pondělí 30. září 2013

Co by, kdyby TAG

Občas, když mám líný večer a nechce se mi ještě spát, tak dělám tagy. Nevím, co to je, asi syndrom nechtění do postele, každopádně tady je další plod takového pnutí :). Tag Co by, kdyby se mi líbil, naposledy jsem ho četla u Moory a rozhodla jsem se pokračovat. Tak šup šup na to!

1. Co by, kdybys byla na jeden den mužem?

Celý den bych jedla nezdravá jídla a sledovala, že mi to fakt s postavou nic nedělá. Jezdila bych autem a zjišťovala, zda mě ostatní řidiči berou přátelštěji. Chodila bych ležérně oblečená v džínech, bílé košili a se slunečními brýlemi jako Bradley Cooper a okouzlovala všechny kolemjdoucí. Vyzkoušela bych si sex, protože mě fakt zajímá, jaké to je z pozice chlapa. Dala bych si páku se všema svýma bejvalejma a vyhrála bych. Cha :)!


is this heaven or what?
2. Co by, kdybys měla jedno přání?

Aby všichni, které mám ráda, byli šťastní a dobře zabezpečení.

3. Co by, kdybys potkala sama sebe ve 40 letech?

Zeptala bych se, jestli to byla správná volba, všechno. A jestli jsem šťastnější než ve 20, jestli jsem zmoudřela. A taky bych si řekla "holka, na 40 vypadáš fakt dobře!"



4. Co by, kdyby sis mohla vybrat v jaké době budeš žít?

Jako mám ráda starověký Řím, ale tam by mě v lepším případě někdo pravidelně znásilňoval na ulici nebo v horším bych sloužila jako otrokyně. A já navíc mám ráda vymoženosti dnešní doby, ne ty extra moderní, ale takový ten standard jako teplá voda až do domu, elektřina, splachovací záchod...takže mně se žije dobře teď. Navíc není válka, což oceňuju.

5. Co by, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?

Mám hodně vzorů, znám hodně krásných žen, které mě inspirují svou krásou. Ale kdyby bylo pár konkrétních věcí, co bych změnila na sobě, tak bych měla postavu jako Olivia Wilde (velmi hubená a lehce chlapecká), neměla bych černé tečky, snáz bych se opalovala (obličej mi nehnědne...), neměla bych pigmentové skvrny, měla bych víc vlasů, míň mastnou pleť a menší kruhy pod očima. 


holka nám v poslední době nějak přibrala, ale pořád to jde...

6. Co by, kdyby sis mohla na týden vyměnit život s celebritou?

Byla bych Cara Delevigne a fotila ty nejskvělejší kampaně světa. Ona je boží, pro mě ještě mnohem víc než Kate Moss. Anebo bych byla Choupette, kočka Karla Lagerfelda, vždy mu nablízku (a novým kolekcím) a jím ponejvíce milovaná (asi to říkám posté, ale je to pro mě prostě bůh módy...).

7. Co by, kdybys měla být zvířetem?

To dost souvisí s mou odpovědí na otázku 6 :D. Kdybych nebyla Choupette, byla bych asi nějaký dravý pták a létala bych si nad horami...



8. Co by, kdybys mohla jet kamkoliv, kam by se ti zachtělo?

New York je pro mě jasná volba a odpověď na vše. A nebo do Osla.

9. Co by, kdybys uměla číst myšlenky?

To by bylo boží! To bych nejvíc chtěla, hrozně by mě bavilo špiclovat, co si lidi myslí...jsem hrozně zvědavej človek.

10. Co by, kdyby sis mohla vybrat jakékoliv povolání?

Nevím, jestli doživotní múza Karla Lagerfelda je povolání :D. Ale jinak bych byla asi herečka.

11. Co by, kdybys měla jeden rok prázdnin?

Snědla bych svou kosmetickou taštičku blahem! A cestovala bych a odpočívala ...jéééé...prázdniny. A na rok. To bych teda brala!

12. Co by, kdyby sis mohla vzít na dovolenou jen tři věci?

To je těžký, musela bych si vzít každopádně krabičku na čočky a antibiotika na močák, protože to jsou věci, bez kterých radši ani nechodím z domu, ale je to takový...neromantický. Jako třetí věc bych asi přibalila plavky teda, abych se tam mohla koupat :).

13. Co by, kdyby ses mohla zbavit jediné své špatné vlastnosti?

Asi bych nebyla tak vznětlivá a ode zdi ke zdi.



14. Co by, kdyby sis mohla koupit cokoliv na světě?

Koupila bych si privátní jet a lítala jím po světě :). A pak všechny ty skvosty z oblasti módy, po kterých toužím, chodila bych po fashion weecích a jen ukazovala prstem. Pak bych si pořídila nějaké nemovitosti různě po světě a nechala bych pro sebe postavit aquapark. A množství akcií různých slibně se vyvíjejících firem, abych i nadále bohatla. No, možná bych si třeba koupila ještě celý Google nebo tak něco, aby bylo i pro děti.

Tak to byl můj tag :). A co byste dělali vy, kdyby...?

Jestli jste tag už stvořili, určitě mi napište odkaz do komentářů.

Krásný den všem,
IYF








3 komentáře:

  1. Oslo můžu jedině doporučit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Karl je nejlepší. Pro mě je to taky módní bůh! A v Googlu bych chtěla alespoň pracovat. Dávám si menší cíle :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!