úterý 3. září 2013

Garnier Roll-On - Dívka, která si přípravky na oči nekupuje dvakrát

Myslím, že jsem právě vymyslela název dalšího románu Stiega Larssona...a bude o mě a mých kruzích pod očima!

Příběh podle pravdivé události - protože já si krémy či gely na oči většinou nekupuju podruhé. Ještě jsem neobjevila nic uspokojivě fungujícího a že jsem toho vyzkoušela. Vždy mě také pobaví, když mi někdo řekne, že na kruhy pod očima mám hodně pít a hodně spát. Ehm, kdyby takovéhle rady fungovaly, tak bych už o tom dávno věděla. Já jsem se se svými kruhy už narodila a vezmu si je pravděpodobně i do hrobu.


Věc, kterou jsem si ale koupila podruhé je tento roll-on od Garnieru. Slibuje hory doly, mimojiné zmizení kruhů pod očima díky kofeinu a výtažku z kuří nohy a vůbec...no nebuďme naivní, v tomto směru nedělá nic.


Důvod, proč jsem si ho znovu pořídila, je že mi pomáhá s unavenýma očima a váčky pod nimi. Balení se skládá z chladivé kuličky, kterou promasírujete oblast pod očima a která fakt osvěží. Samotný výrobek pak pomáhá na splasknutí těch pravých vaků z nedostatku spánku.

Pro mě je nejhorší, když před spaním brečím, to se pak probudím s takovými vaky, že skoro nemůžu otevřít oči. Tenhle roll-on mi pomáhá. Nosím ho s sebou i během dne, když potřebuju unavené oči probudit.


Garnier rozhodně neplatí mezi moje oblíbené značky, dokonce ho spíš ignoruju, ale tenhle výrobek mám už podruhé a to už je vážný vztah!

Dá se teď koupit například v drogérii Teta se slevou, já ho měla za cca 90 Kč.

Hodnocení: 6/10 (za to, že nepomáhá na kruhy...)


Pokud máte problémy s oteklýma očima, tak vám ho můžu doporučit. Nebo vy můžete mně doporučit něco lepšího :). Budu se těšit na komentáře.

Ahoj,
IYF

12 komentářů:

  1. Já jsem Garnier roll on nezkoušela, ale je pravda, že mi ho kamarádky hodně doporučují - ale v nějaký zázračný efekt tedy nevěřím.
    Ale na oteklé oči používám oční gel od Ryoru - skladuji ho v ledničce a docela aj funguje (a to Ryor nemám až tak moc v lásce).

    Lil

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já Tě potrknu ještě víc k Ilcsi. pokud se chystáš na ten veletr, tak si to tam můžeš aspoň všechno osahat, očuchat a vyzkoušet ;) Na otoky a váčky a tmavost pod očima mně naprosto neuvěřitelně funguje to Ilcsi sérum z berového květu. Voní po silném černém čaji, což je nakopávací už samo o sobě a s otoky si to hend poradí. Dle výrobce je pro streslé a nevyspalé lidi(a taky pro kuřáky se zašedlou pletí =D)

    OdpovědětVymazat
  3. já ho mám taky a moc ho nepoužívám, kromě osvěžení žádný efekt. za radu o spánku a pití bych taky vraždila :D zatím největší efekt měl u mě bělící krém pod oči od Tony Moly (s trefným názvem Panda's dream), ale to je asi hrozný sajrajt

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som mala v tejto verzii Garnier korektor pod oči. Extra nekryl, ale páčilo sa mi to balenie a nezhlukoval sa do liniek, takže som bola relatívne spokojná.

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem ten krycí a kromě toho, že světlejší byl ve skutečnosti tmavý a tím mi kruhy ještě více zvýraznil, žádný účinek, takže letěl do koše. Konec pohádky :D

    OdpovědětVymazat
  6. garnier jsem zkusila a musim rict ze ma pro me stejny efekt jako namrazeny platek okurky. ochladi, trochu mi splasknou vacky... jinak nic. kruhy pod ocima mam cely svuj zivot(fialove az cerne podle hodin spanku - fialove jsou milosrdna barva po vice nez 9 hodinach spanku).

    nedavno jsem objevila krem, ktery musim velebit kudy chodim. Ochladi, vaky pod ocima i po placi mizi do par minut a co je nejlepsi, moje kruhy pod ocima blednou. Nijak radikalne ze dne na den, ale po cca dvou mesicich pouziti kruhy blednou do lehce nafialovele. Nemusim uz maskovat, staci rozjasnovac.

    Ten zazrak se jmenuje It*s Potent Eye Cream od Benefit. Vim ze v blogosfere je popularni jejich dekorativka, kterou osobne vubec nemusim, ale jejich kosmetika je vazne zazrak. Urcite vyzkousej.

    OdpovědětVymazat
  7. no s těma opuchlýma očima mi povídej. Kdysi jsem se rozešla s klukem a asi do dvou do rána řvala jak šílená. A ráno vstanu a nemůžu otevřít víčka, brutálně těžký víčka a nejhorší, že to vypadalo hrozně, jak eskymák....takže kovový lžičky a černej čaj,ale prd to pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Já tady na to moc nevěřím. Sestřenka, která trpí na kruhy pod očima, ho měla a nic nedělal. Takže bych si ho stejně asi nekoupila.

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. Na kruhy pod očima spolehlivě pomáhá jedna věc: lymfodrenáž. Masáž obličeje by měla být spojená s masáží celkovou nebo aspoň otevřením uzlin, přístrojová lymfo je na nic. mám to ozkoušené :-) jen je třeba najít někoho, kdo umí+počítat s určitou cenou. jasně, není to totéž co používat na sebe patlátka, tomu rozumím, že svým způsobem nás to baví :-) ale tohle jediné nejspíš účinkuje. Divila jsem se tomu hodně, měla jsem obličej tak o 5 let mladší :-DDD a nikde žádná vráska ani prohlubeň, skvělá věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, ale obávám se, že na KRUHY pod očima to nebude fungovat, možná tak na váčky. Ale tmavou barvu z očí to asi neodstraní.

      Vymazat
    2. Hm, to je fakt :-D já na to zas až tak extrémně netrpím. Tak nějak jsem si vždycky myslela, že když úplně zmizí ty váčky, zmizí i barva...

      Vymazat
  10. Garnier jsem nezkousela, ale dobre vysledky mam s Clinique Depuffer, ktery pracuje na podobnem zpusobu. A musim rict, ze mi na splasknuti tech rannich vacku dost pomaha.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!