sobota 20. července 2013

Rimmel Apocalips v odstínu Nova

Ahoj všichni! S tímhle jdu trošku s křížkem po funuse, ale možná je to po té pauze, kdy byly Apocalips úplně všude, příjemné osvěžení. Tento lak na rty už mám možná tři měsíce a k recenzi se ne a ne dostat, nechtěla jsem vás o ni ale ochudit. 


Vybrala jsem si odstín Nova, protože jsem si myslela, že mi bude slušet. No...je to taková výrazná fialovo-růžová barva, naštěstí bez třpytek. Když jsem si tubičku přiměřovala ke rtům, zdálo se, že mi bude sedět, ale omyl - po nanesení se mi na mně prostě nelíbí, přijde mi, že  ním vypadám hrozně vulgárně a pořád váhám, k jakému líčení by se mi mohl hodit.



Balení je moc pěkné, opět musím (jako všichni ostatní) vyzdvihnout perfektní aplikátor, s nímž na jedno nabrání nalíčíte celé rty. Nanáší se příjemně, dobře se roztírá a vytvoří jednolitou lesklou vrstvu. Rty nijak přehnaně nevysušuje, takže pod něj balzám nedávám.



Výdrž je velmi dobrá, odhaduju to na 6-8 hodin, záleží ovšem, jak hodně jíte a pijete. Já do sebe liju vodu skoro pořád, ale naštěstí má Apocalips stainovací efekt, takže i když se ztratí lesk, tak barva na rtech zůstává. Co se mi ale moc nelíbí, je poměrně chemická vůně, skoro jako by to opravdu byla nějaká odnož laku na nehty.


Za cenu kolem 100 Kč je to podle mě hodně dobrý výrobek, ale příště si dám lepší pozor s výběrem odstínu.

Hodnocení: 8/10

A jak se Apocalips líbí vám? Máte nebo nemáte?

Těším se na vaši odezvu,
IYF

10 komentářů:

  1. Ráda bych si ho pořídila, ale nemůžu si jaksi vybrat odstín :-D Mám velkou pusu v porovnání s očima, tak ji nechci ještě zvýraznovat nějakou řvavou červenou nebo růžovou... A ta béžová se mi zas nelíbí... Nevím prostě :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji odstín Celestial, je přirozeně růžový a dá se nosit pořád, nic řvavého :-)

      Vymazat
  2. Apocalips mám moc ráda, úplně jsem se do nich zamilovala. Zatím mám doma 3 odstíny, ale objednala jsem si z Itálie 2 další, které u nás nejsou k mání.
    Odstín Nova mám taky a nosím ho ráda, ale na tvých rtech (aspoň tady na fotkách) vypadá barva úplně jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím že na rtech vypadá tenhle odstín dobře, ale naživo bych si ho netroufla nosit. Mám to tak skoro se všemi líčidly na rty; nesnesu skoro nic barevnějšího než balzám na rty. Oblíbila jsem si tónované balzámy od Dermacolu, které ale kvůli nemožnému obalu nic nevydrží. :-(
    Řekla bych, že ti sluší, ale je to spíš otázka zvyku.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento odstín vypadá super, ale je dost výrazný. Asi bych se ho bála nosit. Já mám Stargazer (je zlatý) a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemyslím, že ti sluší. Moc studený? Dělá ti hodně nažloutlou pleť a vytahuje nedokonalosti, asi bych ho na tvém místě nenosila vůbec a k ničemu a někomu ho věnovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám celkem tři a miluju odstín Luna (myslím, že se tak jmenuje, teď nevím). Je to přirozeně růžová, opravdu decentní, ale přitom plnohodnotná barva, jsem nadšená :-) Jen škoda, že mám pocit, že nikdy nezaschne :-(
    Ještě mám tu "krutou" růžovou -odstín Apocaliptic - a to je teda mazec, je všude, pak mám takovou lehce do oranžova a v tom odstínu se taky necítím dobře. :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Mám doma jeden poměrně nevýrazný, je spíš třpytkatý než barevný. barevně se mi líbí, ale co mě odpuzuje je ten.. smrad.. mně to prostě šíleně smrdí, nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  8. 6 až 8 hodin? Ty jo, do bych do mrňouse neřekla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!