úterý 23. července 2013

Oilatum krém a mýdlo

Ahoj všichni! Doufám, že si užíváte léto, já teď splňuji prvních 14 dní praxe v nemocnici, pokud někdo plánujete jet do Střešovic, tak se tam můžeme potkat :). Nakonec jsem ale celkem spokojená, dokonce tam máme k dispozici záchody! A dřevěné skříňky, co se nerozpadají! A SPRCHY! A chovají se tam k nám jako k lidem, ne k rohožce! Za dva dny jsem ani jednou neslyšela, jak jsem neschopná a jak tam nemám co dělat, ba dokonce se na mě usmívají, vysvětlují nám vše důležité, zařídili nám přístupové kartičky...jako na jiné planetě, fakt.

Teď už ale k dnešní recenzi - díky PR zastoupení značky Oilatum jsem dostala k vyzkoušení tyto dva výrobky. Jedná se o krém na suchou a citlivou pokožku a mýdlo.

Oilatum krém 40 ml


Když jsem viděla složení, zděsila jsem se - no jasně, petrolatum neboli vazelína. Bezva. No ale vyzkouším, když už to mám, že...Krém mi nepřišel příliš mastný, ačkoliv jsem to očekávala, typická kovová lékárenské tuba mi okamžitě evokovala nějakou mastičku. Krém jsem aplikovala na suché lokty, kterých se nějak nemůžu zbavit a voilá - ono to fakt celkem dobře funguje! Krém se překvapivě rychle vsáknul a od mých vyschlých loktů mi fakt pomohl. 



Od té doby ho používám primárně na obdobná suchá místa, například na paty nebo kůžičku kolem nehtů a jsem spokojená. Je to zkrátka fajn univerzální krém a pokud vás trápí vysušená kůže, může to být pro vás to pravé. Co se týče vůně, tak ta trochu připomíná nemocnici, ale nepřišla mi přehnaně výrazná, musíte nos k dané oblasti hodně přiblížit, abyste to ucítili.


Hodnocení: 7/10

Oilatum mýdlo


Mám ráda tuhá mýdla, ale jen do určité míry. Nikdy totiž nevím, jak je uchovávat. Takové ty klasické krabičky mi přijdou obrovské a hlavně - když už mám mýdla jen menší kus, tak zbytečně zabírají místo. Ani doma nevím, kam mýdlo dát, protože ve sprše se mi rozmočí a zůstane z něj jen takový ten nechutný sliz, co kdysi visel snad u každého školního umyvadla. V síťce. Ble.



Obzvlášť mám ráda mýdla, která slibují, že zabrání vysušování. Toto mýdlo Oilatum jsem používala na celé tělo a ruce a musím říct, že jsem moc spokojená. Často mívám problém, že po umytí běžným mýdlem mám ruce jako sušenku, což s tímhle nebylo. I na tělo bylo příjemné, naštěstí nijak nevoní, takže se nemusíte bát nemocnicového závanu. Sama nemám žádné kožní problémy, ale troufám si tvrdit, že pro někoho, pro koho je klasický sprcháč vražedná zbraň, by mohlo být fajn.

Hodnocení: 8/10

Veskrze mě výrobky Oilatum mile překvapily a ač příliš netrpím suchou kůží, tak jejich používání bylo víc než příjemné. Pokud byste si chtěli výrobky zakoupit, je tu e-shop www.oilatum.cz

Znáte Oilatum? A měli jste od nich někdy něco?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

2 komentáře:

  1. Neznám, to mýdlo se mi líbí, ale mám stejný problém s jejich uchováváním... Tak teď nevím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od nich ještě nic neměla a ani mě to neláká. Tuhá mýdla nemám vůbec ráda, protože mi to evokuje ten hnusný sliz ve školách, přesně jak píšeš. ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!