pátek 12. července 2013

Spotřebováno! červen

Ahoj všichni! nevím, jestli tuhle rubriku máte rádi nebo ne, každopádně ja sama ji s potěšením čtu na jiných blozích. A taky se chci veřejně chlubit, že se zbavuju kosmetiky, že. Jak se jinak máte? U nás je právě zataženo, ale mně to nevadí, každý den pracuji a za týden mě čeká první část (2 týdny) letní praxe v nemocnici, z čehož jsem nadšená. Není lepší představa léta, než měsíc zadarmo X hodin někde stlát postele.

Teď už se ale mrkneme na to, co se mi podařilo dorazit za červen. Není toho extra moc, ale zenový pocit při vyhazování prázných balení se dostavil tak jako tak.


Eveline Slim 3D krém na celulitidu jsem si pořídila díky Levanduli. Tento je chladivý, což mi celkem vadilo, hlavně večer, když jsem se chtěla pěkně zahřát pod peřinou a nechtělo se mi na sebe patlat studený krém. Používala jsem ho zezačátku pravidelně, pak občas, pak nepravidelně...takže výsledek nic moc. Teď jsem si ale pořídila jeho hřejivého bráchu a přijde mi, že má efekt o něco větší a opravdu kůži zpěvňuje. Koupíte ho v Tetě za asi 130 Kč, tak se po něm mrkněte.


Adidas sprchový gel jsem měla dlouho a konečně se mi podařilo ho vyplácat. přiznám se vám, že sprcháče spotřebovávám strašně pomalu a nevím, jak to. Asi se málo meju nebo co :). Musím se jima často vyloženě polejvat, abych je dovypotřebovala. Každopádně Adidas byl příjemný a osvěžující, doporučila bych vám ho hlavně po cvičení.


Nevo tělové máslo bylo v Ladyboxu a mně fakt hodně vonělo, i účinky mělo hodně dobré. A jako pořídila bych si ho kdyby...kdybych neměla doma už tak dost mazadel. Kdyby nestálo milión. Kdyby Nevo neprodávaly rusky mluvící čubky dámy a agresivně se nepokoušely každému v obchodním centru obrousit ruce. Takže vlastně...si ho asi nekoupím.

Corine de Farme pleťová voda se mi celkem osvědčila a pořídila jsem si proto hned druhé balení. Nakonec mě ale začala nudit, takže vlastně nevím co s tím a snažím se si s ní polejvat obličej, aby už lahvička byla pryč a já si mohla pořídit něco nového. Jsem strašně přelétavá, já vím. Každopádně tuto značku před časem vyprodávali v Rossmannu a už si ji nejspíš nekoupíte.



Balea mini deodorant je skvělý kámoš do kabelky a určitě to nebylo moje poslední balení. Stojí asi dvacku, voní nevtíravě a je fajn. Kupte si ho!


e.l.f. Essentials řasenka chudák vyschla a umřela, takže jsem ji vyhodila. za těch čtyřicet korun nebyla špatná, jen je poměrně dost mokrá, takže si musíte dávat pozor, aby se vám řasy neslepily.


Kiss my face šampón a kondicionér mě neurazily ani nenadchly, vlasy umyly, ale zázraky jsem nepozorovala. Kdyby se mi náhodou stýskalo, tak mě Ladybox tento měsíc pojistil a přidal mi do boxu další balení :D. Proč ne, na cesty je to fajn, ale plné balení si nejspíš nepořídím.


Gabriella Salvete Diamante je fakt hodně dobrá řasenka, bohužel ke konci mi začala dělat to, o čem všichni mluvili - tvořila šmouhy pod očima. Takže příště už se asi neuvidíme. Dost mě štve, že skvělé věci vždy musí mít alespoň jednu malou chybičku. Nebýt toho, tak bych si ji pořídila znovu.


Essence balzám na rty ve výsledku nebyl tak špatný, rty hydratoval slušně. Jen ke konci ta aplikace byla už trošku humáš, přecejen kelímek, do kterého musíte sahat prsty...pokud byste ale tyhle balzámy potkaly někde ve výprodeji za deset korun, tak si je vezměte, jsou fajn.


