pondělí 5. srpna 2013

Spotřebováno! červenec - VIDEO

Ahoj všichni! Rozhodla jsem se udělat červencové Spotřebováno ve formě videa.

Doufám, že se vám bude líbit :). Najdete ho zde:

http://www.youtube.com/watch?v=YDng0SklYCM&feature=youtu.be

Krásný den,
IYF

14 komentářů:

  1. hezké video! s BB Vichy souhlasím, měla jsem světlé a barva byla asi jediná výhoda, já jsem byla mastná, mamku se suchou kůží zase svědil, zbylé vzorečky letěly do koše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky myslela, že dávali do boxu světlé, ale divím se té oranžádě, otočím pytlíček...a tam medium :D

      Vymazat
  2. Průjem novorozence mě pobavil :D Ale já mám naopak to bahýnko od Alverde hrozně ráda. Na vůni jsem si zpočátku nemohla zvyknout, ale teď už mi to celkem i voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že na přírodní vůně je nutné si zvyknout :)

      Vymazat
  3. Mohla bych se zeptat, jak kupuješ tu pěnovou barvu na vlasy Palette, vystačí ti jedno balení nebo jich máš třeba 2,..? Jinak máš hrozně pěkný videa, příjemnej hlas, mě se to hrozně hezky poslouchá :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi milá :). Já je kupuju podle toho, kde je mají ve slevě...a vždy jen jedno, sice mám dlouhé vlasy, ale mně jde spíš o srovnání barvy na hlavě než nějaké kompletní obarvení.

      Vymazat
  4. Já bych si strašně ráda pustila tvoje videa, ale ani u jednoho mi nefunguje zvuk:( nevím, čím to může být:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm :(. Třeba to byla jen nějaká chyba v youtube, doufám...

      Vymazat
  5. Kristýnko, jen jsem ti chtěla napsat, že rozhodně žádná kráva nejsi a už vůbec né nafoukaná. Fakt mě baví tyhle ubožáci! Ale to je tak, když někdo závidí a nedokáže zkousnout to, že jsi prostě supr krásná slečna.
    A jinak, videa jsou super! Takže jsem pro více a více videí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná, moc ti děkuju za krásný komentář.

      Vymazat
  6. Video super jako vždy, moc ráda se na tebe koukám a poslouchám tě :)

    Anonym musí mít opravdu velmi smutný život :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jen prý je nějaký slabší zvuk, taky jsem si toho všimla, bohužel pozdě...

      Vymazat
  7. Na anonyma se vykašli, pokud někdo nemá na práci nic lepšího, než se neustále ptát na blbosti, tak ať se jde vycpat. :)
    Jinak příjemné video. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!