neděle 11. srpna 2013

Konkurz na novou majitelku Krabičky stěhovavé ukončen!

Už jsem byla na cestě do postele, ale nakonec mě cvrnkl do nosu fakt, že musím vyhlásit výherkyni neboli další majitelku Krabičky stěhovavé. Spolehla jsem se na random.org, protože vybrat jednu z vás podle mého názoru mi trhalo srdce.

Celkem se sešlo 38 komentářů, což bylo trochu zmatené, protože jeden byl smazán, druhý měl odpověď a jeden napsala Lucy (minulá majitelka). Já jsem se rozhodla se s tím nes....a vybrat prostě z 38.


A výherkyní se stává...


Komentář 35.


Zkusila a zvítězila :). Výherkyni hned napíšu mail a domluvím se s ní na předání a případném zveřejnění další cesty krabičky.

Všem vám moc děkuji za účast a vysílám Krabičku na další cestu.
IYF

5 komentářů:

  1. Jéé, to jsem tedy zvědavá, jak se ji bude v nové hnízdišti líbit. Já děkuji i Tobě za účast a perfektní péči.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji,ale beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee já chci krabičkuuuuu :)))))) No nic budu jí pronásledovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, ale říkám, jednou bude moje! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že se k nám domů taky jednou podívá. A gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  5. Výherkyni gratuluji :) Jsem zvědavá na další "putování" :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!