čtvrtek 5. září 2013

Maybelline Instant Age Rewind korektor - o kruzích teď budu psát asi pořád...

Ahoj všichni!

Jako i v médiích se omílají neustále jedna a ta samá trendová témata, tak i já odteď budu navždy psát o kruzích pod očima :D. Ne dobře...tak ne. Dnes si dáme jeden korektor, který už má snad každý zahraniční kosmetický nadšenec, ale u nás bohužel není k sehnání a kdoví, zda bude. Já jsem ho koupila v Berlíně se slevou za cenu kolem 8 eur.


Zvolila jsem odstín 03 Fair, protože byl světlejší než 02, což je opět moje stará známá demence, pokud si pamatujete na příhodu s Fit Me korektorem. Tentokrát jsem ale byla při smyslech a neorientovala se jen číslem :).

Korektor se nachází v takovém netradičním balení s houbičkou navrchu, na což někteří nadávají, že je to nehygienické. Nevím, mně přijde, že tyčinka, kterou si jednou šáhnete na obličej a pak ji strčíte zpátky do tubičky je na tom s hygienou zhruba stejně, a tady můžete houbičku aspoň občas očistit. Já jsem ji nechala zaprasenou, aby fotky byly autentické. Kecám. Jen jsem asi byla zas líná...omluvte mě.


Teď už k samotnému produktu. Korektor je tekuto-krémový, velmi jemný a dobře se roztírá. Nejlépe se aplikuje zmíněnou houbičkou, kdy ho jemně zaťupete do pleti a zbytek práce dokončíte prstem nebo nějakým blending brushem. Odstín samotný je jemně dorůžova a bojuje proti tmavosti kruhů. 


Na fotce, kdy jsem se pokoušela zakrýt linku od L'Oréalu nevypadá krycí schopnost nijak impozantně, ale věřte mi, kruhy zakryje hodně dobře, já bych ho srovnala v klidu se známým Coverem od Dermacolu. Jen tento je mnohem přirozenější, není hutný, necuckuje. Je vidět, že je jako stvořený pod oko.

Výdrž je takový lepší standard, po 12 hodinách to chce trošku přidat, ale dobré je, že při více vrstvách nedělá mapy ani viditelný nános. Pro mě je tento korektor jeden z nejlepších, co jsme zkusila, je určitě lepší než Lancome Effacernes, což byl doteď můj hlavní korektor na kruhy. Co se týče zakrytí nedokonalostí, tak tam nevypadá příliš přirozeně, na to se hodí něco jiného. Ale na kruhy pod očima je fakt dokonalý a já jsem si ho zamilovala. Navíc ta cena je fakt sranda, vzhledem k jeho kvalitě.


Pokud se dostanete do dalekých krajin, kde tento korektor v drogérkách mají, tak určitě vyzkoušejte. Nebo zaútočte na českou centrálu Maybelline, proč jako to nejlepší, co mají nedodávají do Čech.

Hodnocení: 9/10

Zkoušeli jste ho? Nebo bojujete s kruhy jinými zbraněmi?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. Já mám na kruhy YSL Touche Eclat a jsem spokojená :))... tenhle vypadá moc hezky... škoda, že se u nás nedá sehnat..

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to asi nemáš moc kruhy, když ti stačí :). Jo, ta dostupnost je blbá...

      Vymazat
  2. Já jsem ho zatím nezkoušela, ale přiznám se, že je to můj vysněný korektor a jednou si ho opravdu koupím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super a jestli budeš v zahraničí, tak za ten pokus stojí :)

      Vymazat
  3. Mám ho taky na seznamu :) Dokonce mi nějaká slečna psala, že ho prodávají v Palladiu, kde má Maybelline spešl stojan :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy myslis jako normalne v Dm? :O

      Vymazat
    2. Já si myslím, že už ho tam nemají! Ale určitě je tam v DM asi tak před rokem měli, dokonce jsem na něj i koukala, když jsem si vybírala korektor (nakonec vyhrál Fit Me, teď bych šla určitě do tohoto). Pak jsem o něm začala číst jen dobré recenze, tak jsem pro něj vyrazila právě do DM Palladium, ale už jsem tam tuhle řadu nenašla :-(! Tak jedině, že by to slečna viděla jinde, nebo to tam teď někdy zase doplnili.

      Vymazat
    3. Tak tam jsem ho neviděla, díky za tip :-O

      Vymazat
  4. Neznám a naštěstí to nepotřebuji :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. chci ho!!! na hygienu kašlu :D stejně mi s mojí spotřebou vydrží měsíc... a jako ty čísla fakt nechápu, mají tam nějaký problém s matikou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tou hygienou nebude podle mě tak horký :). Jo, s těma číslama to mají v Maybelline fakt dost divný.

      Vymazat
  6. Ty linky na ruce mi hned připomněli obrácený symbol SS, pozor na to ;)
    Teď si zrovna chci nějaký korektor pořídit, tenhle by se mi líbil, zkusím objednat ze zahraničí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přísahám, že v tom žádná podprahová zpráva není .D!

      Vymazat
  7. No to mě *****, vážně už teď musíme být tak "politicky korektní", že si nesmíme na ruku namalovat vlnovku, kvůli ukázce korektoru, aby to někomu nepřipomělo nějaký symbol?? To snad ne...

    No nic, jenom škoda, že není k dostání v našich luzích a hájích, docela si mě navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, asi jsem v srdci nácek nebo neím :). No u nás není k dostání to nejlepší, mám ten pocit :(

      Vymazat
  8. Já ho mám z USA, ale vzala jsem si blbou barvu, respektive rozjasňující odstín, takže ho nepoužívám samostatně (možná v zimě, až budu bělejší), ale na jiný korektor pro rozjasnění. Plánuji si tedy přivézt ještě jeden lepší odstín v říjnu z Berlína, protože mi přijde fakt dobrý! Navíc mi vyhovuje ten aplikátor! A já už dlouho hledám něco, co zakryje mou modrofialovozelenou hrůzu pod očima (málo spánku a dědičné dispozice po tátovi - vražedná kombinace :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových korektorů není nikdy dost :)!

      Vymazat
  9. Jo, jo, já pořád říkám, zlatý nákupy v Německu :-) Ukořistila jsem ho dneska a asi za 7 euro a jsem na něj zvědavá, ale zatím vypadá dost dobře :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!