sobota 31. srpna 2013

Sisters TAG!

Ahoj všichni!

Rozhodla jsem se vám v tomto TAGu představit tu hloupější, ošklivejší, tlustší a méně vtipnou kopii sebe sama. Ne, dobře, kecám :). O mojí lil' sista (zde pod zkratkou A.) jsem se zmiňovala už párkrát na Facebooku, ale nedávno mě zaujal nápad na sisters tag - několik otázek a jedna vždy odpovídá za tu druhou. Podklad jsem našla zde, ale nějaké otázky jsem vynechala a pozměnila. Jdem na to :). V závorkách taky máte reakci té druhé, dala jsem ségře přečíst moje odpovědi a naopak (ale samozřejmě až potom, co jsem je sepsala).


1. Jak jste staré?

K: Je jí skoro 20! Je už stará! (Opovaž se napsat, že je mi 20! Jsou to ještě 4 měsíce!)
A: Za dva týdny jí bude 24. Je to už stařec plesnivej! (K: Jsou to kecy.)

2. Popiš tu druhou jedním slovem

K: Svobodomyslná
A: Kritik.



3. Pletou si vás lidi někdy?
K: Ne, ale říkají, že jsme si podobné. Naštěstí máme jinou barvu vlasů :).
A: No právě, a přitom nám oběma přijde, že jsme absolutně odlišný!



4. Co vás na sobě nejvíc rozčiluje?
K: Když se vykrucuje a radši nic neříká, než že by řekla, co si fakt myslí.
A: Přehnaný chytrolínství. (K: Jsou to kecy.)

5. Hádáte se?

K: Občas jo, většinou když mě naštve výše zmíněným.
A: Jo, nejvíc když si půjčuju její oblečení . Možná u sebe ještě něco jejího mám, nikdo neví, tralalala :) (K: Bych ji zabila...:D)

6. Co je na té druhé nejlepší?
K: Že máme na nějaké věci podobné názory, že je s ní sranda, že nás baví hodně stejných věcí, že se nebojí jít za svým snem.
A: Intelekt  a smysl pro humor. A společné seriály! A že ani necekne (většinou), když má jet s maminkou na nákup.


naše společné dítě

7. Nejoblíbenější společný vtip/hláška?
K: Hmmmm, pěkný brejle, ty sis vzala speciálně pro tuhle příležitost, abys byla sexy?
A: Ezra Fitz: Kvůli komu myslíš, že jsem se nechal ostříhat? Kvůli té profesorce to určitě nebylo.

8. Nejoblíbenější společná vzpomínka?
K: Když jsme jako malé dělaly o prázdninách "televizní program" - na celý den jsme si naplánovaly, co na jakém kanálu dávají za naše oblíbené seriály a sestavili jsme si z toho maraton.
A: Sledování Dawsona, když jsme byly malé. Paradoxní je, že jsem byla o čtyři roky mladší, a pamatuju si snad každé slovo z toho seriálu a ona nic.  To o něčem svědčí, hm? (K: Jako, že já jsem jako hloupá nebo co? :D)


sexy jsme zhruba stejně...
9. Nejoblíbenější hudební interpret té druhé?
K: Ona zná tolik hudby, kolik já jsem v životě neslyšela, ehmm...ale vím, že v jejím running mixu je hodně písniček od takovýho černocha, tak asi ten. Zeptám se, jak se jmenuje :). (A: Cee lo Green- vždyť říkám že nic nezná).
A: Foo Fighters a nikdo jiný! Ale ona snad ale fakt nikoho jinýho nezná. (K: Jsou to kecy!)
 
10. Komu trvá ráno déle se nachystat?

K: Určitě mně, ale pokud se to bere i se zdlouhavým vstáváním, tak mě Aguš podle mě dotahuje...:). (A: Já ráno spíš hodně jím než cokoliv jinýho).
A: …Bez komentáře :).


so lame...
11. Podpatky nebo placaté boty?
K: V podpatcích si připadá vyšší, štíhlejší a krásnější, ale nosí hlavně placky.
A: Není to úplně nejmenší člověk na světě, takže spíš placatý :).

12. Kalhoty nebo sukně?

K: Sukně, ideálně děsně krátké, v podstatě takový pásek :). Ba ne, teď už je to lepší, ale řekla bych, že sukně má pořád radši. (A: Rozhodně, protože kalhoty nosí každá druhá holka v Praze!)
A: Kalhoty, i když myslím že sukně jsou na ní lepší. (K: Nevěřím a nikdy neuvěřím, v sukních vypadám debilně :).


kdo se víc zatočí, vyhrál
13. Nejoblíbenější zvíře?
K: Naše Bessy. Co je to za zvíře, to se přesně neví, takže něco mezi kočkou, psem, labutí a kuropěním (insider joke).
A: Osel.

