pátek 20. září 2013

L'Oréal True Match make-up

Ahoj všichni!

Řeknu vám, vůbec mě nenadchýná, že za chvíli začíná škola. Pořád jsem se ještě nestihla vyprázdninovat a neutišil se ani dávivý reflex, který mám, kdykoliv si na ni jen vzpomenu. Ještě tak měsíc prázdnin, prosím! Kor když vím, jak zase budu trávit čas na úplně zbytečných přednáškách (nemám totiž sluchovou paměť, takže si to tam zkrátka chodím odsedět).



Ale popojedem, a tentokrát k make-upu. Make-upy jsem nějak začala v poslední době nakupovat, obecně líčení tváře je to, co mě baví tak nějak nejvíc. Tento make-up jsem zakoupila kdysi ve dvou kusech na akci 1+1 a jeden darovala mamce, a druhý jsem si nechala. Nejsvětlejší odstín, který jsem v drogérii objevila, je C2 Vanilla Rose, ale možná jsem jen blbá a ty s vyšším číslem jsou opět světlejší...kdoví :).



na ruce vypadá světlý, ale vězte, že mně se tělo opaluje, ale obličej ne

Rose mi teda moc nepřijde, naopak bych řekla, že je spíše dožluta. Odstín je ale poměrně tmavý, rozhodně to není na můj zimní obličej a na můj letní (tvář se mi v podstatě neopaluje, jen tak o půl odstínu a ještě flekatě) taky úplně ne. Řekla bych, že pokud má někdo takovou tu normální lidskou barvu pleti, sedne mu, ale pro světlejší typy moc není.




Pročež jsem ho většinu času smíchávala s mixerem od Maqpro a fungovalo to. Na tomhle makeupu se mi hlavně líbí jeho konzistence - je poměrně dost tekutý, podobný byl třeba i Infallible také od L'Oréalu. Celkově mi tekuté make-upy vyhovují nejvíce a nejlépe se mi s nimi pracuje.

Co se týče nanášení, tak dobře poslouží husté kabuki štětce i stipple. Osobně bych si na tekutější podklad asi nevzala plochý štětec, ale je to na vás. Jde to samozřejmě i prsty nebo houbičkou.



Make-up poměrně rychle zasychá, přijde mi v tomhle trošku podobný Revlon Colorstay, a také má ucházející výdrž - celý den dá docela v klidu. Na obličeji vypadá přirozeně, obzvlášť pokud ho nenanesete v centimetrové vrstvě. Krytí je slušné střední, není to taková "malta" jako Colorstay, ale zase máte přirozenější výsledek.

Řekla bych, že je to hodně dobrý make-up, obzvlášť pokud se vám podaří narazit na nějakou akci, kde ho seženete i za cenu kolem 200 Kč. Jen je tu podstatná nevýhoda - sortiment odstínů. Jestli je C2 opravdu nejsvětlejší, tak ať se milý L'Oréal rychle vzpamatuje a začne sem dovážet odstíny, aby se mohla nalíčit i ta druhá půlka nevysolárkovaných žen :).

Hodnocení: 8/10

A co vy, máte s ním zkušenosti? A jaký je váš oblíbený make-up?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. Tenhle jsem tedy nezkoušela, ale Lumi Magique mám C1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba si ho jen nenašla. To by bylo zvláštní, že by ho ve světlejším odstínu nevyráběli.

      Vymazat
    2. Svetlejsi nez C2 se u nas neprodava, ale na parfums.cz se da sehnat jeste svetlejsi a za lepsi cenu nez kolik to stoji v drogerce.

      Vymazat
    3. Mně je to taky divné, ale třeba Lumi v C1 mají, ale v drogérce fakt řada začínala až C2...

      Vymazat
  2. O tomhle makeupu jsem zatím četla vesměs pozitivní komentáře a recenze, ale co jsem objevila asijská "bébéčka" na bázi přírodních olejů, nějak nemám chuť zkoušet nic jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, pro mě bohužel asijská BB nejsou vhodná :)

      Vymazat
  3. Ja ho práve teraz mám a musím súhlasiť so všetkým, čo si napísala. Vyhovuje mi, že je tekutý, nemám z neho pocit masky, kryje pre mňa dostatočne, zmatňuje, vydrží...čo by som mu vytkla je, že mi vysušuje kožu :-/, takže je podľa mňa vhodnejší na mastnejšiu pleť. takže sa radšej vrátim k max factor, ak mi nebrnkne niečo iné do nosa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak vidíš, já mám pleť mastnější, takže vysušování nepociťuju, ale když o tom tak přemýšlím, tak máš asi pravdu :)

      Vymazat
  4. Normální lidská barva :-D :-D Tenhle C2 jsem měla a patřil k mým oblíbeným, taky se mi na něm líbí jeho tekutější konzistence a to, jak se lehounce roztírá a přizpůsobí. Mně C2 sedla výborně, ale je pravda, že na úplné bledule to nebude. Já v létě snesu i C3. Koukám, že nějak updatovali obal, ten můj byl trošku jiný (pumpička světle šedá-matná a na obalu jiné písmo), ale předpokládám, že na náplni se nic nezměnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak neříkám, že to není lidská barva, spíš, že když C2kou odstínová řada jen začíná, tak ostatní jsou jen a jen tmavší, tudíž dost lidí si nevybere.

      Vymazat
  5. Už dlouho o něm uvažuji, čtu o něm samé pozitivní věcí, ale právě se bojím těch odstínů. Zvlášť na zimu potřebuji opravdu světlý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to v tom případě tento nebude vhodný :(

      Vymazat
  6. Krásny blog! Prosím navštív aj ten môj, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
    http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny blog! Prosím navštív aj ten môj, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
    http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Já tento makeup mám i ve stejném odstínu. Příjde mi docela ok, ale jeho výdrž mě teda vůbec neosnila..když příjdu ze školy neodličuju z pleti skoro vůbec nic.. čekala jsem od toho makeupu holt víc no..:/ mé hledání dokonalého makeupu, který budu po celém dni opravdu odličovat a uvidím ho na tamponku a ještě v přiměřené cenové relaci tedy stále trvá;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( No u mě hledání toho pravého taky ještě trvá, to je fakt :)

      Vymazat
  9. Mě tentýž odstín sedne, ale je fakt, že mám obličej viditelně tmavší než bílý krk. Místy se na internetu N1 najít dá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!