neděle 22. září 2013

Back to school TAG!

Ahoj všichni!

No je to tu, už za chvilku pádím do školy, což je i důvod, proč se o tom zmiňuju ve skoro každém článku a statusu na facebooku :). Pravda je, že se mi moc nechce, ale ve své nechuti jsem se rozhodla stvořit TAG na téma back to school. Otázky jsem čerpala na zahraničních blozích a trochu si je poupravila.

1. Do jakého ročníku školy nastupuješ?

Teď jdu do 5. ročníku 2. lékařské fakulty UK, tudíž mě čekají ještě dva roky (škola je na šest totiž - to hodně lidí neví, jak jsem zjistila, tak radši poznamenávám :).

2. Na co se těšíš a z čeho jsi nervózní?

Musím říct, že se těším na nějaké předměty - vlastně asi jen na dva, od ostatních nevím, co mám čekat. Těším se na onkologii, protože o ní uvažuju coby o směru své budoucí kariéry, a taktéž na psychiatrii, protože myslím, že to bude hodně zajímavé a mám to taky na seznamu oborů, co by mi v budoucnu nevadily. 

Bojím se naopak toho, jak budu stíhat, mám strach ze stresu, z nedostatku času, jak zvládnu skloubit všechny své práce, rodinu, přítele a školu + aktivity škole prospěšné (musím se konečně začít někam chodit koukat na oddělení ve svém "volném" čase, protože to dělá každý a asi to má mít nějaký užitek :). Bojím se taky náročnosti zkoušek, ale nejvíc ze všeho toho skloubení všeho.


jediný rozumný způsob trávení času ve škole

3. Jaká je tvoje nejoblíbenější část přípravy na návrat do školy?

Asi jako...žádná :D. Možná snad, že si koupím nějaký nový sešit nebo zápisník, ale veskrze nic moc. Na gymplu a základce jsem nakupování školních potřeb milovala a těšila jsem se do školy, ale teď mám už delší dobu období, kdy mám ze školy trošku osypky a můj žaludek metá kozelce. Navíc na vejšce jsem minimalizovala množství školních propriet, potřebuju jen propisky, zvýrazňovače a obyčejný A5 sešit (ten se mi osvědčil na zápisky nejvíc) - tudíž to není taková legrace jako vybírat tempery, třípatrový penál a bombičky do pera :).

4. Kdy ti začíná škola?

Myslím, že to má celá Univerzita Karlova stejně, takže 1. října.

5. Kdy jsi poprvé začala nosit make-up do školy?

Jó, dávno...možná už tak ve čtvrté třídě? Řekla bych, že jo. Víte co, já byla tlustý válec, o který žádný kluk nestál, takže jsem doufala, že nalíčená tvář mi pomůže. Proto jsem četla holčičí časopisy a knihy o make-upu, které redigovala moje mamka a snažila se něco pochytit, takže cca ve čtvrté třídě základky už jsem make-up do školy nosila. Co na to učitelé, to nevím, neptala jsem se :D.

6. Kde bereš inspiraci pro tvůj "back to school" styl?

U mě se nic s návratem do školy nemění, takže nikde :). Snad si jako jenom vyžehlím plášť, tudíž beru inspiraci od motolské prádelny :D

7. Jaké jsou tvé oblíbené back to school/podzimní trendy?

V líčení a celkově ve stylu se mi hodně líbí YSL trend moderního města, kouřovky, neony, ostružinové rty, industriál, street art...a tohlecto. Dost mě bere punkové pojetí skotské kostky a tradičních královských hávů od Chanelu (viděli jste promo s Tildou Swinton? Dokonalost!). Minimalismus taky beru (v jakékoli roční době), oblibuju i kožešiny a kůži, tyhle materiály mi zrychlují můj módní tep a naštěstí se téměř vždy v podzimních a zimních kolekcích objeví. Dost se mi taky líbí to, co teď tvoří Raf Simons pro Dior, není to tolik opulentní jako obvykle (čti "jako za Galliana" :D), jedna sukně mi dokonce připomněla kousek od Vivienne Westwood, po kterém jsem jednu dobu toužila :).




