čtvrtek 22. srpna 2013

Mé poprvé s NARS - duo tvářenka Angelika a bronzer Laguna

Ahoj všichni!

Nejprv s vámi musím sdílet drastickou zkušenost - v úterý jsem poprvé viděla porod naživo. Dokonce tři. Je to hrozný a nechutný a vůbec! Všude krev, dětský hlavy lezoucí "vy-víte-odkud"...jako nějaký obskurní horor. Já jsem zatím viděla porody jen na videu, ale tvrdá realita mě dostala, a to už jsem viděla ledasjakou hnusnou mrtvolu třeba. Zároveň je to ale fakt zázrak života, v jednu minutu je obří břicho a v druhou živý hýbací se miminko. Odteď je pro mě porod vrchol perverze - hnus a zázrak zároveň :).


Krom toho všechny maminky, co jsem viděla, u toho hrozně řvaly a byly pěkně naštvaný a unavený, takže zvažuju, že budu mít jednou dítě s mořským koníkem.

Konec ale mým podnětným zážitkům a vrhneme se na moje první pokoření další známé značky. A to je NARS. Mě popravdě nikdy nějak extra nelákal, netoužila jsem po Orgasm, jediné, nad čím jsem váhala byl tekutý korektor. Tohle duo s mini leskem na rty jsem ale jednoho dne objevila na jahodě za asi šest stovek, tak jsem ho prostě koupila. Mimochodem, s balíčkem nebyl žádný problém co se týče DPH, normálně prošel bez kontroly.


Duo tvářenka - bronzer Angelika - Laguna

Balení je fakt super a uspokojuje mé minimalistické touhy. Zároveň nechybí zrcátko, což je super. Tvářenky v prasátkově růžové barvě jménem Angelika jsem se nejdřív bála, ale výsledkem jsem překvapená. V panu vypadá vyloženě jako ten růžový čuník, ale na tváři velmi mírně zčervená, jako kdyby šla trošku do fuchsiova či co, ale jemně - tudíž nevypadáte jako z 80. let, ale výsledek je přirozený. Tvářenka obsahuje malé třpytky, které jsou sice na obličeji patrné, ale diskokouli z vás neudělají.


Laguna bronzer je taková kultovka, ale podle některých recenzí jsem mohla čekat taky pěknou oranžádu, což pro mou velmi světlou pleť není zrovna super. Všechno ale dobře dopadlo a bronzer mi sedí, není sice úplně hnědý jako třeba Barry M, takže se nedá příliš použít ke konturování, na simulaci opálení je pro mě ovšem moc fajn. Stejně jako tvářenka, ani on nepráší.




Oba dva produkty pro mě byly příjemným překvapením, ale přece to má jednu stinnou stránku, a to je výdrž. Což platí především u Angeliky, která začala mizet už za dvě hodiny, a to mě u tvářenky za necelou tisícovku může celkem štvát. Za ty peníze by podle mě měl výrobek být velmi blízký dokonalosti. Možná je to u NARSu odstín u odstínu, ale raději na to upozorňuju.

Hodnocení: 8/10

Mini lesk na rty Angelika


Já na drahé lesky na rty nevěřím, to říkám předem. Lesk na rty mi přijde jako tolik banální produkt, že mám pocit, že se na něm nedá nic moc kvalitativně vylepšit. No ale tenhle lesk je dobrý a asi na té ceně něco bude. Mírně lepí, ale opravdu jen málo, důležité je, že není hutný a nemáte na rtech pocit nánosu. Vydrží mi s pitím třeba čtyři hodiny, což je doba, kterou od lesku rozhodně nečekám. Odstín je opět velmi růžový, mírně fuchsiový...na rtech se trochu přizpůsobí, není to tekutá rtěnka, popsala bych ho jako polotransparentní. 



Tahle zkušenost s leskem NARS mě nahlodala, že až najdu ten pravý odstín produktu na rty, tak investuju do dražšího lesku.

Hodnocení: 9/10

A co vy a NARS? Jste už určitě zkušenější než já a poradíte mi, co je dobré a co ne :).

Těším se na komentáře a hejty na můj úvod o porodech,
IYF

59 komentářů:

  1. Hahaha,jako pozorovatel u porodu je to asi hroznej šok,ale pokud jsi v hlavní roli,tak je to vrchol zázraku:-D Ale rozesmála jsi mě a zároveň vehnala do očí slzy...Od Narsu mám jen Outlaw a překvapilo mě,že píšeš,že tvářenka moc nevydrží..dovolím si uvažovat,že to může být podkladem...makeup,pudr atd...mně vydržela skoro celý den a to jsem obličejový šmatlal:-D Ale nejsem odborník...Lesk má krásnou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasný, když je člověk v hlavní role, je to jiná :). Těší mě, že jsem tě i dojala. Jinak máš asi pravdu s tím podkladem.

