neděle 14. července 2013

Vyhlášení giveaway o červencový Ladybox!

Jste napnutí? :)

Soutěž jsem se rozhodla tentokrát vylosovat trochu jinak, random.org už mi přišel takovej...nudnej. Takže jsem nastříhala lístečky s čísly komentářů a poprosila mamku o férovou losáž. Jistota je tedy, že soutěž je spravedlivá, protože maminky mají vždycky pravdu. 

Chvilka napětí...




losujeme....




a vyhrává...



Komentář č. 8!



Výherkyni gratuluji a už jsem odeslala její e-mail do Ladyboxí centrály, odkud by ji měli kontaktovat.

Pokud jste neuspěli, nevěšte hlavy, protože zanedlouho se tu objeví soutěž o 3 krémy Physiogel.

Na závěr bych vám chtěla poděkovat za krásné komentáře...nekecám, byla jsem dojatá. Že mám tolik skvělých čtenářů, že vás můj blog baví, podporujete mě, těšíte se na články. Chápete, já jsem jenom obyčejná holka, co jednou začala psát blog a najednou mám takovouhle úžasnou čtenářskou základnu. Moc vám děkuju.

IYF

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!