středa 7. srpna 2013

Krabička stěhovavá - co jsem si nahamounila + konkurz na novou majitelku

Ahoj všichni!

Díky Lucy jsem se stala přestupní stanicí Krabičky stěhovavé. Pokud jste o tom projektu ještě neslyšeli, tak vás přesměruji na blog Evelínky, která celý koncept vymyslela. Já to vezmu ve zkratce.

Krabička cestuje od majitelky k majitelce a ta si z ní vždy vybere produkty, které by se jí zamlouvaly a zpět do krabičky vloží minimálně stejný počet produktů, které se jí samotné už nehodí. Výrobky by měly být před datem spotřeby a minimálně z 50% plné.



Ke krabičce je přiložen sešit, kde je dopis od Evelíny a také seznam výrobků, které se v krabičce nacházejí. Vždy, když nějaký odeberete, zapíšete se do kolonky "Děkuje za ni/něj" a naopak když do ní něco vložíte, tak nový produkt zapíšete na seznam.

Já jsem se na krabičku moc těšila a po dobrodružné cestě, kdy jsem se zvládla cestou ztratit, jsem si zajela za Lucy a vyzvedla ji. Je fakt těžká. Má určitě minimálně pět kilo a pěkně se pronese. Na vybalování jsem se těšila jako malá a bylo proč - krabice je opravdu plná krásných
věcí :).



Co jsem si nakonec nechala? No jsem pěkný hamoun.

Avon stíny Chestnut
elf paletka stínů
Essence modrý lak na nehty
Lilliputz šampón pro princezny :)
Hottie masážítko
Greeench pudr na tělo
Whoosh želátko
Yves Rocher čistící voda
Clinique Chubby Stick
Clinique lesk na rty
Avon maska na vlasy
Label.m šampón
Almay pore minimizer
Avon vůně

Za sebe jsem vložila zhruba 20 výrobků a doufám, že budoucí majitelky budou spokojeny.

Pravidlem je přidat do balíčku vždy nějaký osobní dáreček pro další "ochránkyni" stěhovavé krabičky - Lucy mě naprosto dostala, protože mi darovala čajík, jelikož ví, že teplý čaj nesnáším a nedávno jsem poptávala nějaký dobrý, který chutná i za studena. A také krém Elicina Plus, který jsem vždy chtěla vyzkoušet!


Klobouk dolů, Lucy, fakt! Moc ti děkuji!



A teď...chcete se stát další zastávkou Krabičky stěhovavé?

Tak napište komentáře pod tento článek s vaším e-mailem.

Sledujte můj blog a také blog Evelíny a Lucy (odkazy nahoře).

Podmínkou je mít doručovací adresu v ČR, protože poštovné na Slovensko je mega drahé.

A až krabičku dostanete, napište o ní buď na svůj blog,  nebo pokud ho nemáte sepište pár řádek, které umístím já na svůj.

Až se vrátím (pravděpodobně v neděli), tak vylosuji výherkyni!

Těšte se :).

IYF

38 komentářů:

  1. to je super nápad :)To je tak jako jsou ty stěhovavé knížky, které člověk nechá v kavárně či někde na veřejném místě a putují po různých lidech. Vždycky jsem tajně toužila nějakou najít! Tomuhle moc fandím a doufám, že se někam dál dostane a něco hezkého si zase přečteme :)) a zkusím štěstí, i když bez blogu ;) bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jůů, do toho bych šla :)


    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý nápad. Tak asi by sme si aj my slovenky mali vymysliet svoju krabičku :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Áchám a óchám tady nad tím, co sis z krabičky vzala a marně přemýšlím nad poklady, co v ní zbyly a cos tam ještě přidala. :) Do třetice všeho dobrýho zkusím štěstí v konkurzu na budoucí hostitelku krabičky i u Tebe a budu doufat, že to tentokrát klapne. ;-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super napad :) vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. čo poštovné na slovensko, mám pocit, že zo slovenska do čiech je to ešte viac :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já chci prosím prosím prosím, třeba se teď už na mě usměje štěstí :) Šije to se mnou, jenom krabičku vidím!

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Cestu krabicky (krabice) sleduji uz delsi dobu a rada bych ji privitala na navsteve u sebe doma :o)
    enkaquanium@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci, já chic, já chci!!! Já chci pořád a od začátku a pořád nic :-(

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Taky bych se za krabičku nezlobila :-) tery3@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to opravdu zajímavě.
    Doufám, že na Elicinu bude recenze :) Jit.

    OdpovědětVymazat
  13. já sleduji pořád a držím si palce, že tentokrát už by to mohlo vyjít, prosííííííííím! :) já už bych si nic jiného od Ježíška letos nepřála, slibuju!

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. o krabičku jsem už soutěžila u Lucy, myslím,že to je parádní nápad :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mám spoustu věcí co tam dát, moc bych si ji přála. :-) alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ten projekt je senzační, jsem zvědavá, jestli ke mě taky jednou doputuje :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, já zapoměla na email :(
      tak tedy: lucie.martinakova@email.cz

      Vymazat
  17. Jééé tak to je výborný nápad :)))) Zrovna ted jsem řešila co s věcmi které se mi až tak nehodí nebo je nepotřebuji :) Doufám, že když nevyhrávám klasické giveaway budu mít štěstí, každopádně budu krabičku stopovat jak pes než se mi dostane do rukou :)))))
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. já bych jí moc chtěla Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé strašně bych chtěla krabičku stěhovavou! :) Úžasný nápad!!
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Super nápad! :) anna.brandejsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tohle je hodně boží. Prosím, prosím, vylosuj mě!:))):D
    sherylis@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Chci jiiiiiiii :))).

    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  23. Vše splněno! :)
    GFC:Lucie Chaloupková
    Moc bych si přála vyhrát už jen proto,že mám doma 25 kousků z pleťové a asi 6 z dekorativní,potom také 9 z vlasové a 2 z tělové a potřebuji se toho zbavit..:)
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Snad už konečně ke mně doletí :)

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. já bych asi taky chtěla... za prvé jsem brutálně zvědavá, co tam ještě zůstalo. a za druhé bych tam docela ráda i něco přidala. že ano... asi jako všechny.

    OdpovědětVymazat
  26. Do krabice bych taky moc ráda jukla. Tebe sleduju už dávno, Evelínu od teď taky, jen se mi nedaří prokliknout na Lucy. :/ 50.shades.of.anana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak já jdu zkoušet štětí podruhé, napoprvé jsem vylosována nebyla, tak snad v neděli :-)
    janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tak se opět hlásím :-)

    reddie.robin@seznam.cz

    Ta maska na vlasy je mimochodem parádní, dobře jsi udělala, že sis ji vybrala :3

    OdpovědětVymazat
  29. pěkně prosím, smutně koukám, už konečně já =)
    mitsuuko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Opět se hlásím.
    j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to zkusím znovu... charries@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Jééé, jsem na dovolené a konečně jsem chvilku na netu a hned jsem celá natěšená koukla k Tobě - jsem ráda, že jsem se trefila a že Ti spousta věcí udělala radost :-) Až přijedu, tak si to všechno v klidu přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Tak já to teda taky zkusim :)
    zirafka@zirafka.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Jé, dobrý nápad, ráda se zúčstním :-) Ráda přidám do putovního balíčku i něco ze svých zásob... :-D lucie.kindlova@centrum.cz (Praha)

    OdpovědětVymazat
  35. Ty jo, fakt skvělej nápad jak se zbavit věcí, které nevyužiju a třeba uděůají radost někomu dalšímu... n.paji.pn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!