pátek 9. srpna 2013

Červencový Ladybox - recenze

Ahoj všichni!

Jak trefně poznamenala Moora, tahle karbička byla očekávanější než britský nástupce trůnu. Ostatně, britský budoucí král je jen obyčejné miminko, zatímco u krabičky krásy je tolik možností, jak to může dopadnout! Po nějaké době se mi podařilo pořádně vyzkoušet všechny výrobky a dnes jsem tu s recenzí.


Co se týče krabičky jako takové, tak bílý deisgn se mi líbí, dokonce i víc než růžová krabice, takže doufám, že se ponese v budoucnu v tomto duchu. Formát dopisu zůstal stejný.

Famous set na obočí



Vždycky mě hrozně dostane, jak si někteří stěžují, když určitá značka nedá do boxu svůj nejznámější ýrobek. Řeči nastaly už v době, kdy v krabičce nebyla tvářenka od Illamasqua a rozvířily se i tentokrá, kdy všichni stáli o shimmer brick. Ne tak já, z shimmer bricků záchvaty nadšení nemám, sice by mi nevadil, ale nepřijde mi to jako jediná zajímavá věc od Famous. Tenhle kit na obočí je poměrně velký, určitě větší než podobná sada od elfu. Obsahuje tři stíny, vosk, štěteček a pinzetu přičemž poslední dvě jmenované věci asi moc nevyužijete. Stíny mi vyhovují, můžu si namíchat odstín podle sebe a ačkoliv jsem se bála, že budou moc do oranžova, tak mi to nakonec nijak zvlášť nepřijde. Nejsvětlejší odstín se má používat na rozjasnění pod obočí či co, ale já ho mám spíš na míchání s ostatními. Tenhle výrobek mě stoprocentně potěšil.


Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel


Nemusím mít v boxech pořád sprcháče, ale tenhle se podle mě ideálně hodí na sluncem vysušenou pokožku. Příjemně a jemně voní a opravdu mi přijde, že tolik nevysušuje. Ačkoliv jde o drogérkový sprcháč, tak mě jeho přítomnost v krabičce nijak neurazila a jsem s ním spokojená.


Libebit tuhé mýdlo


Mýdla byla v boxu v mnoha variantách, hrozně mě bavilo chodit na blogy koukat, co kdo dostal. Dokonce jsem si málem udělala vlastní objednávku na jejich webu, protože se mi líbilo, kolik různých mýdel nabízejí, naštěstí jsem ale po posouzení svých stávajících zásob sprchovadel hodila zpátečku. V krabičce jsem našla variantu Meduňka, která voní pěkně citrusově a je jedovatě zelená - jsem spokojená a svrbí mě prsty, jestli jsem přecejen neměla objednat...


Cornies rýžový chlebíček



Já tyhle polystyreny extra nemusím, když už, tak polité čokoládou :). Ne vážně, to někdo jí ty bez polevy? Jako dobrovolně? Jak se to jako jí?

Každopádně chlebíky dobré, dokonce jsem si je teď znovu koupila :). Propagace Ladyboxem funguje.


Yves Rocher luxusní minivibrátor rtěnka


Nevím, jak vypadá Peklo, moje představa je, že je to velká centrála plná rozjařených obchodnic Mary Kay, obchodů Yves Rocher a Avon Lady. Chápu, že se zkrátka Yves Rocher cpe všude, tentokrát se celkem trefil s typem výrobku. Rtěnku jsem dostala ve výrazném růžovém odstínu ne nepodobném Hot Magenta od MeMeMe. Rtěnka je na rtzech příjemná, docela dobře se roztírá a vysušuje...jako rtěnka. Není špatná, ale už by nás lidi z Yves Rocher mohli nechat bejt.



L'Oréal tlustopero na oči




Černé linky mě nikdy nemůžou extra potěšit, protože je jednoduše nenosím, jedině, když chci udělat nějaký extra výrazný make-up na večer, což není příliš často. Vzhledem k mému barevnému typu používám v 99% šedou nebo hnědou barvu. Tlustopero jsem tedy vyzkoušela k těžšímu nalíčení na focení a je fajn. Dobře kreslí, nemusíte s ním pořád třepat, aby teklo a navzdory mým obavám dokáže udělat i slušně tenkou linku. Zkoušela jsem ho i na waterline, ale tam se hůře otírá. Každopádně zařazení tohohle výrobku byl od tvůrců Ladyboxu určitě dobrý nápad.



Rituals T'ai Chi sprchová pěna


Jóóó, z pěny jsem měla fakt radost! Pění krásně, voní božsky...miluju ji a po výplatě hodlám nakráčet do obchodu Rituals a zpronevěřit svoje úspory ve formě sprchových pěn. Na tenhle výrobek jsem byla zkrátka hodně natěšená a nadšení trvá. Doufám, že i další vůně jsou podobně lákavé.


i + m šampón na vlasy



Tato značka je z ranku přírodní kosmetiky, takže jsem měla ze šampónu trochu obavy, zároveň to byla ale moje první zkušenost s i + m, takže zvědavost převládla. Šampón celkem dobře voní, moc sice nepění, ale co bychom čekali od přírodní kosmetiky. Vlasy umyje slušně, ale žádného extra efektu jsem si bohužel nevšimla. Plné balení mi říkat pane nebude, ale jsem ráda, že se v boxu objevila další nepříliš známá značka, navíc když jde o přírodu.


