neděle 11. srpna 2013

Freeman Anti-Stress maska a mořskými minerály aneb jak být sexy

Ahoj všichni!

Po tom, co Plum včera sdílela na facebooku můj hejtovací článek mi přibylo čtenářů (a možná i pár anonymů), takže teď cítím větší zodpovědnost. Abych potěšila hatery, tak jsem si dnes připravila článek obsahující mé reprezentativní foto. Ale obsahuje především recenzi na masku, která mě baví.



Tuhle masku jse objevila poprvé u Rendy a samozřejmě mě jako první zaujala barva. Od Freemana jsem zatím měla ananasovou a avocado&oatmeal, obě byly fajn, takže při nejbližší návstěvě Tety jsem zakoupila zkušební pytlíček (stojí kolem 40 Kč). Už barva obalu mě nalákala na obsah. Složení vypadalo slibně - kde je kaolin, je teoreticky i čištění pórů, že. Sice všechny ingredience nejsou přírodní, ale to už je u Freemana zvykem.



První dojem - maska je fakt modrá, nádherně šmoulová a boží. Konzistencí je to tužší bahýnko, které po pleti dobře klouže a roztírá se jedna radost. U tohoto typu masek mívám někdy problém, že mě při používání hodně vysušují a během zasychání mě svědí obličej. To se tentokrát nestalo, použití bylo komfortní až do konce.

S maskou na obličeji vydržíte asi patnáct minut, indikátorem je to, že zcela zaschne, Po použití jsem měla pleť krásně jemnou a vyčištěnou. Aby ale nedošlo k mýlce, tak černé tečky nezmizely (to u mě snad ani nejde, ale uvidíme - maska REN na póry jest objednána), ale pleť byla přecejen o něco čistější a vyhlazenější. Líbí se mi také, jak maska voní, letmým pohledem do složení jsem zaregistrovala levandulový olej, tak snad by to mohl být ten.


Popravdě, tahle maska asi není must have, ale mě baví především ta barva a konzistence, líbí se mi, že nedráždí pleť, pěkně voní a mám po ní hladký obličej. Za tu cenu je to podle mě skvělý výkon a nějak se mi zkrátka hodí k létu, kdy obličej trpí sluncem, chlórem nebo slanou vodou a některé čistící masky by ho mohly naštvat.

A navíc, s touhle maskou jste zkrátka sexy.


Hodnocení: 6/10 (zjistila jsem, že tohle je nějaké časté hodnocení...)


Jak se vám líbí? Zkoušeli jste ji už? Nebo máte jinou oblíbenou od Freemana?

Těším se na komentáře,
IYF

18 komentářů:

  1. Já mám klasiku avokádo a taky tu ananasovou a obě jsou fajn, ale nic převratného. Mnohem lepší mi přijde novinka fialová Purifying Acai...a chystám se i na Charcoal Black sugar (všechno co má v sobě uhlí, nebo něco černého mi subjektivně přijde jako super výrobek=)

    OdpovědětVymazat
  2. ano, presne tak, pripadala som si s nou vcera vecer velmi sexy ked som ulozila deti a premavala sa s modrym ksichtom a krkom pred manzelom. este ze ma moj muz zmysel pre humor.
    ps:maska je fakt dobra, tiez som o nej pisala, mne pomaha na zvacsene pory.

    OdpovědětVymazat
  3. U Rendy mě také zaujala, tak se na ni chystám, ale vždycky, když jsem v tetě, tak na to zapomenu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Právě včera jsem na tuto masku v Tetě koukala. Chtěla jsem jí vyzkoušet, ale vadí mi to čekání než zaschne. U některých masek mi vadí, že mi obličej pne. Ale po přečtení tvého článku jí přece jen možná zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. No první,čeho jsem si všimla,jak Ti krásně ladí s lakem..Já beru masky půl jako funkčně a půl jako takovej relax...takže neočekávám žádný zázraky,jen spíš takovou úlevu a pocit,že se pleť hezky vyčistí.Občas se stane,že některá dost pálí a pak mám obličej,jak po opaření a je to nepříjemné,dělala mi to jedna od Oriflamu Ecollagen,ale z té řady mě dráždilo skoro všechno.Tuhle mám doma,ještě jsem jí neodskoušela,ale jestli budu vypadat,tak sexy jako ty,tak do ní du du du du:-D Modrejch masek není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  6. Masku mám v plném balení a maximálně jsem si jí oblíbila. Její šmoulí barva mě taky děsně baví, navíc pleť hezky vyčistí a jak píšeš, je taková hladší.

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tu musím vyzkoušet, chci taky jednou vypadat jako Šmoulinka :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé, tenhle blog píše šmoula!
    Nasaď masku a vyraš do kina na Šmouly 2, řekni, že jsi vypadla z filmu a musíš to jít napravit, třeba by jsi dostala lístek zdarma - byli jsme na tom s malýma klukama a fakt se to líbilo! "Má Šmoula modrou šmoudel?!" =oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A k masce - za 40,- jedna maska? =oO Ale vystačí alespoň na dvě použití, ne?

      Vymazat
    2. Jé, to jsem zapomněla poznamenat - mně vydržela tak na 4 použití :).

      Vymazat
    3. Tak to je pak dobrá cena za dobré množství =o)

      Vymazat
  9. Od Freemana jsem měla peeling a masku s avokádem (nebo okurkou?) a kaolinem, po které mě pálilo v očích, tak jsem ji vyhodila. Nad modrou občas v obchodě přemýšlím, zatím jsem se ale nerozhoupala. Asi počkám na recenzi REN masky, neb jemnou a vyčištěnou pleť mám po peelingu nebo třeba po Mask of Magnaminty taky a od masky chci víc, než jen hezkou barvu a vůni. Nejvíc sexy si připadám s maskou z francouzského jílu, protože si ji podle doporučení Moory překryju nastříhanými kousky igelitu, aby tak rychle nevysychala :-D .

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si šmoulovou koupila už někdy na jaře také kvůli barvě :) Póry mi bohužel nevyčistí a na obličeji jí dlouho nesnesu, protože mě svědí pleť a trochu pálí oči (a to se jim zdaleka vyhýbám). Ale ta barva je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu pročišťující masku jsi objednávala na jahodě?

      Vymazat
  11. Já jsem měla zrovna minulej tejden v Tetě Freeman-mánii - koupila jsem si hned 3 tyhle pytlíčkové masky (jahodová, šmoulí a ještě jedna) a doma mám plné balení ananasové. Jsem na ně zvědavá :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, šmoulová, tak tu taky zkusím :-) Jinak na černé tečky je super Himalaya Herbals Neem Mask, ale nevím, jestli jsi ji už nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já miluju avocado&oatmeal. Jsem s ní naposto spokojená a stopro budu kupovat i nadále! Tahle vypadá dost legračně. Pošťáka bych v tom potkat nechtěla :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :) moc rada ctu tvuj blog! masku od freemana jsem nikdy nezkousela, ale muzu doporucit "Formula 10.0.6 Pores be pure", krasne jahodove voni a vzycky kdyz zaschne, jsou videt mastne tecky v mistech kde byval por, jak to to bahynko vytahlo :)nevim jestli to por zmensi, to asi ne, ale jednoznacne odstrani to co ho ucpavalo bez vymckavani:

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!