pátek 26. července 2013

Soutěž o krémy Physiogel

Ahoj všichni!

Jak už jsem slibovala, je tu další soutěž. PR oddělení, které zastupuje mimojiné Physiogel, mi dalo k dispozici tři krémy této značky pro vás. Doufám, že vám to zní stejně skvěle jako mně :).

Physiogel krém je totiž můj velký kámoš. Je velmi univerzální, hodí se pro každou pokožku, není parfémovaný, vyhovuje citlivé pleti, je ho velké balení, neucpává póry, snadno se vstřebává...zkrátka ideál z lékárny.


A jaká jsou pravidla soutěže?

1. Sledovat můj blog.
2. Lajkovat ho na Facebooku.
3. Napsat nějaký vtipný/promyšlený/zajímavý/whatever komentář, proč právě vy byste měli/měly vyhrát. A komentář mimo to musí obsahovat váš mail!

Vítěz bude vylosován takto:
- jeden díky random.org
- dva díky vtipnosti a mému subjektivnímu hodnocení vašeho komentáře (protože život není fér :)

Soutěž potrvá do této neděle, tj. 28.6. 20:00

Budu se moc těšit na komentáře a přeji vám hodně štěstí!
IYF

21 komentářů:

  1. Protoze te miluju,, ze jo, a taky pak vsude budu hlasit, ze jsi uplne nejvic nejlepsejsi ! :-)
    Jak vidno, bald.and.pale@gmail.com spoleha spise na Random :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem vstavala spatnou nevtipnou nohou, budu muset spolehat na pana Randoma :))

    cosmodivka (zav.) seznam. cz

    OdpovědětVymazat
  3. Proč právě já? Protože právě já sem největší tragéd na krémy:D Ještě nikdy se mi nepodařilo koupit ten správný krém na zimu a věřím, že Physiogel bude správná volba ;-)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Protože by se mi hodil s sebou na dovolenou do Řecka :-D lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle krém bych chtěla vyhrát. Ne však pro sebe, ale pro svou maminku. Má velmi citlivou pleť a hned tak nějaký krém jí nesedne. Vyzkoušela už spoustu druhů od Ryoru až po Biodermu, ale skoro po všem se osype.Zkouší i různé oleje, ty jí trochu pomáhají, ale zase ze po nich moc leskne. Jednou si dokonce umývala vlasy v předklonu a na obličej se jí dostalo trochu šamponové pěny. Vytvořily se jí na něm velice vtipné červené fleky. Po chvíli to však už moc vtipné nebylo, protože fleky nechtěli zmizet. Z obličeje se odporoučeli až za dva dny, takže mamka musela jít do práce s flekatým obličejem. Doufám, že by jí tento krém na obličeji neplechu dělat nemusel. Ale nic nezjistíš, dokud to nezkusíš :)
    levandule.fialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. proč já ? protože sháním právě krém, který by nevadíl mým pórům a zároveň pomohl mému suchému nosu. Krémů jsem už vyzkoušela milion a žádný mi zatím nevyhovoval na 100%. Už jsem celkem zoufalá :D
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. já nevím proč, ale vždycky tuto značku čtu jako "psychogel" :D a chtěla bych moc vyzkoušet, co tento psycháček umí ;) mám hodně citlivou pleť, hned tak něco mi nesedne a krémy na obličej si raději již ozkoušené nekupuju, páč skoro vždy to špatně dopadne :( tento vypadá fakt dobře, četla jsem i Tvou recenzi na něj a myslím, že by mi mohl sedět!

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Neviem, preco by som mala vyhrat, ale urcite viem, ze sutaz trva do 28.7. a nie 28.6 :D

    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. lajku na FB sa u mna nedockas, lebo nie som ochotna sa na FB zaregistrovat... z toho plynie, ze nemam sancu vyhrat, lebo som nesplnila jednu z troch podmienok... Ale kedze verim v zazraky ( a to ako naozaj), verim, ze mozem vyhrat aj tak, ale to uz necham na nahodu (?)... No, kazdopadne tento krem chcem vyskusat tak ci tak, ak je vhodny aj pre deti tak nie je o com.
    A este pridavam adresu (pre istotu) mojetvojenase3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. protože prostě chci vyhrát :D ja.dobesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj blog sleduji pravidelně
    Like jsem dala také
    Protože jsem takový malý blbeček který u žádného nevydrží a s tímhle by to třeba bylo jiné, nemám žádný krém z lékárny protože je to drahé :D..s tímhle už bych třeba neměla nos jak "sušinku" :D!
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Protože už mám jen měsíc na to, dokoupit si ke všem kosmetickým věcem dvojníky, jelikož v září mě zase čeká částečné stěhování na internát a kdybych všechno měla tahat tam a sem, tak by mi z toho za chvíli asi cáklo :D Krém ještě nemám ani denní ani noční a tenhle vypadá univerzálně)
    Nevěděla jsem, že máš i fb ale teď už to vím a jsem ráda, že můžu dát like :D
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vše splněno! :) FB:Lucie Chrastilová
    Proč já?Protože jsem v celém svém životě vyhrála jen jednou,v závodu spermií..:D Byla jsem nejrychlejší..:D

    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji, lajkuji:)
    a vyhrát bych ho měla právě já, protože ráda zkouším nové věci, tento krém jsem objevila právě díky tvému blogu.. a vůbec, protože ho chci :D ne, ráda bych byla, kdyby se na mě usmálo štěstí.. samozřejmě:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem tě teda lajkla i na FB, i když se před "přáteli" snažím prezentovat jakožto oduševnělá bytost zajímající se jen o knihy, literaturu, vážnou hudbu a hodnotnou zábavu. No a teď se proflákne, že jsem povrchní čůza, chjo. :)

    Jelikož chceš rozesmát, napíšu ti košilatý vtip:

    Má sestra byla včera se dvěma chlapama! Skoro pak nemohla chodit! Dovedeš si to vůbec představit? Dvě večeře!!

    OdpovědětVymazat
  16. Hmm no ja dokazam iba vtipkovat o star wars mala by som vyhrat preto lebo som nemohla ist na vikend do ESSEN na Star wars celebration day a tak som dneska doma mierne smutna tak mala naplast
    na FB sledujem dlho a aj cez GFC
    tak verime v Random.org
    jedi mind trick:chces aby som vyhrala tento krem :D
    monikabullova@gmail.com
    MTFBWY

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych ho chtěla vyhrát proto, protože mi zrovna můj milovaný Ryor došel a chci zkusit něco nového :) Jo a taky proto, že jsem se dneska byla opalovat a nějaký ten krém na citlivou pokožku by se mi hodil (pěkně jsem si opálila obličej ;) )
    SchindlerovaVendula@seznam.cz
    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Chmm, tak to mam asi smolíka.
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Protože jsem kosmetický maniak a zrovna Physiogel mi v mé sbírce kosmetiky chybí ;) A taky proto, že bych měla super dárek pro svoji kamarádku, která ho používá na pleť, protože nic jiného používat nemůže. Ale protože jsem mrcha, asi bych si ho nechala :D

    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Pretože je to asi jediný krém, ktorý moja pleť momentálne znesie a za týžden mi dôjde, takže by sa hodil :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Jejku, taky bych brala takovýho kámoše. ;) Momentálně je mým krémem akorát tak "vlastní šťáva". Ty vedra jsou úmorný! Už i elektrika nám tu stávkuje. Nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale těším se na zimu. Ale zas je aspoň léto se vším všudy, po dlouhý době. :) Těším se na další články!

    Hezký den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!