8. Kam ráda chodíš nakupovat "back to school" věci?

Do Tesca :D. Ne fakt, v Tescu na Zličíně mají všechno, nakoupím si tam propisky, zvýrazňovače, obyčejné sešity a bloček do pláště - a mám vystaráno :). Popřípadě doktorské věci ve zdravotnických potřebách (hodně cool tip na nákupy, že?). Jinak speciální oblečení ani líčidla pro návrat do školy nenakupuju.

9. Nosíš věci v batohu nebo v kabelce?

Nejsem šerpa, takže nosím tašku, batoh je něco, s čím se nedokážu vnitřně smířit. To je jako vzít si do města tepláky Rejoice, to prostě nejde. Nebo jako sníst svoje vlastní boty. Vnitřně se mi to příčí a nedopustím to! Co na tom, že je to asi zdravější pro záda...já si aspoň tašku přehazuji z jednoho ramena na druhé. Krom toho mi taška přijde bezpečnější než batoh, který má člověk na zádech a nemůže tak hlídat, zda mu z něj někdo nekrade peněženku. Jo, na nějaké bezpečnostní kapsičky zloději kašlou, věřte mi. Mám ráda svou tašku pěkně pod rukou (jo, batoh si taky můžete dát jen na jedno rameno, ale to pak postrádá ten zdravotní aspekt, ne? :).

10. Tři nekosmetické věci, které nosíš s sebou do školy

Pití na celý den (Bobble flaška, kterou tak dvakrát třikrát naplním), jídlo (oběd, večeře - snídani stíhám doma, ostatní ne, chodím rovnou do práce a vracím se v noci) a diář. Bez diáře ani ránu, je to můj druhý mozek :).

11. Tři kosmetické věci, které s sebou nosíš do školy

Většinou desinfekci (ale je to kosmetika?), nějaký krém na ruce nebo obecný krém a balzám na rty.

12. Oblíbené produkty na vlasy a účesy?

Nejlepší účes do školy je jasný - smotanec, protože pak vám vlasy nepadají do očí ani se dlouhý culík nenamáčí do tělesných tekutin pacientů. Produkt na vlasy - asi lak, který udrží malé létavé vlásky kolem hlavy ve formě.

13. Oblíbené kousky z make-upu a oblíbené líčení?

Rozhodně korektor na kruhy pod očima, to je nutnost :). Do školy ráda experimentuju s různými variantami líčení, protože je mi celkem fukéř, co si o mně spolužáci v tomto směru myslí - moje líčení je snad moje věc a jestli mě podle toho někdo hodnotí, tak má krátký zrak...ráda ale nosím výrazné rtěnky třeba.

14. Oblíbené doplňky a oblečení?

Do nemocnice jedině nestárnoucí bílá! Díky které všichni uvidí vaše spodní prádlo! Opravdu nesmírně sexy...mám už z toho normálně trauma, jak všude vidím kalhotky a podprsenky.

Nejradši si oblékám do školy kalhoty do kozaček, nejčastěji černé, a k tomu nějaký delší top + náhrdelník visící nebo šálu. Sukně a šaty moc nenosím, protože si myslím, že mi to nesluší, ještě jsem nenašla pro sebe vhodnou sukeň.

Tak to je můj back to school tag :). Řekla bych, že je to docela nuda, dejte mi vědět v komentářích ;). A pokud jste něco podobného stvořili, hoďte mi dolů odkaz, ráda si počtu o vašich školních trablích.

Mějte se krásně,
IYF

27 komentářů:

  1. Máš praxi na psychiatrii? Super, domluv si tam konzultaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáviď, tady taky určitě někoho najdeš: http://www3.pcp.lf3.cuni.cz/psyweb/!

      Vymazat
    2. Jako pro tebe? Jasný, řekni jméno a já ti to u nás v Motole domluvím :).

