středa 31. července 2013

Krém pro starý boduje aneb L'Oréal Revitalift Laser Renew

Já si málokterý krém koupím dvakrát. Vlastně nevím, kdy jsem to udělala naposledy, bude to už hodně dávno, někdy v období kosmetického embrya. Tenhle už mám ale koupený do zásoby.


Začalo to (jak jinak) Černou Moorou a taky zpětným zrcátkem v autě, kde jsem spatřila jednoho dne svůj unavený gesicht s vráskami kolem očí. Hnus velebnosti, jde na mě vysoký věk, je to jisté. Takže jsem po Moořině recenzi zakoupila tento krém pro lidi 50+, protože nic se nemá podcenit.

*Kdo se bude chystat mi psát hnusné komentáře, že osočuju lidi 50+ ze stáří, ten ať si zaváže močovou trubici na dva uzle

Obal je krásný, luxusní, skleněný, těžký a červený. A hranatý. Vzhledově mě tedy uspokojuje, jen jsem se (logicky) obávala složení - je tam dimethicone a to je zlá věc, obzvlášť na póry, které tak rád ucpává. Moora ale tvrdila, že nic takového nezaznamenala, takže jsem se plně odevzdala do rukou jejího úsudku. 

obrázek ukraden Mooře, omluvuji se jí tímto
Krémy pro starý bývají většinou strašně hutné, ale tenhle je překvapivě jemný. Není sice tekutý, ale do pleti se opravdu rychle vsákne a nezanechává umaštěný obličej, spíš naopak. Je fakt mega příjemný a moje smíšená pleť si v něm libuje.


Už ho používám více než dva měsíce a ucpaných pórů (tedy ucpaných víc než obvykle) jsem se nedočkala. Co jsem ale zaznamenala byl ústup maličkých vrásek v zevním očním koutku - fakt se zmenšily, zkontrolováno v tom samém zpětném zrcátku, aby výsledek byl objektivní. Hluboké rýhy na čele sice nezmizly, ale ty mám už od dětství, takže co.


L'Oréal Laser Renew jsem si zvykla používat i na okolí očí a vůbec ho nedráždí, takže můžu s klidem vyhodit oční krémy a doufat ve zmizení i těch zbylých očních vrásek. Tenhle krém mi nevadí ani na léto, normálně ho používám na den i na noc, zkrátka jako takový univerzální hydratační krém.

S těmi krémy pro starý lidi se to totiž podle mě má tak, jak řekla Moora - nemyslím si, že by jejich rané používání škodilo, protože jednou z mála účinných prevencí proti vráskám je hydratace pleti. A uškodilo někdy někomu hydratování? Myslím, že spíš ne.


Já jsem se svým krémem 50+ zkrátka spokojená :).

Hodnocení: 9/10

A co vy, stárnete? Máte vrásky? A co krémy pro starý, používáte?

Těším se na vaše komentáře,
IYF


15 komentářů:

  1. Krém pro starý :D Já nevěřím na tyhlety krémy pro starý, žádnej anti-aging neexistuje, nic nezabrání stárnutí, ale jsem určitě pro prevenci a kvalitní péči.Je k prdu, když si ženská maže obličej superluxusním krémem se zlatem, kaviárem a já nevím co ještě, jestliže se jinak o pleť moc nestará, správně se neodličuje, jemně neexfoliuje atd..Vím, že si tenhle krém hodně lidí chválí, ale mě se nelíbí složení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas souhlas :). Složení je fuj, to přiznávám...ale přesvědčil mě

      Vymazat
    2. Tak od té doby, co jsem přestala používat krémy, u kterých "ucpaných pórů (tedy ucpaných víc než obvykle) jsem se nedočkala", tak jsem po intenzivním zatím 2,5 měsíčním čištění pleti jinou pleťovkou začala zjišťovat, že mám při ranním umývání obličeje čistídím gelem nebývale jemný obličej - nejsou tam žádné hrbolky, jako dřív, ani tečky v podobě ucpaných pórů =) Ještě, že sis to šla dneska koupit, přeju Ti ty zázraky, které s tím zažívám já =D Jo, ale musím Ti říct špatnou zprávu, že máš asi po téhle vráskové péči - S biofází už si nic jiného dávat nemůžeš =D teda jo, ráno.. ;)

