sobota 31. srpna 2013

Kosmetika F&F - překvapení roku?

Ahoj všichni! To si vám tak onehdá bloumám mezi regály zličínského Tesca a narazím na záhadné košíčky. I vydám se košíčky prozkoumati a v nich spatřím poslední zbytky vyprodávané (a rušené) kosmetiky F&F. Za 25 Kč za kus. Jdu do toho? No jasně!


Vybrala jsem si dvě krémové tvářenky a jednu rtěnku, v podstatě to bylo poslední smysluplné, co zbývalo (našly se tam ještě dvě pudrové tvářenky, nějaké tužky na oči a rtěnky v tužce, ale vše pro mě nevhodné). Do kosmetiky za 25 korun jsem moc důvěry nevkládala, ale protože jsem odvážná blogerka, rozhodla jsem se, že tuto značku zkusím. Vím, že F&F se prodávalo dřív za víc peněz, ale tolik bych za to nedala, takhle ta investice nebyla ani moc velká.

Krémové tvářenky - Precious Pink, Perfect Peach



Obaly mají fakt roztomilé, kompaktní a kulaté, ve věčné černé barvě. Víčka sice nejsou kvalitativně nic moc, ale zbytek balení vypadá bytelně. Každá tvářenka ukrývá 2,5 gramu.

Precious Pink se mi líbila hned od začátku, je to taková univerzální růžovka, něco mezi Naked Rose od Illamasqua a Angelikou od NARSu, myslím, že hodit se bude všem dámám, které nejsou příliš opálené, to by na nich nevynikla, ale jinak je vhodná fakt pro všechny.


Perfect Peach nemá s broskvovou moc společného, já jsem zvyklá, že podobné odstíny bývají spíše světlejší. Tahle je spíš korálová a mírně do cihlova, ale musím sebestředně říct, že mi sluší. Dobře se kombinuje se všemi rtěnkami do červena a do oranžova.

Největším problémem krémových tvářenek všehomíra bývá výdrž, a té jsem se přesně bála. Očekávala jsem tak půl hodiny, co si budeme povídat, je to "jen" F&F. Ale ono je to docela slušných 4-5, přičemž i po 6 jsou na tvářích patrné, ale opravdu jen jako lehký závan barvy.

Konzistence je opravdu příjemná, nejsou mazlavé, dobře se roztírají, pocit z nanášení je trochu podobný jako při použití "cream to powder" produktů, ačkoliv tyhle tvářenky se v pudr nezmění - jo, zní to hodně nepochopitelně a budu rozumět tomu, pokud se při mých divných vysvětleních nechytáte :D.

Tvářenky jsou pro mě příjemné překvapení a nosím je teď dost často v kabelce.

Hodnocení: 7/10

Rtěnka Vanity


Do rtěnky jsem vkládala snad ještě menší naděje, představovala jsem si kvalitativně něco jako Miss Sporty v nejhorších letech. Odstín je krásný, je to červená, snad mírně do růžova, ale jelikož není hutná, jako například Lip Seduction od Dermacolu, tak se dá příjemně vrstvit a můžete docílit i hezkého looku na den. Celá rtěnka je neuvěřitelně jemná a nevysušuje! Jakože vůbec, můžu ji nosit celý den a žádné šupinky! Na rty se nanáší ve velmi tenké vrstvě, takže působí přirozeně a ani se během dne nerozpíjí. Je skvělá a úžasná, a kdybych objevila někde ještě další odstíny, tak se zásobím. Co se výdrže týče, tak je to celkem slušné, při jídle a pití se sice vytrácí, ale jinak dá klidně i 6 hodin.



Hodnocení: 8/10

Tenhle kosmetický zážitek byl pro mě fakt nevšední, do F&F věcí jsem nevkládala vůbec žádnou důvěru, a o to větší pak bylo překvapení. Pokud ještě někde narazíte na pozůstatky výprodeje, minimálně to omrkněte.

A co vy, zkoušeli jste něco od F&F? Jsem zvědavá, co vy na to.

Hezký den všem,
IYF

12 komentářů:

  1. Strasna skoda, ze F&F kozmetiku rusia (?), skusala som sice iba maskaru, ale ta bola najlepsia aku som kedy vyskusala.. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda škoda, nemám zrovna důvěru ke kosmetice H&M nebo F&F, ale teď si mě docela překvapila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem u nás na ten výprodejový košíček za 25Kč narazila, ale už bylo všechno hrozně přebrané a upatlané, tak jsem nakonec nic nebrala

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám jeden stín a jeho vršek už mám pěkně zploštělý od častého používání a to je u mě co říct, když mám stínů kvanta :-) Ale mám ho fakt ráda, zkusím o něm napsat dřív, než to bude úplně pasé.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ulovila F&F korektor - krémový, ve stejném balení jako ty tvářenky, a je teda úžasný. Kupovala jsem ho před pár měsíci, kdy se F&F kosmetika už začínala vyprodávat, ale ještě ne za tak málo jako teď, dala jsem za něj kolem 50 Kč. Nic moc jsem od něj nečekala, ale říkala jsem si, proč nevyzkoušet, a překvapení teda velmi pozitivní. Kryje naprosto dokonale a vydrží, prostě super.

    OdpovědětVymazat
  6. Zítra se chystám do Tesca, tak doufám, že i když to není největší tesco na světě (ale je to hypermarket) tak by tam mohli F&F mít! určitě bych si něco vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  7. sakra to jsem prošvihla! musíte o tom teď hodně psát, třeba si to rozmyslí a kosmetiku vrátí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám jednu rtěnku a jsem s ní hodně spokojená, mám prakticky stejné poznatky jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnka vypadá dobře, akorát u nás to nemají no :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam 2 rtenky a jsou skvele!! ;) A pak mam rasenku a ta je podle me taky uplne skvela, tu jsem si kupovavala pravidelne...

    OdpovědětVymazat
  11. já si kdysi v počátcích výprodeje koupila krémovou tvářenku Perfect Peach jako Ty a nakonec jsem ji poslala dál ... odstín se mi líbil, ale neuměla jsem ji asi nanášet, prostě krémovky nejsou pro mě :( jinak jsem slyšela velkou chválu na jejich rozjasňovač a tlustou tužku na oči, ale bohužel u nás v Tescu kosmetiku F&F nevedou :(

    OdpovědětVymazat
  12. Kosmetiku F&F jsem ještě nevyzkoušela ... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!