pondělí 26. srpna 2013

Neonky od Dermacolu - Neon Sky, Neon Yellow

Ahoj všichni! K tomuto článku jsem se chtěla dokopat už nějakou dobu a podnětem byla sobotní svatba mých dvou známých z gymplu. Celá slavnost se totiž konala v modro-žluté barevné kombinaci, takže jsem využila neonových laků od Dermacolu, abych doplnila svůj look. A aspoň jsem vám laky u té příležitosti nafotila :).


Neonový trend se mi fakt líbí, takže kolekce několika odstínů nových laků od Dermacolu mě zaujala a vložila jsem je do košíku. Stály kus po 40 Kč a velikostně jsou maličké. Prodává se k nim také base coat a tuším i top coat, ale na to jsem se vykašlala, protože se mi nechtělo kvůli dvěma lakům nakupovat speciální pod a nadlaky.


Líbí se mi lahvičky, já osobně mám menší balení laků ráda, protože mi hrozně rychle zatuhnout, takže stihnu aspoň spotřebovat nějakou poměrnou část a nevyhazuji tak moc. Co mě ale zklamalo, je lak samotný. Já jsem u všech laků zvyklá dávat si dvě vrstvy, ale tady jsou nutné tak čtyři a spíš dokonce pět, aby byl nehet rovnoměrně pokrytý. Pokud je to tím, že neonky jsou takové všechny, tak mi dejte vědět v komentářích, protože já o lacích příliš teoretických znalostí nemám.


Výdrž není špatná, tak pět dní s lehce otřenými špičkami dají, přijde mi také, že se neoprýskávají jako třeba Illamasqua, ale spíše se otírají. Neonový efekt u žluté barvy je vidět jen pod určitým světlem, lépe řečeno mírným příšeřím, jinak vypadá jako obyčejná nudná žlutá. Neon Sky se jeví spíše jako výrazná tyrkysová a nějakého neonového blýskání jsem si bohužel nevšimla.



Jestli laky stojí za koupi...nevím. Neon Yellow sice opravdu neonový je, ovšem malá pigmentace laků jim opravdu kazí pověst. Podruhé bych do nich asi nešla.

Hodnocení: 4/10

A co vy a vaše zkušenosti s neonovými laky? Poučte analfabeta :).

Hezký den,
IYF

31 komentářů:

  1. Přiznám se, že mi tyto laky moc neonové nepříjdou :( Barvičky sice hezky svítí, ale nějak se mi to nezdá... Škoda té malé pigmentace u Neon Yellow :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono v přítmí jsou o něco neonovější.

      Vymazat
  2. Mě už v obchodě přišly neonové jen některé. Žlutá, oranžová, růžová a zelené. Na začátku léta sem si koupila neonově žlutou od Flomaru a ta na nehtech fakt svítí. A nedávala jsem víc jak dvě vrstvy. Do dalších barev se mi jít nechtělo, jedna stačí. Vidím, že jsem o nic nepřišla. Ale je fakt, že velký lahvičky laků mě taky štvou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, některé tmavší mi taky nepřišly moc neonové...ale o nic jsi fakt nepřišla :)

      Vymazat
  3. Já jsem si koupila tři tyhle laky a jsem na sebe strašně naštvaná, jsou to podle mě hodně nekvalitní laky. A neonové taky rozhodně všechny nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže mám jen dva, ale i tak nejsem super šťastná :D

      Vymazat
  4. já mám jeden neonově žlutý z Tety za 20 Kč, noname značka a kryje ve dvou vrstvách v pohodě ;) kdybych měla dávat pět, tak mě klepne a lak rozmlátím na kusy, jsem na toto hrozný nervák :D

    OdpovědětVymazat
  5. pod neonky je lepší dát jako základ bílý lak a potom stačí dvě vrstvy :) řekla bych, že obecně kryjí hůř a všechny neonky, co jsem kdy měla byly dost podobné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže na to jsem moc lííínáááá :)

      Vymazat
  6. Když jsi dáš pod ten Yellow bílý lak, víc vynikne. Mám podobný od vietnamců a nosím nalepovací nehty a na těch bílých krásně svítí neonkovitě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to věřím, jenže to není nic na mou lenost...:)

      Vymazat
  7. já na ně koukala a nějak mě nezaujaly, navíc bych nevěděla, který si vzít, jak mám velký výběr, tak jsem v koncích :D ale jak jsem je u tebe viděla myslím ve videu, tak jsem si říkala, že to je dobrý, že je ještě máš, že mají super výdrž, myslela jsem, že jsou z té rozlučky :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn, byly jen na svatbu :D ALe už jsou zas dole

      Vymazat
  8. Hrůza děs tyhle laky :D Já mám zelený a to je teprve trága, to tyhle aspoň vypadají hezky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, jak psaly už holky, pod neonky jedině bílý lak, zvlášť pod žlutou. Já už mám vypozorováno, že není neon jako neon, zvlášť u žluté barvy je to dost patrný. Jinak já mám nějaké neonové laky např. od China Glaze, a pod ty (kromě toho žlutého) si bílou ani nedávám a stačí mi dvě vrstvy. Pak mám nějaké noname neonové laky z loňska z Řecka a ty také kryjí docela dobře. Myslím, že klasické drogerkové značky opravdu neonové laky neumí! Jen je tak nazvou, ale je to spíš výraznější žlutá, růžová nebo modrá :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to máš asi pravdu...no už nebudu aspoň experimentovat :)

      Vymazat
  10. tak to su zaujimave a pekne odtiene. Ja ked neonovy, tak len ružový.. takéto farby lakov nepoužívam vobec...

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla jsem něco z téhle řady vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Modrá je krásná, do té bych možná šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pěkná :). Ale takových modrých je...

      Vymazat
  13. Ten žlutý jsem měla v plánu koupit, ale pak jsem si raději na ebay objednala od China Glaze. Jejich laky mám moc ráda a vyloženě neonky mají dle mého nádherné! Jinak dávám jako první podklad bílý lak a pak až neonový a nemůžu si stěžovat.
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, příště radši mrknu na China Glaze :)

      Vymazat
  14. Taky jsem se zamilovala do neonek China Glaze, mám Sun of a peach a Flip Flop Fantasy, nemůžu se vždycky na ty nehty vyndívat. Jen se mi teda bohužel loupou a a dvě vrsty taky mnohdy nestačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-/ Kydyž tohle dělá i slavná China...

      Vymazat
  15. Ta modra je krasna :)) .. Sisa

    OdpovědětVymazat
  16. Když si chceš dávat na nehty takové výrazné barvy, neškodilo by zatlačit kůžičky, ostříhat záděry a začistit přetahy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!