sobota 14. září 2013

BITKA: Yves Rocher expresní odličovač očí vs. Lancome Bi-Facil

Oba krasavce jsem měla, takže bitka může začít. Pravdou jest, že Bi-Facil jsem zkoušela jen ze vzorku o velikosti 30 ml, ale myslím, že odličovači si člověk udělá jasno docela rychle. Sice jsem je vlastnila s určitým časovým odstupem a nejprve jsem čekala, že si budou strašně podobné, jak už psala třeba Rendy, ale...nebylo to úplně tak :).




Dostupnost, cena

Dostupné jsou oba dobře, Lancome nakoupíte v parfumérkách a Yves Rocher v těch obchodech, které jsou snad na každém rohu. Co se týče ceny, tak tady určitě vítězí YR, protože ho seženete za standardní cenu 199 Kč, ale se slevami (které chodí pořád) to může být také kolem stovky. Lancome stojí těch stovek minimálně šest, ale v Sephoře třeba taky 750 Kč, za stejných 125 ml jako u YR.



Vůně, barva, konzistence

Na první pohled vypadají úplně stejně - modrá a průhledná složka, které se promíchají do světle modré emulze. V konzistenci mi ale přijdou dost jiné - YR je jakoby sušší, dost mi připomíná suché oleje od NUXE, zatímco z Lancome mám takový krémovější a mokřejší pocit. 

Balení

Na Lancome podle mě v tomhle YR nemá, jejich flaštičky se mi líbí, mají v nich všechna svoje mléka, tonika, micelárku...ale ani YR mě nijak neuráží, zase neplatím o šest set více za obal, že.



Schopnosti

Jak jsem se zmiňovala v odstavci o konzistenci, Bi-Facil mi přijde mokřejší a krémovější - tudíž fakt dobře odličuje, skoro až jedním tahem...no dobře, u mě jsou potřeba minimálně tři, protože jsem na odličování očí neschopná, ale někomu bude možná stačit jeden. YR mi přijde jakoby sušší, musím vatový tampónek přímo promáčet, abych měla pocit, že mám nějaký "materiál" na odličování...to mi dost vadí a Bi-Facil v tom jednoznačně předčil moje očekávání, protože jsem myslela, že budou oba na jedno brdo. Právě schopnosti, nebo spíš neschopnosti, jsou důvod, proč bych si ten od YR už nekoupila, zatímco Bi-Facil mě nalákal, že bych snad znova dala šanci dvousložkovým odličovačům. Co se týče mastného pocitu po použití, tak mám pocit, že u YR je to patrné více a u Lancome méně, ale něco tam přecejen je.




Verdikt

Bi-Facil podle mě odličuje dost dobře a YR dost špatně - pro mě je to tedy jasné. Ač jsou to oba dvousložkové odličovače, ač jsou oba modré, ač jsou často srovnávané...tak pro mě jsou hodně rozdílné. Podotýkám ale, že spousta lidí, vlastně většina, je s levnější variantou od YR hodně spokojená a za Bi-Facil by neměnila. No, a u mě se to zase nějak nepovedlo, další bloggerská modla...a mně nevyhovuje. Asi zas skvrny na Slunci nebo nevím.

A co vy, jak tuhle bitku vidíte? Máte zkušenosti?
Jsem zvědavá na vaše komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Zkoušela jsem oba. YR mě nijak nenadchnul, Bi-Facil byl docela OK. Měla jsem ho v nějakém balíčku s řasenkou a tužkou, samostatně bych si ho vzhledem k ceně nekoupila. Dlouho jsem se odličovala dvoufázovým odličovačem od Ryoru, teď používám růžovou Biodermu nebo oleje Saloos. Když už jsme u toho kácení bloggerských model, tak řasenky Lancome mi vůbec nevyhovují. Z řas mi dělají muší nožky a nedrží, do tří hodin vypadám jako panda.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem dřív YR používala, ale pak jsem přešla na micelárky. vadilo mi, že byl mastnější a stejně mě trochu štípal, i když to byl do té doby nejlepší odličovač, co jsem měla. a taky mi přišlo, že ho musím dát strašně moc, což ještě vzhledem k té mini dírce šlo dost těžko...

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ani jeden! Mám v plánu jeden menší nákup u YR kvůli těm dárkům, co dávají členům klubu k nákupu, tak jsem o tom odličovači přemýšlela... ale děsí mě ta mastnota, já to nesnáším. Možná prubnu ten obyč jednosložkový, i když je mi jasný, že s odličovacíma schopnostma na tom bude ještě hůř. A z dražších značek nemám vyzkoušený bohužel žádný odličovač :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ja som mala iba ten od Lancome, no mna priserne stipali po nom oci..:/ Ja skor rozmyslam, ze skusim dvojfazovy od Ryoru..

    Ada

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, já mám jednom ten YR a mám ho hrozně moc ráda, připadá mi, že je vyrobený mně na míru :D A na očích mi není vůbec mastný, naopak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi divná nebo extra citlivá na mastnotu :)

      Vymazat
  6. Pěkně napsaný článek ;)
    Vidím to stejně, měla jsem/mám oba - pocit úplně stejný i výsledek jak píšeš. Dokonce třeba, když mám řasenku od Lancome Hypnosku, tak s YR mám problém ji odlíčit, s B-F od Lancome není problém a jde to dolů hned. Řasenka od Lancome (teď zrovna používám Hypnosku Star) se mi osobně nedrolí, vydrží celý den perfektně nalíčená, zahustí, natočí, prodlouží, neslepuje - 15hod v práci a stále vypadá jako ráno, ovšem odličování je trochu náročnější oproti jiným "míň držícím" řasenkám. S B-F nemusím oko nijak "dřít". Cena je vyšší, zase mi déle vydrží, kupuju v parfumériích v akcích.
    A YR kupuju zásadně (jako většinu kosmetiky) ve Vídni, v akci výjde cca do 70kč (často míň, než tady u nás ve městě v ČR stojí třeba Ryor).
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wohoo...no kéž bych se do Vídně dostala častěji :D.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!