      Vymazat
  2. Já si z vrásek nic nedělám, i když jich mám dost a mít budu, soudě podle rodičů a prarodičů. Já bych spíš potřebovala krém pro puberťáky, momentálně se mi vyklubalo několik ošklivých pupínků.
    Jinak se o pleť prostě snažím pečovat celkově - odličovat, hydratovat, dodržovat jakžtakž správnou životosprávu a na vrásky kašlu, protože jich budu mít fůru a zatím mě to nijak netrápí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to taky tak beru, ale ve 23 letech mi přišlo, že by pleť mohla být v lepší kondici, než je. A tenhle krém je opravdu hodně hydratační, což potřebuju

      Vymazat
    2. s tou fůrou vrásek si to úplně nemyslím - já "starý" lidi dost pozoruju :D a vrásek právě většinou moc nemaj (to až ty vyloženě stařenky), zato maj docela povislý kontury obličeje a to na věk ukazuje mnohem víc, než vrásky ..

      Vymazat
  3. Už vím, co dostane máma k vánocům) Já popravdě nevím, jak ty krémy pro starý brát, protože jsem se setkala se dvěma skupinkami. Jedna říká "nechci krémy s účinkem proti vráskám, aby si na ně moje pleť nezvykla a pak, až je budu fakt potřebovat už nefungovaly" a druhá "na co mi bude krém proti vráskám až budu mít vrásky, důležitá je prevence" stále nevím kam se přiklonit, ale vzhledem k tomu, že jsem ještě nedovršila 18, nechávám tento problém vyřešit budoucí Barču :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě věřím v prevenci :). Ale v 18 máš ještě na podobné myšlenky čas, pravda :). Já o tom začala přemýšlet až nedávno

      Vymazat
  4. :DDD

    Hele, a já si furt říkala, proč tomu říkáš krém pro starý a teď už možná vím - páč on přece není pro 50+, ne? :D na straně tý krabičky byla taková stupnice a tam byly barevný věky 30,40 a 50. Mám pocit. Páč krabičku už ani jednu nemám. Ale checkni to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mrknu na to, až vstanu z postele...což nevím, za jak dlouho se mi bude chtít :D

      Vymazat
  5. Hele už mě s tímhle krémem všechny trochu sejříte. Zatím jsem si ho zvládla nekoupit, protože mám asi deset rozpatlaných drahých krémů, ale po každé takovéhle recenzi mám nutkání pro něj utíkat do obchodu. Ještě že jsem daleko od non stop Tesca, snad mě to do rána přejde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Těžká kosmetická závislost + non stop Tesco = krize

      Vymazat
  6. Sakra, já byla nalomená už u Moory, odolala jsem, a teď ještě ty...Uáá. :-)))) Mám co dělat, abych se udržela, ale zařekla jsem se, že budu hlavně spotřebovávat a nesyslit. :-) Ale moc se mi to nedaří, jenže víš jak, nekup to, když to všechny vychvalují a pokud je daná věc navíc v akci, tak je odolat sakra těžký /to platí u všeho kosmetickýho, nejen o tomto krému/.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak koukám na to složení a nechává mě v klidu :-) Ale super, že něco tak pěkně funguje, to bych fakt nečekala, navíc od krému z drogerie!

    OdpovědětVymazat
  8. já kradu tchýni oční krémy, protože kolem očí mám hodně tenkou kůži a kromě kruhů se mi dělají i jemné vrásky. myslím, že pokud se i mladšímu vrásky dělají, tak proč by je nemohl používat, ale přijde mi třeba zbytečný, když moje kamarádka, která má pleť jak panenka bez jediné vady, používá veškerou kosmetiku 50+

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!