14. Co by (kromě rodiny) zachránila z hořícího bytu?

K: Kromě Bessy asi počítač, MP4 přehrávač a mobil. Hlavně svoji hudbu s sebou :). A asi taky svou inspirativní nástěnku a psycho-knihy á la The Secret. A kámen. (A: Taky jedeš v The Secret, tak se nedělej!)
A: Šminky!!!! A Kuřína, jejího plyšového společníka už od malička, který je hrozně ošklivý a náš pes ho věčně chce roztrhat. (K: Proti tomu se nedá nic říct...:D)



15. Komedie, horor, holčičí filmík?
K: Nějaký psychologický film, drama :). Ale z těchto tří asi nejspíš komedie.
A: Ani jedno z toho. Spís nějaké psychologické drama.

16. Nejoblíbenější film?

K: Tipla bych Velká ryba. (A: Máme tam obě Burtona!)
A: Střihoruký Edward. (K: Absolutní trefa ;)

17. Co nejdivnějšího jí nebo snědla?

K: Asi hovězí maso, protože normálně skoro žádné kromě kuřecího nejí :D. A pak si taky dává na pečivo někdy majonézu místo másla. (A: To je moje nejoblíbenější snídaně – nejdřív si vezmu opečenej toust, na to dám tunu majonézy, na to šunku, na to romadúr a zapiju to kakaem.)
A: Mám obavu, že v jezení jsem jediná divná já. (K: Tru dat, sestro.)

18. Je něco, v čem jste stejné?

K: Máme podobný styl humoru a máme rády nezdravé jídlo a podobné filmy a seriály. Obě chodíme běhat a máme rády tu druhou! Teda...doufám :D. (A: Ano!)
A: Obě nesnášíme hloupost a nespravedlnost. (K: Jest pravda.)



19. Jaký je její oblíbený seriál?
K: Pretty Little Liars a Dawsonův svět! Koukáme spolu :). Taky Přátelé, Chirurgové, Vampire Diaries...
A: Doktor House, a samozřejmě ty naše společné – Pretty Little Liars a Dawsonův svět. (K: Ano!)


Tak to jsme my dvě :). Jestli vás tag bavil a chcete v něm pokračovat, budu moc ráda, hoďte mi do komentáře odkaz ;). Vůbec jsem zvědavá, co vy na to :D.

Sexy brýlím a dvacetiletým zdar,
IYF

33 komentářů:

  1. :DDD Kristý, dělejte spolu víc článků! Je to vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, třeba ještě něco vymyslíme :)

      Vymazat
  2. Za tenhle tag palec nahoru, super! :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi vážně hodná sestřička, že dáš na blog fotku, kterou ségra nesnáší, protože tam její nos vypadá blbě. Jak by bylo tobě...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Kdyby jí to sestra nedovolila, tak to sem nedá, ne? To jsou otázky...

      Vymazat
    3. Fňukukuk, milý anonyme...

      Vymazat
    4. A sestra jí to dovolila?

      Vymazat
    5. Prosímtě, co ti je do toho. Vůbec nechápu, proč sem píšeš takovéhle stupidní komentáře. Víš, jak se to říká: "Když nemáš co říct, tak nic neříkej."

      Vymazat
    6. No hlavně, že jsi smazala tu škodolibou poznámku pod onou fotkou...

      Vymazat
    7. Ségra tam má velkej nos a ty zas ucho jak slon indický, tak pomlč...

      Vymazat
    8. Fňukuku! Hele, ty nemáš co dělat, co?

      Vymazat
    9. Ne, to bych přece jinak měla založený blog o kosmetice ;)

      Vymazat
    10. To je fakt, radši na jeden jdeš pětkrát během 24 hod a píšeš tam blbosti. Najdi si práci, koníčka...nebo prostě jenom vypni počítač, uděláš světu službu.

      Vymazat
    11. To jsou kecy - co tě zajímá, jakou si dá Kristýna na blog fotku? A i kdyby byla zlá sestra, tobě je po tom co? Houby!

      Vymazat
    12. Děkuji, to jsi takřka přesně vyjádřil/a, co si myslím :)

      Vymazat
  4. doktor House je nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezkej tag. Z toho vzájemnýho špičkování je znát, že vám to sestersky funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To je dobře :). Mně to fakt pomohlo spoustu věcí změnit.

      Vymazat
  7. To je milé! :)

    (A Foo Fighters jsou stejně nejlepší, nic víc člověk nepotřebuje znát :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mily tag, je vidiet, ze spolu dobre vychadzate. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojda, můj dnešní komentář bude krátký, protože už mě bolí prstíky ;) Tak jsme se ségrou dnes taky spáchaly sesterský tag, děkuju za inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!