Macadamia Natural Oil maska na vlasy



Tuhle legendu jsem chtěla už dlouho vyzkoušet a jsem mírně zklamaná, je to totiž další nálož silikonů. Čekala jsem od toho trochu nějakého toho "natural oil", když už se to tak jmenuje, že. Plné balení si tudíž pravděpodobně nepořídím, protože mi přijde, že podobný efekt udělá jakákoliv jiná silikonová maska na vlasy a není nutno utrácet za Macadamii. Zařazení tohohle vzorečku ale vnímám pozitivně, protože myslím, že nejsem jediná, kdo váhal, zda má smysl si tuto masku pořídit.



Veskrze myslím, že Ladybox byl slušně nadupaný. Ozývaly se sice negativní ohlasy, ale mám pocit, že spousta žen a dívek má o krabičkách krásy trochu divnou představu - čekají, že za danou cenu získají set výrobků, který jim bude na 100% vyhovuje. Podle mě je ale hlavním elementem překvapení a zkoušení, a to nový Ladybox splnil. Už se těším na srpnové vydání!

Jak se Ladybox líbil vám? Který výrobek byl u vás nejolbíbenější? U mě to vyhrála sprchová pěna a set na obočí.

Krásný den,
IYF

15 komentářů:

  1. Zasmála jsem se u "lidí z Yves Rocher" :D :D Já jejich obchod taky nesnáším, jejich slevové letáky mě vyloženě se***!!! :) A já ty rýžové chlebíčky jím i bez čokolády, samotné, chutnají mi :) Já mám Ladybox ještě u našich a pojedu tam až za dní:(

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tvá představa pekla je dost hrůzná. Ještě mi tam chybí Fleur de Santé a obří plakát paní Mary Kay coby Velké sestry. :D

    OdpovědětVymazat
  3. S Yves Rocher to mám úplně stejně. Je to banda loupežníků ;) Nikdy mě jejich výrobky nepřesvědčily o koupi. Macadamii jsem chtěla zkusit, ale jestli je tomu tak, jak píšeš. Tak bych byla zklamaná též! Díky za recenzi :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. myslím, že obočí a pěna vedou skoro u všech :) mýdlo jsem měla levandulovou spirálu, celkově se mi box líbil, ale srpen objednávat nebudu, chci si dát pauzu...ale bude ho mít tchýně, takže co se jí nebude líbit, to jí zabavím, muhehe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a k YR - taky mi lezou krkem, jejich dárky k nákupu jsou většinou ohyzdný a nekvalitní, ale dělají super oční krémy pro starý!!

      Vymazat
  5. Nelituji koupě, ale třeba dekorativku skoro vůbec nevyužiju. Set na obočí jsem už vyměnila, linky si nedělám a rtěnka není v mém ideálním odstínu. Navíc vůně té rtěnky - jak kdybych ji vylovila po babičce, nepřijde ti? :D Ale z pečující kosmetiky mám radost, nejvíce asi z masky. Mýdlo jsem dostala také meduňkové, zatím jsem ho nepoužila, ale pořád k němu čmuchám :) Ale složení se mi moc nelíbí, to spíš mrkni do Mystické mýdlárny ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to napsané moc vtipně, líbí se mi, jak si přijmenováváš produkty. Měla bys mít svou značku a produkovat věci jako "tlustopero" a "kozokrém". :D (Minivibrátory jsou asi trochu jiná liga... :D)
    Jinak jsem ale s boxem též velice spokojená, nic mi nepřišlo vyloženě děs nebo tak... :)
    U popisu Yves Rocher jsem se též pobavila (a ano, to by bylo peklo.), ale rtěnka mi připadá fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se vším spokojená kromě rtěnky.....ač to byl personalizovaný produkt, tak jsem dostala odstín, který mi je totálně na nic. Mýdlo mám s kozím lékem , vůně lemongrass.....nááádherně voní a moc se těším až ho vyzkouším. Pěna je z tohoto boxu naprostá number 1!

    OdpovědětVymazat
  8. :D Úžasný článek! Já byla celkem s tímto Ladyboxem spokojená, co se mi nehodilo, šlo kamarádce :D Nejvíc z něj ocením set na obočí a loreal linky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ten divnej člověk co jí pufánky i bez polevy :D A teprve až teď u tebe jsem si všimla, že i+m je přírodní a dokonce vegan kosmetika, zas se mi trochu rozšířily obzory :)

    OdpovědětVymazat
  10. jak vypadá peklo:D

    pěna (krom toho, že mi teda moc nevoněla) tak mi vydržela přesně tři použití :DD to není teda zrovna rentabilní

    btw. ty chlebícky bez čokoladáy si občas koupím, přijde mi to jako taková zdravější varianta slisovanýho popcornu ;) alnatura má dobrý

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já patřím mezi lidi, kteří jsou z LB nadšení! Myslím, že byl vážně nadupaný a naprosto s tebou souhlasím, že sprchová pěna od Tai Chi je bezkonkurenčně nejlepší výrobek červencové krabičky krásy! :-)
    Já jsem s Macadamia spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsou mi ta mýdla libebit tak sympatická, že jsem chtěla objednat nějaké další dříve než jsem vyzkoušela to, co mi přišlo v boxu, ale nakonec mě odradilo celkem vysoké poštovné. jinak jsem tedy ale také spokojena. tři věci jsem rozdala, ale i tak mi toho spoustu zbylo.

    OdpovědětVymazat
  13. no tak ja mám tú linku od lorealu, a teda sa mi vôbec nepáči. Mám zopár od essence a všetky sú lepšie ako táto :/ na ruke síce pekne čierna, ale na očiach som z nej tmavšiu ako sivú nedostala.

    OdpovědětVymazat
  14. Yves Rocher je jediná značka která se vyplatí za ty peníze, hold ti co tomu nerozumí budou i nadále urážet značky a předhazovat drogérii..:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!