pondělí 8. července 2013

Nivea tělové mléko do sprchy

Ahoj všichni! Týden demence pokračuje a jsem tu s další novinkou, kterou jsem si nedávno pořídila, a tou je Nivea tělové mléko do sprchy. Moje chytrost spočívala v tom, že jsem si myslela, že mlíčko nahradí i sprcháč, jaké pak bylo moje překvapení, když jsem se dozvěděla, že ne. Samozřejmě až po tom, co jsem ho koupila :). I tak ale koupě nelituji.



V minulosti jsem zkoušela tělové kondicionéry od LUSHe, které by měly nabízet podobný efekte - měla jsem Buffy, King of Skin i You Snap the Whip. Všechny jsou moc fajn, King of Skin v sobě nemá žádný peeling, proto asi nejvíce přibližuje schopnosti tohoto tělového mléka. Použití je jednoduché, po umytí pokožky se namažete mlékem a následně umyjete. Už Rendy zmiňovala, že to je divný pocit, mazat se ve sprše něčím, co nepění a je to fakt :). Dá se na to ale samozřejmě zvyknout.



Já mám variantu pro suchou pokožku, více se mi sice líbí bílé balení, ale ve složení jsem zaznamenala rozdíly až někde na desátém místě, tak jsem si nakonec koupila modré. Ve sprše působí trochu mastně, jako kdybyste se mazali klasickou Niveou, ale po utření je odměnou krásně namazaná pokožka. Ten pocit je moc fajn, připomíná mi moje oblíbené tělové mléko Physiogel.



Balení se mi líbí, ačkoliv nová balení tělových mlék Nivea se mi příliš nezamlouvají, tak tohle je fajn. Cena se pohybuje kolem 120 Kč za tohle malé balení a já jsem ho měla díky akci v Rossmannu za asi devadesát korun. Můžete si ale koupit i větší flašku se 400 ml.

Podle mě je tohle příjemná varianta pro lenochy nebo na cesty, já sama ho s sebou potáhnu (v tuhle chvíli už táhnu, články jsou napsané předem) do Skandinávie.



Hodnocení: 8/10

A co vy, pořídili jste si tuto novinku nebo to neplánujete? Jak se vám líbí?

Těším se na komentáře!

Tschüss (to není norsky)!
IYF

39 komentářů:

  1. Upřímně váhám... :) Na jednu stranu je to sympatické, na druhou se bojím, že neuvidím žádný efekt a budou to leda vyhozené peníze... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také plánuji že ho koupím :) hrozně mě láká! Já jsem totiž děsnej flink na mazání :/..a to mam doma asi 9 tělových produktů..

    OdpovědětVymazat
  3. "Použití je jednoduché, po umytí pokožky se namažete mlékem a následně umyjete."
    tak jsem se chystala, že si mléko pořídím, abych ušetřila čas...ale asi bude lepší, když se umyju sprcháčem a pak se namažu..než se nejdřív mýt, mazat se a pak zase mýt....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky z toho mám podobný pocit...to teda raději koupím nějaký sprchový olej (výborné dělá saloos) a budu zároveň v jednom kroku umytá i namazaná:)

      Vymazat
    2. asi tak :-) dobrý nápad Jino :-))

      Vymazat
    3. Reny, spravne jsi to napsala, jsem stejneho nazoru. :-D

      Vymazat
    4. Pravda, sprchové oleje zvládnou oboje, to je pravda. Jen mi přijde, že nabídka vůní je dost omezená :(

      Vymazat
    5. Ale holky,to se umyjete sprcháčem a pak už jen namažete,ne že se zase myjete sprcháčem :)

      Vymazat
  4. No já si ho taky chtěla koupit jakože nahradí sprcháč, ale asi vynechám, to už podle mě není velký rozdíl v tom se namazat klasickým krémem, počet "kroků" je pořád stejný...

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzkoušela jsem vzorek toho modrého a byla jsem nadšená. Taky jsem si myslela, že je to prostě sprcháč a mléko v jednom tak jsem pak docela koukala při čtení použití :-D Nicméně až dopatlám svoje tělové mléko tak si ho určitě koupím v plném balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také přemýšlím, že si koupím další :)

      Vymazat
  6. Zkoušela jsem pouze ze vzoročku, ale na mě to nemělo vůbec žádný efekt..takže za mě NE! R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě mléko do sprchy vůbec neláká. Za 1. se po umytí ráda mažu, baví mě to a není mi to vůbec na obtíž, za 2. si myslím, že když je to tak mastný, musí to zamastit i sprchu a vanu, ne? :-D Též jsem zkoušela tělové kondicionéry od Lushe a taky sprchový olej a prostě mi NIC to namazání nenahradilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsi snad jediná, koho baví se mazat :). Mně to sprchu zas tak nezamastí, tak nevím.

