pondělí 29. července 2013

Q&A příprava na video aneb - ptejte se na cokoli!

Ahoj všichni!

Jelikož blogu je už víc než rok a mám přes 400 čtenářů, je čas na další Q&A video.

Tady pod článkem do komentářů nebo na mail in-your-face@centrum.cz nebo ve zprávách na blogový facebook (odkaz vpravo) mi můžete posílat vaše dotazy, zkrátka cokoli, na co jste se mě kdy chtěli zeptat...a já pak natočím video, kde na ně na všechny odpovím.



Jsem hrozně zvědavá, co na mě vybalíte :)!

IYF

5 komentářů:

  1. udrzujes sa nejako vo forme ?

    OdpovědětVymazat
  2. Umíš vařit? Jaké jídlo máš nejraději? Kterou věc ve své kosmetické sbírce zanedbáváš? Kde ráda nakupuješ oblečení (pokud tedy ráda nakupuješ oblečení, pokud ne, proč)? Jaký účes bys chtěla, kdybys neměla dlouhé vlasy?

    OdpovědětVymazat
  3. nejoblíbenější barva? a jaká naopak nejneoblíbenější.
    díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
  4. Místo kdekoli na zemi kam by jsi se chtěla podívat? Dokázala by jsi žít v cizině?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!