čtvrtek 15. srpna 2013

MAC Studio Finish Concealer NW15

Ahoj všichni!

Co se týče značky M.A.C., tak můj postoj je takový střídavý. Třeba nad jejich očními stíny, tužkami na oči nebo řasenkami mi nebuší srdce ani trošku, naopak z pudrů, korektorů nebo tvářenek jsem příjemně vzrušená (to se psalo v Rychlých šípech, žádný prasárny). A protože korektory jsou moje hlavní disciplína (už tu mám připravené další asi tři na recenzi...), tak jsem si pořídila tenhle Studio Finish. Mám odstín NW15, který sedí k mé neopálené pleti, je to pro mě ideální odstín jaro/podzim.


Balení MAC je prostě skvělé, jednoduché, elegantní a oblé. Dózička se jeví na první pohled malá, ale obsahuje 7g, což by celkem šlo. Hlavní, čeho jsem se bála, je krémovitost korektoru, aby nebyl příliš tuhý pro oblast pod očima, kde je moje hlavní pole působnosti.


Byla jsem ale překvapena, jak moc roztírací korektor je. Pod prstem jakoby taje a hrozně snadno se rozmazává, je jakoby trošku mastnější, ale nestane se, že by se okamžitě slil do linky. Díky tomu je použitelný pod oči, na rozdíl od jiných krémových korektorů.

Když ho zapudruju, vydrží mi dobrých deset hodin, což je u mě standardní výdrž, která mě sice neoslní, ale ani nenaštve. Nanášet ho můžu prsty nebo štětcem, upřednostňuji nějaký drobný štětec na detaily a vklepat prsty, ale záleží na vás, co je vám pohodlné. Krytí bych označila jako střední, opět - neurazí, ale nenadchne.


Tenhle korektor je prostě fajn, ale není skvělý, není na něm nic zvláštního, ale práci odvede. Řekla bych, že se celkem hodí jako takový ten "jediný" korektor, který máte na všechno a můžete ho kdykoli hodit do kosmetické taštičky a vzít ho s sebou i na kraj světa. Pokud ale za cenu MACu očekáváte nějaké zvláštní efekty, nedočkáte se.


Hodnocení: 7/10

A co vy a MAC? Máte něco? Co mi doporučíte? A máte zkušenost s tímto korektorem?

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Já ho mám, tuším snad že i ten samý odstín a musím jenom chválit, samozřejmě pokud se bavíme o krytí nedokonalostí, pod oči používám něco jiného (tkutější, rozjasňující). Je ho mraky, dlouho vydrží, perfektně kryje a sedí mi k pleti. Tý ceny rozhodně nelituju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na nedokonalosti líná :). Jo, musím říct, že za tu cenu stojí, třeba ta konzistence je fakt příjemná

      Vymazat
  2. já mám od MACu tekutý v tubičce, odstín NW20 (dostala jsem ho, na léto je akorát, v zimě je ale tmavý) a nevím, jestli se mi ty kruhy zhoršují nebo co, ale loni mi přišel lepší, letos mi kryje nějak málo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj :( Moje kruhy jsou naštěstí pořád stejné - hrozné :D :D

      Vymazat
  3. Kolik stojí?
    Mám od MACu make-up Matchmaster foundation, rozjasňovač a tvářenku, vše je fajn. Nejvíc se mi líbí, že v prodejně na Václavském Náměstí je dostatek denního světla, takže člověk pak doma nezjistí, že vypadá jako by měl žloutenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, nevím přesně, protože já ho měla s nějakou slevou, ale řekla bych kolem 400-500. To je dobrý tip s tím světlem, já byla v MACu vždy hlavně na Chodově nebo na Floře.

      Vymazat
  4. Ja mam od MACu tvarenku a ta je teda najskvelejsia! ;) Inak som pocula kopu chvaly na pudre, tak rozmyslam, ze by som si nejaky zaobstarala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tvářence taky silně uvažuju, ale mám jich kopec :)

      Vymazat
  5. Od macu zatím nic nemám ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Výborný článek! :) Včera jsem se na něj dívala v MACu a přmeýšlela, jestli si ho koupit. Vyzkoušela jsem už jeden korektor, ten tekutější s tou pumpičkou a byla jsem s ním maximálně spokojená, ale pod oči jsem si představovala něco víc jako tohle. Tak uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je fajn, ale že by extra nadchl...to asi ne :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!