sobota 3. srpna 2013

Barry M Natural Dazzle Premier

Za všechno může Moora, to už víte. A pokud za to zrovna nemůže Moora, tak je to buď Bald and Pale nebo Verunky - v tomhle konkrétním případě je to práce druhých jmenovaných. Už léta letoucí jsem potřebovala něco na konturování. Aby to bylo přiměřeně světlé k mojí bílé pleti, bez třpytek, neoranžové...a recenze u Verunek mě přiměla přemýšlet o tomhle bronzeru.


Koupila jsem si ho jako odměnu za zkoušku, sice už nevím jakou, protože já se pořád odměňuju, nicméně stál mě 339 Kč na webu moješminky - na šminkách se mi líbí to, že mají poštovné zdarma, takže je menší šance, že vás chytne "syndrom jedné položky v košíku", kdy je vám blbé platit poštu kvůli jedné jediné věci. 



Balení je opravdu krásné a bytelné, dne už mohu srovnat, že je dost podobné NARSu (dnes mi totiž přišlo duo tvářenka-bronzer z jahody). Působí těžce a luxusně, uvnitř najdete zrcátko.

Bronzer jako takový je prostě úchvatný. Barvu bych popsala jako jemnou mléčnou čokoládu, ani stopy po oranžových odlescích, hurá! Ani třpytky jsem nezaznamenala. To z něj dělá ideálního pomocníka na konturování a mojí sněhurkové pleti sedí krásně.


Co se týče výdrže, tak 8 hodin zvládá v pohodě. Líbí se mi na něm také to, že nedělá fleky, jak to mají některé levnější tvářenky a bronzery ve zvyku - nerovnoměrné nanášení tady opravdu není problém. U mě si zkrátka získal plný počet bodů a jsem ráda, že mám kolem sebe tolik skvělých blogerek, které mi ochotně poradí, co je dobré :).


Hodnocení: 10/10

A co vy a Barry M? A bronzery? A konturování? A Jan Tleskač?

Krásný den,
IYF

14 komentářů:

  1. Od Barry M mám doma zatím pouze jeden lak, ale oblíbila jsem si ho.. takže si neustále říkám, že bych si mohla pořídit něco dalšího, ale vždycky do toho něco vleze a já si koupím něco úplně jiného:/ nevím co dřív prostě :D a co se týče brozerů.. tak těch se docela bojím, jako jsem se dříve bála tvářenek, tak teď přešel "černý Petr" na bronzery, ale snad tomu za pár let bude jinak..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, člověk si to musí osahat postupně, taky jsem to tak měla :)

      Vymazat
  2. Vyzerá dobre. Ja mám na kontúrovanie najradšej Shiseido Bronzer odtieň 02 Medium http://www.shiseido.com/bronzer/9990000000073,en_US,pd.html. Úplne najlepší z nelesklých a netrblietavých bronzerov, čo som skúsila, a to som ich teda fakt poskúšala dosť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho na svém někdysitokoupímlistu :)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna včera jsem mojesminky projížděla a měli všechno dost vyprodané :( možná je to ale dobře, protože bych zase všechno vykoupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, asi prázdninově vybrakovaný sklad...už se těším na doplnění :D

      Vymazat
  5. já nic, já moořikant (aspoň pro tentokrát :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho něco přes půl roku. Používám, je výborný a od té doby co ho mám, jsem ani nic jiného na konturování nekoupila! To asi hovoří za vše:)

    OdpovědětVymazat
  7. Verunka ho má fakt ráda, já jsem na konturování nějak líná. Chytne mě občas ta potřeba (pár do roka) a vydrží mi třeba tři dny, načež se na to zase vykašlu... Ale jednou.... Jinak syndromu prázdného košíku naprosto rozumím, nerada platím šílené částky za poštovné, to je taky důvod, proč v některých e-shopech ani nenakupuju... Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ne, takže další věc, kterou nutně potřebuju!! A sakra a to samozřejmě musím koupit co nejdřív, dokud je léto a dá se používat bronzer, že jo! =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!