neděle 25. srpna 2013

Oblíbené výrobky za měsíc srpen

Ahoj všichni!


Ehm ehm...nějak tu oblíbenci nějakou dobu nebyli, že :). Stydím se, stydím...ale vypadá to, že si toho nikdo nevšiml, takže jedeme dál. Za srpen jsem nakupovala trošku víc, vůbec to léto je nějaké vražedné - člověk má víc času na nákupy, ach jo, chudák peněženka. A co mi tedy přirostlo k srdéčku?


Nivea sprchová mléka jsou prostě skvělá, takže jsem si pořídila hned další do zásoby a prověřila ho převážně na cestách. S kamarády jsme byli na chatě a když se o jednu koupelnu dělíte s více lidmi, tak nemáte často náladu se po sprše mazat. Ačkoliv tohle mléko neubírá jeden krok z péče, tak mi přijde, že použití je rychlejší a pohodlnější. 

Sundance transparentní opalovací sprej SPF 20 je moc fajnový a příjemný. Já mám s opalovacími krémy problém, že mi přijdou mastné, potí se mi pod nimi kůže, je otrava se s nimi mazat...tenhle sprej je pohodlný, kůže se neudí a aplikace je fajnová. Jen trochu smrdí po alkoholu, což by mohlo někomu vadit. Cena je také příznivá - asi 120 Kč.

Vie Seventh Heaven Cleansing Balm jsem si pořídila proto, že jsem chtěla zkusit balzámovitý čistič a nezaplatit za něj babiččinými zuby. Tento jsem našla úplně náhodou na cheapsmells za asi tři libry zlevněný z cca 15, takže jsem do něj šla. Na obale má sice napsáno, že by neměl do očí, ale mně s nimi nic neudělala a odličuje slušně. Recenze bude určitě!


Korektor Maybelline Instant  Age Rewind asi v oblíbencích ještě nebyl, ale musím ho uvést. Koupila jsem ho v Berlíně a uchvátil mě - kryje skvěle, je celkem přirozený, vydrží tak nějak normálně a je maličký a praktický do kabelky. Houbička na vršku mi vůbec nevadí, naopak se s ní korektor pěkně "ťupe". Určitě vám ho ještě předvedu v samostatné recenzi.

LUSH masážítko Hottie jsem si vyhrabala z Krabičky stěhovavé a ta vůně je prostě boží! Neumím ji popsat, takže si ho budete muset zajít očuchat, já ho ale miluju. Krom toho fakt zahřívá, což mně je příjemné na studené nohy.

got2b Beach Girl solný sprej jsem si chtěla pořídit, protože moje vlasy v rozpuštěném stavu jsou pekelná nuda. Jen tak jako visí a čučí, vůbec nemají tvar nebo objem nebo...cokoli. Tenhle sprej koupíte za asi 110 Kč a měl by vám udělat plážové vlny. A udělá, pokud ho necháte chvíli zachnout v drdůlku, vlnky (nebo spíš "nedbalé zmuchlance") vydrží i přes noc. Takže za mě spokojenost...a recenze opět bude :).

Real Techniques duo-fiber contour brush zvládně nadávkovat jakoukoli tvářenku a rozmazat ji do ztracena, a proto se stal mým kámošem na každý den. Ze všech tři duo-fiber štětců ze sady mám pro něj největší využití, ačkoliv jeho blendovací bráška taky není špatný. Chtěli byste na tuto sadu recenzi? Dodám, klidně :).



Tak to byly výrobky, které u mě zaujaly čestné místo v srpnových oblíbencích. Nakoupila jsem si hodně nových věcí, jak už jsem říkala, takže v září se můžete těšit na nějaké novinky. 

A co jste si v srpnu oblíbili vy? Přijímám vaše tipy na nákupy :D.
IYF

19 komentářů:

  1. Ten korektor mě hodně zajímá. Už jsem o něm slyšela, ale ještě jsem na něj nenašla nějakou pořádnou recenzi :) Sprej od G2B mě moc neláká, nemá moc dobré ohlasy. Chtěla jsem zkusit sea salt spray od T&G, ale asi se na něj vyprdnu. Zkusím si doma udělat experiment se slanou vodou a uvidíme :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj musím udělat recenzi, vypadá to, že si snad koupím jednou další, což je co říct...:)

      Vymazat
  2. To já jsem si v srpnu nejvíc oblíbila krkovici...na grilu

    OdpovědětVymazat
  3. korektor vypadá opravdu zajímavě:)
    já snad ani žádné srpnové oblíbence nemám.. vlastně, tento týden jsem si koupila ty pseudo chubby sticky - jeden od Astoru, jeden od Catrice a zatím jsem z nich nadšená.. ale nevím, asi se nedá říct, že jsou to oblíbenci, ale získaly si mě hned:) tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to nadšení vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi asi první, koho znám, kdo je s tím got2be spokojený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, právě že ne úplně. Nějak mě nadchl teď v srpnu, ale začíná to utichat...asi budu muset napsat recenzi :)

      Vymazat
  5. jsem zvědavá, jestli k nám přijde ten korektor! nějaký ten solný sprej bych chtěla zkusit, přemýšlela jsem taky o T&G nebo bumble and bumble, ale asi bych pro začátek šla do levnější varianty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že ne :(. Jinak já bych asi zkusila T&G,čím déle ten got2b mám, tím mám smíšenější pocity, popravdě...

      Vymazat
  6. Škoda, že u nás ten korektor nemají, nějaký zrovna sháním. Jo a to opalovací mléko asi příští rok zkusím; mám stejné problémy. Nerada je používám, připadám si hnusná a ulepená. Alkoholový smrad mi nevadí, protože mi páchnou všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, obávám se, že korektor k nám ani nedojde :(. Ten sprej na opalování ti bude určitě vyhovovat.

      Vymazat
  7. ten vie seventh heaven jsem si taky koupila, aneb za libru? no neber to. a říkáš, že dobrý jo? no a age rewind korektor doma taky mám ještě neotevřený... týjo, měla bych s tím něco udělat, asi přicházím o dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, odličuje fakt dobře, jsem spokojená, a to ani nepoužívám ten hadříček, ale mokré vatové tampónky. A ten korektor určitě otevři :)

      Vymazat
  8. Miluji to tělové mléko do sprchy od Nivei :)

    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám v plánu v pondělí vyrazit do města a koupit si to tělové mléko do sprchy :3 A ten korektor vypadá velmi zajímavě. :)

    Zastavíš se prosím u mě na blogu? http://mariannebeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ja na ten korektor a podobne makeupy narazila uz na Mallorce v breznu. Mam toho hafo fotek :-) Taky mne dost zaujal, ani tolik nestal.

    OdpovědětVymazat
  11. Niveu mám doma už také v zásobě, ačkoliv jsem se k ní ještě bohužel nedostala. Jinak miluji jak korektor, tak makeup z uvedené Maybelline řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten make-up jsem tebe viděla, celkem mě zaujal.

      Vymazat
  12. Ten korektor obdivuju na internetu už dlouho... :) Tak si ještě počkám na Tvou recenzi... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!