pondělí 22. července 2013

Novinky od MUA – á la chubby stick, tvářenky a Fashionista collection

Ahoj všichni! Nedávno jsem dělala menší objednávku MUA, ani už nevím, při jaké akci to bylo, každopádně pořídila jsem si převážně relativní novinky. Dnes vám něco řeknu o všem kromě make-upu Undress your skin, pro který si vyhradím speciální článek.

MUA Perfect Pout v odstínu Runway



Tohle je moje první věc na motivy chubby sticků, kterou mám doma, ani origoš od Clinique nevlastním. Tenhle klacík mi padl do oka až téměř jako poslední a když jsem přemýšlela, jaký odstín zvolit, šla jsem do něčeho výraznějšího, protože neutrálních růžových rtěnek a lesků mám doma víc než dost. Runway je fakt pěkná korálovo-oranžová barva, která sice dělá žluté zuby, ale na druhou stranu mi sluší. Barva je slušně pigmentovaná a na rty opravdu nanesete docela dost barvy. Příjemně se leskne a ani rty nevysušuje, balzám není potřeba. Pokud hodně pijete, jako já, je nutné nános obnovit, ale sám o sobě vydrží i třeba čtyři hodiny. Navíc rty jemně stainuje, takže i když zmizí lesk z povrchu, tak barva zůstane. Za tři libry je to podle mě parádní věc a až zase bude na MUA nějaká akce, tak si pořídím další odstíny.


Hodnocení: 8/10

Fashionista sypký pudr



Sypkých pudrů jsem schopná nakupovat nepřeberné množství a pořád hledám ten pravý. Tenhle mě zaujal hlavně svým kompaktním balením, takže bude lepší na cesty než třeba fixační pudr od Dermacolu. Balení je opravdu celkem malé, ale líbí se mi, že má uvnitř mini zrcátko. Ovšem houbička je fakt miniaturní, takže příliš velký význam kromě těsnící funkce nemá. Pudr na pleti vypadá celkem přirozeně a obstojně zmatní, jeho výkon ale není bůhvíjak impozantní. Za ty peníze je to pořád dobrá koupě a oceňuju na něm hlavně to balení, které se dá vzít všude s sebou.


Hodnocení: 6/10

Fashionista oční stíny


Neutrálních světlých stínů není nikdy dost, takže jsem do košíku hned dva vhodila. Podle obrázků na internetu se vybíralo celkem těžko, takže jsem šla trochu naslepo. Ve výsledku jsem ale spokojená – jeden je mírně dorůžova (25), druhý (27) spíš dobéžova a dozlata.



Pigmentované jsou opravdu skvěle, vydrží celý den bez problému a ani moc nepráší, jako třeba běžné MUA stíny za libru – tyhle stojí libru a tři čtvrtě a řekla bych, že kvalita je vyšší. Obyčejné MUA stíny mi přijdou hruběji namleté a mají tendenci více prášit, což se těchto netýká. Můžu vám je doporučit a pokud chcete, můžete si z nich sestavit i vlastní paletku.



Hodnocení: 8/10

Nové odstíny tvářenek


Od MUA mám zatím jen tvářenku v krémovém skupenství, takže jakmile přibyly do nabídky nové odstíny těch pudrových, tak jsem se rozhodla, že je čas je ozkoušet. Vzala jsem si rovnou tři odstíny, protože za tu jednu libru, že…
Cupcake je hodně světlá nude růžová, která na tmavších odstínech pleti nebude vidět, ale pro Sněhurky je to pěkná neutrální barva. Hodně mi připomíná Naked rose od Illamasqua.


v reálu o něco růžovější
Bon Bon je výraznější červenorůžová svěží barva, která bude teoreticky slušet každému.



Bubble Gum je výrazná hot pink barva s velmi dobrou pigmentací, ale naštěstí jde trošku dočervena, takže vypadá celkem přirozeně.




Všechny tvářenky spojuje velmi dobrá pigmentace, ale pravdou je, že dost práší, i s mým nejjemnějším štětcem od Real Techniques. Díky vysoké pigmentaci s ní můžou mít také problém začátečnice, protože je nutné mít při nanášení jistější ruku. Výhodou ale je, že tyto tvářenky na rozdíl od jiných levnějších nedělají na tvářích fleky a nános barvy je rovnoměrný. Vydrží standardní osmihodinový pracovní den, ale 16 hodin už na ně bude asi trochu moc. Tak jako tak, za libru asi lepší tvářenku těžko koupíte.



Hodnocení: 7/10

A co vy, jak to máte s MUA věcmi? Radost nebo zklamání? Podle mě se dá dobře vybrat, když nekupujete bezhlavě všechno a dáte na internetové recenze, ale jsem zvědavá na vaše zkušenosti.

IYF

6 komentářů:

  1. já mám teda zkušenost jenom s power pout a to jsem fakt nadmíru spokojená, podle mě se v lidu vyrovná stickům od CLinique, co se barev i výdrže týče...takže taky čekám na nějakou výhodnou akci a jdu do dalších odstínů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vlastně MUA docela ráda, sice mi něco nesedlo, ale převažují klady. Taky teď čekám na objednávku, snad dorazí brzy - mám tam taky Power Pour a sestavila jsem si svou paletku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám zkušenost s žádným z těchto výrobků, ale moc se mi líbí ty tvářenky :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem prozatím MUA nepřišla na chuť.. měla jsem nějké pudry a rtěnky a nic extra. A zatím se ani o tuhle značku nezajímám. Nicméně líbí se mi tvářenky a chubby :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín Runway mám taky:-)
    Je naprosto dokonalý, ale malinko malinko mi vadí ta lehce mentolová chuť. Jinak je ale bezkonkurenční, hlavně za ty prachy:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!