pátek 23. srpna 2013

Rozbalujeme srpnový Ladybox - VIDEO

Ahoj všichni! Tak rozbalovací video je konečně tady :).

Najdete ho zde: http://www.youtube.com/watch?v=tt9kv3RxnH4

Jojo, Youtube opět nechce v Bloggeru moje video vyhledat...

Mějte se fajn,
IYF

6 komentářů:

  1. určitě další video! většinou je nemám ráda, ale tvoje mě hodně baví :) jinak jsem ráda, že jsem tentokrát neobjednala, nejvíc by se mi asi líbila krabička :D jsem zvědavá, kdy přestanou dávat zbytky, u někoho jsem zase viděla ty Lambre stíny, to by mě kleplo!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné video... (a omlouvám se, že jsem se Ti smála, když ses ušpinila "novým luxusním řeckým leskem"... :D)
    Já jsem docela ráda, že jsem LB neobjednávala... Připadá mi to celé takové "ze zbytků" a ne super narozeninová edice, to ať se na mě nikdo nezlobí...

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že jsem zklamaná :( V balíčku mě čekalo máslo, ze kterého jediného jsem asi nadšená. Jinak pasta, malinké kokosové (bleee) vlasoprodukty a vzorečky. Neutrálně se stavím k Ryoru, který nezklame, ale bohužel máta není můj favorit. Za mě jeden velkej smutnej smajl :( - a to jsem čekala, že to bude fakt pecka!

    OdpovědětVymazat
  4. Divná radost. :-D Ale úplně tě chápu. Taky bych nebyla zrovna nadšená. Tvoje video se mi líbí, nemám totiž ráda nějaká extra dlouhá a ty jsi v deseti minutách vystihla všechno podstatné. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdříve jsem si říkala, že Ladybox už objednávat nebudu. Dost mě naštvaly všechny ty potíže kolem dodavatele a taky jsem chtěla používat víc přírodní nebo české kosmetiky. Nalákaly mě značky Pure Fiji a Korres. Moje krabička na mě čeká na poště a já doufám, že budu mít máslo na rty. Četla jsem recenze a jsem z tohoto vydání docela rozpačitá, připadá mi toho tak nějak málo.

    OdpovědětVymazat
  6. aaa tak přítelova maminka má opět Lambre stíny :D sice jiný odstín, ale wtf? jak dlouho je ještě budou dávat?!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!