pondělí 29. července 2013

Real Techniques Stipple Brush

Ahoj všichni! Taky umíráte na usmažení? Já nechápu, proč u nás v ČR nemůžeme mít skutečné mírné pásmo a ne extrémní. Buď je moc zima nebo moc tepla...ufff.


Do mé sbírky štětců Real Techniques nedávno přibyl tento krasavec. Stipple štětce obvykle na make-up moc nepoužívám, také jsem měla jen jeden - od el.f.u, ale jeho použitelnost k tomuto účelu je značně diskutabilní. Real Techniques nakupuju už tradičně na iherb.com (jak pokaždé říkám, slevu 5 dolarů dostanete s kódem NUF183), kde stojí necelých deset dolarů, což je podle mě pěkná cena. Přišel mi asi za dva týdny, dodací doby na iherbu můžou být fakt různé, tak s tím raději počítejte.


Na první pohled mě překvapilo, že mi přišel nějaký maličký, respektive jeho hlava. Bála jsem se, jak se mi bude používat, ale ve skutečnosti je přesně tak akorát, můžete s ním i kolem očí a nosu a zároveň větší plochy netrvají nijak dlouho. Řekla bych, že je to ideální velikost. Oproti jiným stipplům, které jsem měla možnost vidět, má možná trochu kratší štětiny, ale mně to vyhovuje, protože se alespoň tak snadno neohnou.

Hustotu považuju za vyhovující, oproti elfu se to fakt nedá srovnat. Samozřejmě není tak hustý jako flat top kabuki štětce, ale na stipplování to podle mě má takhle nějak být (sice jsem sama měla jen jeden stipple, ale spoustu z nich jsem už měla v ruce nebo na mně byly používány). 


Chlupy jsou krásně jemné, takže po obličeji neškrábou, což je ovšem u Real Techniques už zvykem. Ani nežere příliš make-upu, jak se to může někdy stát. Obličej s ním mám nalíčený vcelku rychle a ani nemám pocit, že by jeho použití nějak prodlužovalo dobu líčení. Hypoteticky by se dal dobře použít i třeba na krémovou tvářenku nebo bronzer, ale na to mám ještě menší mini stipple od e.l.f.u, který je narozdíl od jeho velkého bráchy moc fajn.



Z řady stipple brushů je tohle podle mě fakt dobrý kup, obzvlášť pokud nechcete dávat přes tisícovku za M.A.C. (který bych si ráda někdy ozkoušela). 

Hodnocení: 9/10

A co vy a stipple brushe? Můžete mi nějaký doporučit? Nebo nanášíte make-up jinak?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

13 komentářů:

  1. Tento jsem kupovala jako naprostou nezbytnost a od té doby, co mi dorazil, ještě jsem h onepoužila - já radši právě ten flat top =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi záleží, mně přijde, že stipple udělá tenčí vrstvu.

      Vymazat
    2. No právě =) Kdybych chtěla jen zmatnit, tak to pošmrdlám štětcem na pudr. Když chci nějaké krytí, musím mít víc materiálu =D

      Vymazat
  2. Ahoj, ako si platila? Pretoze mam tovar v kosiku a idem platit a nie je tam moznost paypal. Neztrhne mi to nejake poplatky za platbu do zahranicia, ked to zaplatim normalne kartou? Vzdy platim na zahranicne stranky paypalom, takze v tom tomto sa vôbec neorientujem.
    P.S.: Ďakujem za kupón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, platila jsem kartou a myslím, že mi to žádné poplatky nestrhlo, ale nevím, to asi záleží, jaký máš účet.

      Vymazat
  3. Používám ho na krémové tvářenky a určitě za tu cenu stojí! Mám všechny RT štětce a za většinu bych dala ruku do ohně, hlavně za Expert face brush!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mi ve sbírce chybí, budu muset napravit :)

      Vymazat
  4. ježiš tys mě nalákala :) koupila jsem si tu travel essentials sadu tří štětců a ještě tam měli nějakou akci, takže kromě tvojí slevy (děkuju moc!) mám balzám na rty zdarma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten mám též, jen jsem ho ještě neotevřela, čeká tady na mě asi pět nových balzámů :D

      Vymazat
  5. Tenhle štětec je jeden z mých oblíbených, používám ho prakticky denně. Jak už jsem psala u trb, používám ho na tvářenku Bourjois. Jo a trb mě taky přivedla k používání na minerální makeup... A mám ho mnohem radši než flat top kabuki. Měla bych si pořídit ještě nějaký. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já bych myslela, že minerály tyhle štětce tak dobře nenanesou...vyzkouším :)

      Vymazat
  6. Já mám je jeden Stipple od noname značky a já to s ním asi neumím :D Nejradši mám teď svůj flat top kabuki od Hakura :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!