      Vymazat
  2. Zkušenost s porodem zní trochu děsivě... Ale Nars duo naopak super... Barvy krásné... :)Zatím od Nars nic nemám, ale co si budeme povídat, chtěla bych... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, měla jsem to stejně, a pak se objevila výhodná nabídka...:)

      Vymazat
  3. Téda... a právě já budu asi za 2 měsíce v té hlavní roli, takže jsem se zas až tak nepobavila... Ale samozřejmě chápu to! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se drž a ať jste i s miminkem zdraví !

      Vymazat
  4. Tak když přeskočím tu kosmetiku, tak porod mě tedy upřímně děsí a když občas poslouchám ty story kamarádek, co už to zažily, tak jsem čím dál tím víc přesvědčená o dobrovolnym císaři :) Jinak já na tvářenky Nars nedám dopustit a miluju je. Akorát, že s výdrží nemám problém a drží mi na obličeji celý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, bohuzel cisar sebou nese opravdu velka rizika :-(

      Mela jsem stejne myslenky, ale po prozkoumani dostatku inormaci musim rict, ze nevim jak to udelam ale nechci ani jedno - ani porod klasicky, ani cisare... aaaaaaa :-((((((

      Vymazat
    2. A hlavně každej to má jinak...mě to bolelo a dost,ale zažila jsem i horší bolesti...a tady víš,že to jednou skončí:-D Není nad vlastní zkušenost!Upřímně?Někdo hrozně rád přehání...A když ratolest prochází dospíváním,budiž Vám útěchou,že porod,byl vlastně hračka:-D

      Vymazat
    3. Já teda ještě nerodila, ale mám pocit, že na požádání ti císaře neudělají, právě pro tu spoustu rizik.

      Vymazat
    4. Blondýna: no, on každý doktor tvrdí něco jiného :) Někdo říká, že je císař bezpečnější pro matku, někdo, že pro dítě. Komplikace můžou nastat u obou variant bych řekla...ale já tak nerada trpím a ta představa, že se mi děje to, co jsem viděla na těch videích mě fakt děsí :)

      Veronika Sandra Jirátová: zařídit jde všechno, když máš známosti :) Císaře ti může napsat i psychiatr, když zjistí, že jsi "hysterka" (samozřejmě to zjednodušuju :) Setkala jsem se v práci už s několika ženama, co potřebovaly rodit přesně v termínu a snadno, aby se stihly vrátit do práce atd. :) Někdo podstoupí i tohle riziko, aby si to mohl naplánovat na den a hodinu :)

      Vymazat
    5. Rendy, ono trpeni se nevyhnes :-(((( Kamaradka mela cisare a tyden se prakticky nemohla hnout... vstavani atd... hruza. Nicmene samozrejme se nikdo neptal a musela se starat o decko, ze? ....

      NO a potom druha - taky cisar, mela jizvu citlivou jeste rok a to tak, ze ji doktori rekli, ze na sebe musi davat pozor, aby ji nerupla jizva (neotevrela se). Zruba po roce a pul uz mohla spat na brise, nebo obecne lezet na brise....

      Vymazat
    6. Neláká mě ani jedna varianta porodu. Přirozenou cestu si radši nepředstavuju - jak se tam ten několika kilogramový tvoreček prodírá a ještě může být přiškrcený pupeční šňůrou... A císař je zas regulerní operace se všemi riziky a jizvou, která se může rozjet, takže nic moc ani jedno. Nemohl by děti nosit čáp nebo vrána?

      Vymazat
    7. Blondýna: já vím no, všechno má svoje pro i proti. Kdyby šlo člověka nějak omráčit, aby tu bolest nevnímal, ale byl při vědomí :) Na tenhle okamžik se jednou vážně ani trochu netěším :)

      Vymazat
    8. Rendy: naprosto Ti rozumim a naprosto s Tebou soulasim.

