úterý 17. září 2013

e.l.f. HAUL - VIDEO

Ahoj všichni,

jen taková rychlá vsuvka, natočila jsem menší haul z mého posledního nákupu od e.l.f.u

Moora si počká na další článek :D

A video najdete zde: http://www.youtube.com/watch?v=d5jerT4t_yQ&feature=youtu.be

Dobrou noc,
IYF

13 komentářů:

  1. Prý malý nákup :D Super věci, hlavně primery mají dobré. Takže se ti nedivím, žes jich vzala víc :) A už se těším na další články :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Kristý, můžu poprosit o číslo nebo název te Ingloťácké rtěnky? vím, že je to mimo téma a že jsem možná měla dávat pozor při nějákých nákupech. Je nádherná a musím jí mít!! :D Děkuji, B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, je to 58, zrovna o ní chystám článek ;)

      Vymazat
    2. tak to počkám na dojmy! :)) děkuji :))

      Vymazat
    3. Tak už předem můžu říct, že neprohloupíš, když si ji koupíš, je super a jdi do ní :)!

      Vymazat
    4. supr! :) děkuji za rychlodoporučení a ještě rychlejší odpovědi :))

      Vymazat
  3. No, krém od Baley mi moc nevoní, ale děkuju za ukázku... :D
    Jinak sympatické video. ¨doufám, že budou i recenze. :)
    No a nakonec všechno nejlepší k narozeninám, pořádně si to užij! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mmmm, to tělové máslo, to je vůně!:D
    Taky na ty série kokos-čokoláda-vanilka vůbec nejsem, miluju ovocné přípravky, ale zase nemám ráda citrusové.. Naposled mě uchvátilo malinové tělové mléko z Yves Rocher :) Dám Balei ale šanci:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda,
    taky jsem využila těch slev, abych si udělala radost z elf =o)
    Objednala jsem si taky to "špalkové lepidlo" odstín lilac petal a pak paletku očních stínů, jednu od nich už mám a teď jsem si vzala více barevnou, sice píšou, že to je jarní paletka, no a co (Jet Setter) =oD vždyť podzim je obrácené jaro :D

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že to netočíš videa při denním světle někde u okna... :/ Jinak já jsem s bází taky spokojená až na to, že se mi po ní časem vysušila víčka, tak si teď dávám pauzu....

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nejdřív přeju všechno nejlepší k narozeninám, doufám že sis svůj den užila a všichni na Tebe byli hodní a rozmazlovali Tě :-)

    Slev u elfu jsem teď taky využila, naposledy jsem objednávala asi před rokem a pár věcí mě lákalo vyzkoušet (jako třeba peeling na rty). Na ty color sticky jsem taky koukala, ale nakonec jsem je nevzala. Tak škoda, že Tvoje video nebylo o den dřív (já objednávala v poslední den akce), přihodila bych je, když je chválíš. Tak příště. Stejně tak rtěnka Classy, tu příště vezmu, koukala jsem na swatche a vypadá moc hezky. Akorát já těm Essentials rtěnkám moc nevěřila, ale příště jim teda šanci dám...
    A naprosto s Tebou souhlasím, pokud jde o odstíny produktů na obočí - většinou to bývá prostě moc hnědé a s podtónem do červena, což je za trest. Takže děkuju elfu za ash! Mám kit na obočí ash a je super. Na tu tužku jsem taky koukala, ale bála jsem se, že by byla moc patlavá a nešlo by mi to s ní. Tak jsem moc zvědavá, jak ji zhodnotíš.
    Jinak klasickou tužku na obočí má v nejlepším odstínu kupodivu S-he, doporučuju omrknout.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za super video a rovněž se přidávám k přání všeho nejlepšího k Tvým narozeninám!! Do těch dalších přeji hlavně hodně zdraví, spoustu štěstí, lásky, spokojenosti a radosti v životě ;-) a samozřejmě ať tě blog stále baví a přináší potěšení :-)
    PS: Kam mohu poslat to blahopřání?:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!