pondělí 19. srpna 2013

Lancome Génifique aktivátor mládí + IYF = láska

Po téhle legendě od Lancome jsem toužila, takže ve chvíli, kdy se objevil na El Niňu za výhodnou cenu (bez krabičky, cca 800 Kč), chňapla jsem po něm. Asi to byla nějaká odměna za zkoušky, už ani nevím...mám nějak pocit, že si kupuju více dárků za zkoušky, než mám reálně zkoušek.


Jedná se o aktivátor mládí, tedy takové "naducávací sérum". Složení bohužel nemám, protože absence krabičky byla důvodem výhodné ceny. Moc se mi líbí balení, těžká skleněná lahvička s kapátkem, černobílý design. Do kapátka nasajete tekutinu tak, že nahoře zmáčknete čudlík, na což mi chvíli trvalo přijít :).


Konzistencí je to typické opičí sperma. Jemná gelovitá tekutina, ovšem bez nějaké výraznější vůně. Já jsem si zvykla používat ho ráno pod denní krém a už cca za minutu je vsáklé. Mám hrozně ráda efekt, co udělá - v mžiku napumpovanější a jakoby vyhlazenější pleť. Nevím, co do toho dávají, ale můj subjektivní dojem je, že to funguje.


Co se týče dlouhodobějších účinků, tak ty se mi těžko hodnotí, protože jsem do toho začala ještě experimentovat s Biofází. V každém případě ale Génifique po ránu docela slušně probudí mou pleť a nevypadám pak jako zmuchlanej balón. Těžko říct, co by sérum udělalo se zralejší pletí, ale já sama, ač stále ještě mladá (ehm...) mám obličej strhaný a celý chcíplý, proto myslím, že nějaký výsledek můžu posoudit.


Cena v parfumériích mi přijde přehnaná (je to něco ke dvěma tisícům), ale osm stovek bych za něj klidně znovu dala. Beru ho s sebou i na cesty, protože mi opravdu pomáhá na ranní zmuchlanost a pleťovou ne-kondici, proto ho radši nosím stále u sebe i v prériích. Pokud máte podobný problém, mohl by vám Génifique vyhovovat.

Hodnocení: 8/10

A co vy a Lancome? Máte něco? Znáte Génifique?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. Teda, nedávno si tu dávala recenziu na loreal krémik proti vráskam, teraz "aktivátor mládí"...nestraš ma ešte s takýmito výrobkami....mám tiež 23 rokov a som stále v tom, že mám na takéto výrobky ešte čas:))) Ale uznávam, že toto sérum je veľmi príjemné a stačí ho naozaj len trošička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mává znechuceně rukou20. srpna 2013 3:05

      A to je právě to. Asi jí ten krém přestal fungovat, když najednou je tu jinej naducávač. Tak to asi tak skvělej nebyl, ale nevadí, nač věšet hlavu, za 15 dní tu máme další zázrak.

      Vymazat
    2. Mává znechuceně rukou: Zatoč si střevem třikrát dokola nebo něco :D.
      Ela: U mě jde spíš o to, že kvůli stresu mám dost unavenou pleť, a pak vypadám zbytečně starší ;)

      Vymazat
  2. Opici sperma pobavilo, ale furt ted premyslim, zda-li ho tam nedali :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Biofáze je opravdu dobrá :))) Sama jsem jí zkoušela na sobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, drží mě to v naději :)

      Vymazat
  4. Třicet mi bylo před pár lety, ale zatím se necítím /teda moje pleť :-)/ na tenhle typ péče.

    OdpovědětVymazat
  5. Obal je moc lákavý a zajímalo by mě složení, mám v sobě nedůvěru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu nedůvěru celkem chápu, já z toho sama nemám zrovna skvělý pocit...

      Vymazat
    2. Holky, pardon, ale pokud vám to složení tak leží na srdci, proč si ho nevygooglujuete? Píše se o něm třeba tady. http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/lancome/Genifique/_/Genifique-Youth-Activating-Cream-Serum

      Já bych si teda koupila radši Idealist, tohle je pro mě jen jeho kopie.

      Vymazat
  6. já nejdřív potřebuju tu Estee :D

    OdpovědětVymazat
  7. Složení tohoto zázraku: Water, Dimethicone, Bifida Ferment Lysate, Propylene Glycol, Glycerin, Isohexadecane, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone/ Crosspolymer, Alcohol Denatured, Ammonium Polyacrylolydimethytaurate, Titanium Dioxide, Mica, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Adenosine, Nylon-12, Chlorphenesin, Polysorbate 80, Salicycloyl Phytosphingosine, Dimethyisosorbide, Limonene, Xanthan Gum, Linalool, Capryloyl Salicylic Acid, Carbomer, Disodium-EDTA, Octyldodecanol, Methylparaben , Ceteareth-10, Citronellol, Laureth-4, Fragrance
    .....no asi tak nějak :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za hladkou pletí jsou vždycky silikony!:D Na které mám alergii takže nic, tohle sérum mě lákalo ale na 90% bych se po něm osypala:/

      Vymazat
  8. Vypadá zajímavě a za tu cenu bych ho také brala.
    Můžeš mi prosím poslat odkaz na tu biofazi? Také bych jí chtěla vyzkoušet ( jsou to 3 lahvičky, viď? ) ale nevím jaká to je.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak neřekla bych, že Idealist od Estee Lauder je kopie Genenifique. Idealist jsem měla x balení - pleť krásně vyhladí ve smyslu povrchu, že je pak jako samet a hlavně vyřeší celkem problém větších pórů, je to i určitá prevence na tvorbů "béďánků" (pleť je čistější během používání, co jsem vypozorovala) - je hladká, ale ne doslova vypnutá - prostě žehlička to není, nějaká viditelná naducanost se taky nekoná.

    Sérum od Lancome je spíš ta "žehlička" - měla jsem, ale rozhodně nemám tak moc odzkoušeno jako Idealist z jehož prázdných balení bych si mohla postavit skoro domeček (kecám, tolik zase ne - ale za ty prachy za kosmetiku bych možná už domek měla ;) Velké plus mu dávám ale za nové složení (co jsem měla na zkušenou vzorečky) - nevím, jak ostatním, ale "první" stará verze trochu žmolkovala.

    Jinak od Lancome mám mlíčko & "Micinu" (micelární vodu), nějakou dekorativku, noční krém z řady Genenifique. Spokojenost se vším - čemuž ani moje nedůvěřivé já nemůže uvěřit... :D

    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj.

    Doporučila bych Vám ještě podobné sérum od kosmetické značky MISSHA - http://www.missha.cz/index.php?route=product/product&path=62&product_id=99 je to sérum na podobné bázi jako všechny další dražší produkty a skutečně funguje!! Používám jej už delší dobu (cca rok) a jsem s ním nadmíru spokojená. Navíc se dá pořídit i v menším testovacím balení. Stačí se zeptat přímo někoho na eshopu, určitě Vám rádi poradí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!