pátek 5. července 2013

Maybelline Fit Me! korektor odstín 10

Ahoj všichni! Zahajujeme týden demence a tohle bude první zástupce, který potvrdí mou zářnou inteligenci. Až si budete chtít připadat jako pitomci, tak prostě vezměte korektor s nejnižším číslem a myslete si, že je to nejsvětlejší odstín. A dopadnete jako já :).



O tomhle korektoru se celkem mluví a jak víte, tak já se snažím se svými kruhy pod očima bojovat všemožnými zbraněmi, tudíž to byla jen otázka času, kdy si ho pořídím. Dokopala mě k tomu definitivně recenze na blogu Blonďatej svět, takže jsem tenhle korektor popadla při první příležitosti, kdy jsem se dostala ke rozšířenému stojánku Maybelline v Rossmannu (mají např. na Harfě nebo v Myšákovi). Teď navíc byl v akci, takže stál kolem stovky.




No a vzala jsem si bez přemýšlení odstín 10, protože logicky - nižší číslo, světlejší odstín. A doma jsem vybalila celkem oranžádu, jak můžete vidět na obrázku. Tak jsem se prudce rozeběhla hlavou proti zdi, že snad už příště se mi rozsvítí a vyzkouším si více odstínů na ruku. Jako správná blogerka, že.



Veskrze je ale tento korektor fakt dobrý. Je příjemně krémový, dobře se roztírá, kryje tak středně (lépe než třeba Max Factor Master Touch, ale samozřejmě o něco hůř než Dermacol Cover), ale výhodou je, že vůbec neleze do vrásek a dlouho vydrží. Navíc když ho řádně vklepu, tak ani ten barevný rozdíl není tak strašný, díky odstínu mírně dožluta také pomáhá s tmavými kruhy. Ač bych si raději pořídila odstín č. 15, který je světlejší, tak tento úplně nenenávidím a dá se pro mě použít i teď ve vší mé bledosti. Balení je mi také sympatické, štíhlé a elegantní.

Hodnocení: 8/10

Fakt je to dobrý korektor a jestli narazíte na nějakou akci, tak ho alespoň vyzkoušejte. A koukejte se pořádně na odstíny :)!

Máte s ním zkušenost? Nebo máte nějakého jiného oblíbence na kruhy pod očima?

Těším se na vaše komentáře,
IYF





14 komentářů:

  1. Líbí se mi, že zakryje ty kruhy pod očima, zkusím na něj mrknout ;) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  2. teda taky by mě nenapadlo, že 10 je tmavší než 15 :D já jsem dřív měla Clinique, ale vzhledem k ceně jsem přešla na Rimmel Match Perfection (nejsvětlejší odstín 010 ivory, je i na takovou bleduli, jako jsem já) a jsem s ním spokojená. mám ty kruhy fakt moc, takže 100% nezakryje, ale je lepší než třeba MAC, co jsem taky kdysi měla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Match Perfection mám také, je celkem fajn, ale tenhle kryje o něco víc a přijde mi, že jinak je stejný jako Rimmel, takže - ve výsledku lepší :)

      Vymazat
  3. Ja is nemuzu vynachvalit Maybelline DreamLumi, ktery je lehky, ale skvele kryje a zaroven rozjasnuje. A na hodne tmave kruhy pouzivam lososový Bobbi Brown Corrector.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten musím vyzkoušet! až na něj někde narazím.

      Vymazat
  4. Já jsem zatím nejvíc spokojená s Affinitone od Maybelline. Už mám asi třetí balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten také není špatný :). Fit me je mu hodně podobný.

      Vymazat
  5. Taky se mi to stalo! :-D popadla jsem nejnižší číslo a doma jsem nevěřila svým očím... ale jak píšeš už ty, není to nejhorší barva

    OdpovědětVymazat
  6. Barva tedy fakt trochu oranžáda :))) Ale asi ho zkusím, můj stávající korektor je opravdu bída !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zas ten žlutý podtón je dobrý na kruhy :)!

      Vymazat
  7. ajajaj .-( Tyjo tak to me mrzi..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!