A co vy, jak se vám daří spotřebování? Blahořečím si, že sem nedávám svoje nákupy, protože tentokrát to byla fakt ostuda. Já když totiž mám nervy ze zkouše, tak si kupuju věci...a červen společně se začátkem července byl tak trošku moc.

Budu se těšit na vaše komentáře,
IYF

P.S. Kdyby náhodou chtěl ěnkdo vyhrát čerevncový Ladybox, tak soutěžit o něj můžete zde

8 komentářů:

  1. Milá IYF, já jsem v červnu taky nakupovala, ale naštěstí jen dvakrát :D. Jednou to byly slevy ve Fann parfumerii a podruhé útok na drogerii dm. Já naopak sprcháče spotřebovávám strašně rychle, asi je to i tím, že je používám i k holení nohou :). Rusky mluvící čubky mě dostaly :-D. A mám z nich přesně stejné pocity. Moje bilance za červen je tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/06/spotrebovano-za-cerven-tradicni-bilance.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky nevim jak je to možné, ale mě sprcháč vydrží i přes půl roku! A to se fakt myju každý den :D..Jinak tu malou deo baleu taky miluju, ideální do kabelky. A mám zkušenosti i s Diamante (skvělá) a Evelin 3D (mě chladil jen první tři použití a pak už ne! jako vůbec...tak mě přestal bavit..)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem o svém spotřebováno psala tady: http://u-sedmikrasky.blogspot.cz/2013/06/spotrebovano-za-cerven-2013.html, tak se můžeš mrknout, jestli chceš :-) Jinak sprcháče spotřebovávám taky strašně pomalu! Nevím, jak je to možný :-D Jako meju se každej večer, občas i ráno nebo během dne a vůbec to neubejvá. Nechápu ségru, která spotřebuje 2 sprcháče každý měsíc a šampon o obsahu 400 ml jí vystačí na 3 týdny :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se sprcháčem musím vysloveně polít, aby konečně došel :-D A všechno, co je na obličej a už mě to nebaví, vyliju do vany a hotovo :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně taky sprcháče vydrží dlouho, ale beru to jako pozitivum. :-) Vždycky nevěřícně koukám, když jich má někdo ve spotřebovaných výrobcích několik - asi se tím opravdu polévá nebo nevím. :D
    Já jsem tu micelárku od Corine de farme používala ráda, ale jak píšeš, už se nedá sehnat a tak jsem přesedlala na tu od Mixa, jsem v polovině lahvičky a zatím se mi líbí, nahradila jsem s ní doteď oblíbenou od Dermacolu.
    Tu řasenku používám ráda, žádné šmouhy pod okem nemám, ale bohužel mi trochu cuckuje; koupím si ještě jednu a dám jí šanci, ale pokud si povede stejně, tak budu zase muset hledat jinou.
    S tou praxí to mám stejně, a ještě jsem lehce nervózní z toho, že já o práci sestry nevím zhola nic. :-( Mnohem radši bych ty dva týdny chodila do práce a vydělala si na další akce. Ale co, beru to tak, že mám stejně spoustu volna a tohle už mě nezabije. Beru to jako nezbytnou součást školy a říkám si, že budu radši 2 týdny v nemocnici, než se tu samou dobu učit na zkoušku.

    OdpovědětVymazat
  6. Nevo bylo nejlepší mazadlo,co jsem kdy měla. A Kiss my face,vlasy jsem měla docela splihlý,takže za mě nee. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé já bych si tu Corine de Farme hned od tebe koupila:D Sice mám ještě ve skříňce pod umyvadlem nakřečkované zásoby, ale mě nudit nepřestane:)))

    OdpovědětVymazat
  8. já mám sprcháče taky strašně dlouho a to si s nima i holím nohy... ale stačí mi troška a rozpatlám to, nemusím mít pěnu jak z reklamy i za ušima :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!