      Bohuzel se obavam, ze me to /vzhledem k veku/ ceka drive nez Tebe .-(((( 30. klepe na dvere .-((((

      Vymazat
    9. Málokdo si taky uvědomuje, že porod (klasický) je hrozně bolestivý i pro toho prcka, když se dere ven... ale ten nám to nikdy nepoví... ;)

      Vymazat
    10. Rendy: Epidural preci :)

      Vymazat
    11. já myslím,že nepřežiju ani to těhotenství, takže porodu se nebojím :)

      Vymazat
    12. Jsem docela ráda, že z toho nemám nahnáno jenom já. Mamka mi furt zdůrazňuje, že tu bolest každá zvládla, tak proč bych neměla já a že je to přirozený a podobně. Každopádně poznámka s mořskym koníkem je trefná :D
      Pořád si říkám, že v sedmnácti mám na tyhle myšlenky spoustu času, ale od doby, kdy se mi narodil synovec na to myslím nějak často :D

      Vymazat
    13. Jojo, Rendy, taky se bojím :D

      Vymazat
    14. No, ale ženské tělo je pořád líp od přírody vybavené na porod klasickou cestou. Jasně, nic, co byste chtěly s radostí absolvovat třikrát do týdne, ale přežijete to a jdete dál. Císař je operace jako každá jiná a ledasco se může zvrtnout. Nehledě na to, že ano, proberete se, pak jste dalších x hodin nepoužitelné, bolí vás to, bacha na stehy... Při přirozeném porodu to bolí, ale hormony jsou taky docela mocné. Jste unavené, ale máte hlavně v rukou to mrně. Jistým řešením je snad epidurál. Je to taky zásah do těla a lékaři vám ho pravděpodobně nepoběží udělat po prvním píchnutí, ale tuším, že je to víc průchozí než císař na přání (což by se oficiálně nemělo, ale víte jak...)

      Vymazat
    15. Rendy - epidural, netuším jak tady, ale v USA bez toho snad ani nerodí. Tak teď si samosebou plánuju jak to zmáknu sama, ale jelikož když jde na věc, jsem děsnej posera a hysterka, takže pokud ho tu dělají, tak je to přesně něco pro mě. :-)
      Meduňko :-D

      Vymazat
  5. Vypadá to hodně krásně, ale NARS je celkem drahá značka no :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  6. ja mam od Narsu primer pod ocni stiny. Je to jediny primer, ktery udrzi stiny na mych extramastnych vickach.
    Dale mam tekuty korektor - nemohu si vynachvalit, jinej uz nechci :-)))
    A tvarenku - ktere jsou podle me super pigmentovane a maji skvelou vydrzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, i díky tobě po tom korektoru pošilhávám :)

      Vymazat
  7. Ja si veľmi lesky nekupujem, a nemám ich rada, takže sa idem vyjadriť k tej tvárenke...Najskôr mi prišiel púder tmavý, ale na ruke sa mi celkom páči a na obdobie po lete je podľa mňa veľmi vhodný.. S ružovou som opatrnejšia, ale som rada že nie je taká prenikavá aj na tvári :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě lesky taky tolik nekupuju, ale za tímhle si stojím :). Jojo, v panu oba odstíny vypadají dramaticky, ale ve skutečnosti je to dobře nositelné

      Vymazat
  8. Já od Nars nemám zatím nic. Koukala jsem na tvářenku Sin a chtěla jsem si ji i koupit. Byla jsem v Sephoře a sáhla do testeru prstem abych zkusila zda to odpovídá mým představám. Přeci jenom se mi osm set neválí běžně v peněžence bez využití a pak na mě štěkla paní konzultantka, že do testerů sahají prstem jenom burani a já se ze Sephory vypařila jako zbitý pes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjoooo :( tak to je skoda :( SIN prave mam a je uzasna!!!

      Vymazat
    2. jestli Ti to pomuze, tady je fotka ode me: http://www.blondatejsvet.cz/2013/05/nars-sin-tvarenka.html

      Vymazat
    3. Jejda,tak to jsem taky buran,já bych asi taky použila prstíček...proto do parfumerií nerada chodím...parfém na papírek a to je podle mě taky blbina.Ale když jsem si vůni stříkla na zápěstí,skoro mě ukřižovala..naštěstí jen pohledem.

      Vymazat
    4. jako asi tak. Kdyz vybiram parfem, tak tech prvnich x si dam na papirek, ale pak mi zustanou treba 2 a ty si teda dam vzdy na zapesti! Jak jinak poznat, co udela na tve kuzi, ze?

      To si dam na kazdou ruku jeden a jdu domu.. necham to rozlezet a treba az druhy den se vratim pro vybrany... jako mi muzou vis co.... :-))))

      Vymazat
    5. Blondýna: Děkuji už na ní koukám. Na zlatíčko. Třeba se ještě někdy odhodlám a vlezu do Sephory ale do nějaké jinde umístěné.

      Vymazat
    6. Páni, a kde sis chtěla tvářenku koupit? :) Třeba já nakupuju v Sephoře v Ostravě v Avionu a jsou tam hrozně milé konzultantky :)

      Vymazat
    7. Tyyyykráso, no to je chování obsluhy. Já skoro vždy používám prsty...