      Vymazat
  2. Super TAG, až na to, že mi nebezpečně připomíná, co mě taky už zase brzo čeká... :///

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajajaj...tak aspoň vidíš, že v tom jsme dvě, kdo nejsou nadšené ze začátku školy ;). To zvládnem!

      Vymazat
  3. Holka moje oblibena, az se mi z tveho sugestivniho clanku vratila nauzea z nastupu do dalsiho rocniku.. a to jsem nestudovala medicinu a jeste je to davno.. no, drz se, preju ti, at to vsechno zvladnes bez uhony a vykroc PRAVOU!! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, moje články způsobují nevolnost :D! Ale jinak moc děkuji ;)

      Vymazat
  4. No mě to čeká už od zítřka a moc se teda netěším. A moc toho na sobě neměním, oblečení, líčení, fakt ne, takže chápu, ačkoliv na rozdíl od tebe mám zřejmě větší volnost v oblíkání :) Jó, v Tescu na Národce jsem dnes byla pro sešity, víc toho asi nepotřebuju, jen dobrý propisky, se kterýma mě po prvních dvou minutách psaní nebolej ruce. To je někdy kumšt sehnat!
    Tak škole zdar a ať to není taková pruda, jak to vypadá! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, propisky jsou věčné téma :). Kde kupuješ a jaké?

      Vymazat
    2. Většinou nekupuju, většinou poberu co se válí doma, když ještě taťka nosil z firmy, no mamka vlastně nosí také. A pak obvykle co kde dostanu/seberu... ne každá je ideální, ale najde se jich dost pohodlných. Kupodivu to je většina; co jsem kdy v propiskách nakoupila, mi zpravidla vůbec nevyhovovalo. :-/
      Verunka

      Vymazat
  5. Fuj, já jdu zítra do školy a je mi normálně blbě...

    OdpovědětVymazat
  6. To mne ten Galliano fakt chybi, byl genialni;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako ne že ne, Galliano byl génius, ale myšleno, že novej kreativní ředitel mi neva a lbí se mi jeho kolekce :)

      Vymazat
  7. Já se přidám ke všeobecnému stěžování - mně se dneska tak nechce, blé...:( :D
    Jinak zajímavé odpovědi, jen tedy nevím, kdo se nějak speciálně obléká do školy...:)

    OdpovědětVymazat
  8. s názorem na batohy naprosto souhlasím, to prostě NEJDE! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Poradila bys nějakej účinnej dostupnej korektor na kruhy pod očima? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj asi nejoblíbenější je Lancome Effacerness, koupíš nejlevněji asi na parfums.cz, ale stejně je docela drahej :(. Ale dlouho vydrží, je to velké balení

      Vymazat
  10. Mě ještě hodně bavila neurologie. Dobře odučená byla infekce a urologie. Na onkologii člověk potká legendu naší fakulty- profesora Kouteckého. Asi jsem ráda, že mám školu za sebou, ale jistá pozitiva mělo i studium, například vstávání o hodinu a půl později a návrat ze školy asi o tři hodiny dřív, než z práce :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ale zase za práci dostane člověk nějaké peníze, tak to může být motivace :). Na onko se fakt těším

      Vymazat
    2. Hahahaha, počkej na svou první výplatu. Hned Tě opustí i zbytky motivace :-) :-) :-).

      Vymazat
    3. a taky je ještě dobrý si tu práci najít...mně zatím všude povídají, že s holkama je to těžký, ale až si vyřeší rodinu, tak je to s nima fajn a že jestli se přihlásí kluk,tak berou jeho...:-D :-D

      Vymazat
  11. Držím palce, ať se vše podaří a ať je celý rok stejně úspěšný jako ten předchozí :) Skloubit medicínu a ještě stíhat práci musí být hodně těžké a máš můj obdiv, že to bez problémů zvládáš :) Jinak s baťohem souhlas, já ho po střední okamžitě odložila a už si ani nepamatuju, kdy jsem ho od té doby měla naposled...:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!