zasloužené. :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéééé, já mám moc velkou radost, konečně jsem něco vyhrála! :) díky za hezkou soutěž a těším se na krémík!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!