      Vymazat
  9. Já zatím bohužel od Nars nic nemám ... :( :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. :-D :-D :-D já zažila porody jen dva (bohužel ty svoje :-D) a do třetice bych to neriskovala ani jako pozorovatel :-D

    Takže... za mne super vršek článku.

    Co se týče Narsu.. tak souhlasím, taky mne to nijak neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi statečná, žes zvládla už dva, respekt :)!

      Vymazat
    2. já razím heslo, že je lepší dřív než později. Takhle nemám žádné strie, břicho nemám tak povislé (vlastně vypadá stejně jako před prvním porodem). A na stará kolena si pak můžu užívat a ne se lopotit u dětí. Ale to je samozřejmě o názoru, někdo může říct, že jsem přišla o mládí apod.

      A ty máš můj respekt za povolání, které sis zvolila.

      Vymazat
  11. já zatím od NARS nic nemám, ale až dovypotřebuju zásoby tvářenek, tak chci nějakou zkusit a taky se mi celkem líbí ty rozjasňovače v tyčince... tak uvidíme, na Vánoce si asi udělám radost tímhle a nějakou sadou od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla bych umět konturování obličeje! Popis porodu mě pobavil, ale tak nějak si to představuju taky. A ne tak, že konopná žena medituje v bazénku a pak najednou za jejího stálého úsměvu vyplave krásné čisté děťátko. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konturování je hrozně zábavné :). Jooo, kdyby porody byly takhle, kéž by :D

      Vymazat
  13. Letos jsem se též v rámci praxe dostala na porodní sál jak na klasickej porod tak na císaře.
    Asi jsem měla kliku, páč rodička to všechno zvládala docela s nadhledem a ani tam nekřičela. Nicméně v okamžiku kdy lezlo ven tělíčko nám tam omdlela mamka rodičky, kterou jsem tam pak křísila, takže jsem bohužel neviděla finiš :D Nicméně mi to jako hnus nepřipadalo :)
    To už ten císař na mě působil hůř. Nepředstavovala jsem si, co všechno musí po vyndání dítěte udělat. Vyndaní prcka je proti tomu pohodka a vlastně jen začátek zákroku.
    Takže po těhlech zkušenostech určitě přirozená cesta ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pro ucelenou predstavu je krome porodu pak dobe navstivit i oddeleni sestinedeli :) Mamky po klasickem porodu (krom toho, ze se jim muze blbe sedet) jsou za tri hodinky sic unavene, ale plne schopne se postarat o sebe i o drobka. Mamky po spinalu i celkove jsou nepouzitelne minimalne pro zbytek dne. A prece jen - mit rozparanych a znovu sesitych 7 vrstev neni prca, clovek si na to vzpomene nasledujici tri tydny pri kazdem skytnuti, smrknuti, zakaslani, kychnuti, sedani, vstavani, vsak vite :)

      Vymazat
    2. Zajímavá zkušenost :). U nás bylo právě krve i řevu hodně, i při tom přirozeném. Zatím také jsem pro variantu přirozeného porodu, pokud to bude možné, ale to je na osudu :). Astraia: To je pravda, s tím souhlasím, většinou už chvilku po porodu jsou ty mamky relativně v pohodě.

      Vymazat
  14. Mohla bys ukazat rumence Angeliky na fotce? Nejak si nemuzu pomoct, na ruce mi to prijde jako hrozne ...neprirozena barva :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná barva na rtech :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Já ještě od Narsu nikdy nic neměla, ale hrozně ráda bych zkusila právě nějakou tvářenku. Tahle růžová se mi moc líbí... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  17. ten lesk vypadá dost luxuně =)

    OdpovědětVymazat
  18. Jo, je to pěkně nefér, proč nám to příroda nemohla zařídit jako u koníků taky??!!! Ale jinak jak už psala Meduňka, porod už je aspoň konec, ale co těch 9 měsíců předtim? A sakra, co to potom, co už je na doživotí?!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si myslím, že to předtím je ještě dobrý, se parádíš s břichem, pouštějí tě sednout, jsi důležitá, protože nedáš zahynouti nám ani budoucím :-D
      Ale to potom??? ten porod, to je jen začátek, co nás má varovat! :-D

      Vymazat
  19. Ta tvářenka je hrozně pěkná!! :) http://teencosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. NARS fakt nemusím, ale pobavilas na začátku postu. Jo, máš recht, porody nejsou úplně to nej. Ale příroda to má moc dobře zařízené a zapomeneš :) Na koníky se vybodni, stejně jsou to zase jenom chlapi :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!