      Vymazat
  8. Asi jsem divná, ale je mi celkem jedno, jestli se budu mazat ve sprše, nebo venku. Možná tohle je trochu rychlejší varianta, ale stejně se mi to nějak nezdá :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já nevím. Ze začátku mě to lákalo, ale teď jsem na vážkách. Nepřijde mi to jako uspora času a navíc jsem si oblíbila matlat se před usnutím jinou Niveou :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

  10. Mala by si záujem o vzájomne sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :)❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Mě by se líbilo moc, ale jak pak Rendy psala, že má to aluminium, tak to mě prostě odradilo a nekoupím si ho... Nekupuju si ani antiperspiranty, takže bohužel:( Ale jinak vypadá dobře!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sem fakt psala? :) O tom nevím, to byl asi někdo jiný :)

      Vymazat
    2. To fakt? Tyjo tak to netuším, kde jsem to četla, teď si mě úplně zmátla, tak to se omlouvám:))) Každopádně někdo to psal a byla tam i fotka složení:)

      Vymazat
  12. Mám taky tu modrou variantu. Nejprve jsem si koupila menší balení které bylo na můj vkus až moc rychle pryč za ty peníze. Koupila jsem si ho hlavně proto, že se zapomínám mazat a nebaví mě to .. Tento způsob mi vyhovuje :) První použití bylo úžasné, úplně jsem cítila jak mám hydratovanou pokožku, ovšem po druhém a dalším použití se ten zázrak někam ztratil. Nebyla jsem sice šupinatá ale ani jsem se necítila tak jako poprvé :/ Každopádně doporučuji všem vyzkoušet, někomu to sedne, někomu ne. Ale nezjistíte to dokud to nezkusíte :) Beru si ho sebou na dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  13. mně vybrali na testování a nějak extra nadšená teda nejsem. i když si ho pečlivě smyju, tak mám někdy dost ulepený pocit a zas tak dlouho ta hydratace nevydrží. dodělám a napíšu na něj taky recenzi, ale znova ho nepořídím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak update: ačkoliv mám bílou variantu na normální pokožku, asi jsem byla moc hydratovaná i na ni, takže pořádně se mi začala vcucávat až na dovolené, kdy jsem po celém dni na sluníčku vysušená jak treska. ale stejně moc nevydrží :(

      Vymazat
    2. :-O Mně fakt celkem vydrží. Asi jsi až moc hydratovaná :). Což je vlastně dobře :D

      Vymazat
  14. Na mě to působí jako snaha marketingového oddělení přijít s něčím ultrahustokrutě převratným a nakonec vymysleli jen tohle. Jakožto člověk, co se po sprše prostě mazat vždycky musí, se tomu můžu jenom smát, protože to mám za ta léta tak vychytané, že mi to víc jak minutu dvě stejně nezabere. Takže tak. :) Ale možná to někdy zkusím, ale jen kvůli niveácké vůni, kterou mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako...trochu to tak je :). Ale co ty víš, třeba kdybys to vyzkoušela, tak se po sprše mazat nemusíš...;)

      Vymazat
  15. Mě ani nevadí, že ve sprše mýdlo, gel nebo cokoli jiného mycího nepění. Spíš naopak :-)
    A zdravím do Skandinávie :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem si myslela, že nahradí i sprcháč a teď jsem na sebe naštvaná, že jsem zase koupila věc, která mi bude 2 roky stát v koupelně a pak ji vyhodím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošli mi ji poštovním holubem a já jí udělám domov :D

      Vymazat
  17. Mne sa táto novinka celkom pozdáva, presne ako si napísala je to pre leňochov, ale na cesty ideálne. Myslím si že tiež by mi pripadalo divné mazať sa tým v sprche ale fakt sa dá na to zvyknúť....Obaly NIVEI tiež nemusím a NIVEU celkovo veľmi nepoužívam avšak toto by som skúsila ;)

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!