čtvrtek 25. července 2013

Rozbalujeme Ladybox! červenec

Ahoj všichni!

Tak je tady konečně další video :). Rozbalujeme Ladybox. A je pořádně nacpanej!

Video najdete zde: http://www.youtube.com/watch?v=k-lY7Dgb_68&feature=youtu.be

Až půjde nahrát náhled, hodím to celé sem.

Krásný večer!

IYF


5 komentářů:

  1. Dodatečně všechno nej k svátku ;) Jinak, musím Ti napsat, že jsem celou dobu hleděla jen na Tvé oči - krásně nalíčené!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně krabička taky udělala radost, ta Meduňka mi strašně krásně voní:)

    OdpovědětVymazat
  3. "zdravím firmu Yves Rocher" mě rozesmálo :D a taky mám největší radost z brow kitu a pěny, stíny bych naopak taky ráda udala :(

    OdpovědětVymazat
  4. Video mě moc bavilo a hrozně ti to slušelo! :)

    (A dodatečně ti taky přeji vše nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsem nakonec neobjednala. Těšila jsem se, že tam bude třeba Dermalogica..
    Yves Rocher mám už celkem po krk.. ještě, že tam nefrkli něco od Fleur de Santé! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!