úterý 24. září 2013

Kanebo Cream Finish make-up 102 Soft Ivory

"Hej, ona tvrdí, že nemá na jídlo, ale to je nejdřív na facebooku Chanel a teď make-up od Kanebo? No co to jako je?"

Přátelé, faktem je, že na tenhle kousek od Kanebo byla zrovna akce na Jahodě, takže jsem ho získala za cenu přátelskou, tuším, že to bylo kolem čtyř nebo pěti stovek? Netřeba se rozčilovat :). Před nákupem jsem se snažila ještě urychleně googlit, co je to vlastně zač, ale nic moc jsem se nedozvěděla. Na makeupalley měl docela slušné hodnocení, takže jsem prostě klikla. Jo, mám prostě radši kosmetiku než jídlo...jídlo mě dělá tlustou, zatímco kosmetika krásnou, nebo ne? :)




Make-up mi dorazil za necelý týden a opět dárkově zabalen, což mě u Jahody těší. Představuju si, kolik mají denně nákupů, ale oni stejně každou krabičku zabalí zvlášť do dárkového papíru. Všichni víme proč, ale to tady nebudu nahlas říkat.

Když jsem vybalila stříbrnou krabičku, úplně na mě dýchl luxus. Co teprv potom, když jsem vybalila to rozkošné vají. Vají - od slova vajíčko, ale ještě roztomilejší, aby jste plně pochopili, jak boží to balení je. Zkrátka je to malé skleněné vají zhruba velikosti toho slepičího, vevnitř najdete klasických 30 ml make-upu. Jako první jsem omrkla složení (viz foto hrozně lesklého obalu) a ty silikony tam na mě úplně zářily - no nebyla jsem nadšená. Ale tak co, Kanebo má člověk jen jednou, takže šup s tím na obličej.





Make-up je překvapivě tekutý, jen o něco tužší než třeba True Match - přirovnala bych ho trošku k Pure Goldu od Dermacolu, ten je ale možná moc hutný. No je to něco mezi, chápete :). Dobře se roztírá, nejlépe mi na něj funguje RT Expert Face Brush, ale jde to i prsty, jen se připravte na o něco větší zalézání do pórů, což při nanášení štětcem nenastává.





Finish není rozhodně matný, je takový "dewy", ale nemusíte se bát mastnoty. Krytí je hodně dobré, střední až vyšší, ale s přirozeným výsledkem. Jen nevím, zda je vhodný na mastnější pleť, protože v průběhu dne se mi na mastnějších místech trochu sráží a zalejzá do pórů - jako kdyby nějak divně reagoval s vaším vlastním kožním mazem (sexy...).

Koupila bych si ho za plnou cenu? Asi ne, stojí nějak snad ke dvěma tisícům až. To fakt ne, za tolik peněz už chci něco, co bude na 100% dokonalé. Za pět stovek podle mě ještě stojí, obzvlášť pokud máte sušší pleť a nevyhovují vám matující make-upy. Ale přes tisícovku bych za něj nedala.



Vhodný by ale mohl být taky pro Sněhurky, já mám druhý světlý odstín a je dost světlý - ten úplně nejsvětlejší je prý ideální pro úplné bledule, přecejen, je to asijská značka, že...

Tohle je můj první pořádně drahý make-up, a ač jsem nadšená z toho pocitu luxusu, co mi dodává, nejspíš mu najdu nový domov, protože není zcela vhodný pro můj typ pleti. Zájemci, hlaste se :D.


Hodnocení: 6/10

A co vy a Kanebo? Znáte? Já až dodneška ne :).

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Hlásím se :)
    id Sal

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, na ten jsem byla zvědavá. Taky jsem měla v ruce cukaturu ke kliknutí, ale... no, asi jsem ráda, že jsem odolala. Takže děkuju za článek, na který jsem se doopravdy těšila :) Každá ušetřená stovka dobrá, a jak je vidět, ani stříbro není, co se stříbrně třpytí... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rozhodně bych ho nevyvažovala tím zlatem, co normálně stojí :)

      Vymazat
  3. Zajímavý určitě je, o značce nevím zhola nic... Balení vypadá hezky, ale za plnou cenu bych ho tedy nekupovala ani náhodou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já takhle nedávno brousila na Jahodě po Laura Mercier foundation, ale fakt jsem si nelajzla vybrat z těch 20 odstínů =( nakonec jsem koupila 3 oční stíny a sekla jsme se ve všech =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra :D. No já se taky bojím nakupovat make-upy po netu, ale u tohohle jsem riskla a odstín kupodivu seděl.

      Vymazat
  5. No a co, že byl ve slevě? Jestli make-up nutně potřebuješ k životu, máš jich doma dalších 20.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to je za kecy? Mám make-upů asi jen 6. A hlavně je to moje věc.

      Vymazat
  6. Já o značce vím už dlouho, měla jsem od nich sadu pleťové kosmetiky. Co určitě doporučuji jsou jejich tři čistící kroky - cleansing oil, purifying mud a silk lotion. Zajdi do Douglasu na Příkopech, mají spoustu vzorečků. A skvělý je i jejich peeling, je ve formě pudru, který se po kontaktu s vodou rozpouští na takovou mléčnou tekutiny. Vydrží věky a moc mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, děkuji moc za tipy, aspoň vím, kam zajít ;)

      Vymazat
  7. Silver Gold Bull is a highly trusted silver & gold dealer. They will provide you with competitive, up-to-minute prices and make sure your precious metals are delivered to your door discreetly and fully insured.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!