úterý 13. srpna 2013

E.l.f. paleta zapečených stínů NYC

Ahoj všichni!

Spousta lidí elf nesnáší, Černá Moora ho dokonce klade na roveň se "značkami" jako je essence. Já se přiznám, že mám elf ráda, svým způsobem. Člověk od něj nesmí čekat zázraky, to ne, ale některé výrobky jsou na dost dobré úrovni. Jakmile jsem nedávno viděla v nabídce tuhle paletu stínů, zachtělo se mi jí. Nekupovala jsem ji ale na českém shopu, ale na iherb, kde několik věcí od elfu mají (a za lepší ceny...).


Paletka je v nabídce ve dvou odstínech, teplejší California a studenějš NYC - chtěla jsem původně California, ale na internetu se množily negativní ohlasy na pigmentaci, takže nakonec zvítězila NYC. Jako první se mi zalíbil obal - oproti třeba MUA paletkám je fakt bytelný a nedivím se, že v pohodě přežil cestu přes oceán. Uvnitř najdete obří zrcátko, což je podle mě super. Samotné stíny jsou v poměru k ploše plastu sice menší, což by někomu mohlo vadit, já to ale za problém nepovažuju.


Ve vrchní řadě najdete několik světlých odstínů - popořadě je to studená fialovorůžová, broskvovobéžová, smetanová se zlatým shimmerem, béžovozlatá a světle stříbrná. Všechny odstíny se bohužel vyznačují nižší pigmentací a díky zapečenosti v nich musíte trošku více rejdit. Já jsem zvyklá, že pigmentací pokulhávají většinou spíše tmavé odstíny, takže tohle bylo pro mě trošku překvapení.



Druhá řada obsahuje výrazné barvy vhodné na slavnostnější příležitost nebo pro stínování oka. První je klasická uhlově černá následovaná hnědou, šedočernou s většími třpytkami, zelenošedohnědou se zlatými třpytkami a nakonec nádhernou námořnickou modří. Všechny odstíny jsou alespoň minimálně třpytivé, respektivě některé obsahují jemný sheen, ale některé se můžou pochlubit většími třpytkami. Výdrž bych označil za průměrnou, s bází těch 10 hodin dají ve slušné kvalitě.


Díky zapečenému charakteru příliš nepráší a ani z očí nijak zvlášť neopadávají. Já jsem s nimi dost spokojená hlavně díky rozsahu barev, které paletka obsahuje a za 274 Kč, kolik stojí na českém e-shopu, to není špatné. Jako vaši jedinou paletku ji ale nemůžu doporučit, protože pigmentace hlavně u světlejších odstínů není nijak oslnivá. ze "zapečené řady" jsem si pořídila také tvářenku, která je na tom o moc lépe a určitě se dočkáte recenze.


Hodnocení: 5/10

Znáte tuhle paletku? A jaký je váš názor na elf?


Těším se na vaše komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Paletku neznám, značku elf samozřejmě jo, ale ještě jsem od nich nic neměla. Pár věcí mě láká, ale ne z dekorativky. Četla jsem chválu na nějaký ten peeling na rty v tyčince a na gel na pupínky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle paletka vypadá moc hezky. Osobně elf moc nemusím, z asi 6 věcí, které jsem zkoušela, mi vyhovovala jediná, zbytek letěl do koše. Ale věřím, že se u nich, stejně jako u jiných značek, najdou povedené produkty.

    OdpovědětVymazat
  3. ja od elfu nic nemam, ale tato paletka ma az tak nezaujala skor ine veci :)

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
  4. mně to prostě přijde jako vyhozený prachy .. pigmentace na nic, odstíny průměrný ... další krám do chalupy ... nj, holt žádný polehčující okolnosti v jeho případě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tu paletku neznám, podívám se ještě jak vypadá ta druhá :D

    OdpovědětVymazat
  6. já tuto paletku také neznám, ale z fotky mi přijde sympaticky- pro mě příjemné barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vzhledově a na pohled se mi paletka moc líbí, ale nekoupila bych si ji, kvůli té pigmentaci.

    OdpovědětVymazat
  8. Od e.l.f. mám ráda minerální tvářenky. Stíny jsem od této značky zkoušela také jen minerální, ale jiné si koupit, ať se mi sice tato paletka líbí, nehodlám.

    OdpovědětVymazat
  9. Od elfu mám pár vecí... s niektorými som spokojná s inými zase nie... moja sestra si od nich objednala paletku tieňov a boli na tom podobne... niektoré boli pigmentované mizerne a niektoré dobre... tiene mi však pripadali lacno, lebo prášili a rýchlo sa míňali..

    OdpovědětVymazat
  10. S e.l.f. kosmetikou mám zkušenosti, většinou dobré. Paletka vypadá fakt pěkně, možná o ní zauvažuji.

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle paletku vidím poprvé, asi bych měla zase jejich stránky navštívit. Ovšem ta pigmentace u první řady stínů je smutná :( Škoda, jinak vypadá moc hezky.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám velkou paletku Beauty Must Haves, pod stíny používám bázi od Artdeca a mimo lehkého opadávání při aplikaci jsem spokojená. Jinak na další 2/3 ELF sortimentu si v žádném případě netroufám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!