sobota 28. září 2013

Oblíbené výrobky za měsíc září

Ahoj všichni!

Máme tu září (začátek školy, ehm...) a s ním i moje oblíbence za tento měsíc. V září pro mě nastala revoluce, protože jsem si přečetla článek od An z Hello Beauty a rozhodla jsem se od té chvíle směřovat péči o pleť směrem Caroline Hirons, která se stala mým novým kosmetickým guru. Krom toho jsem taky něco málo nakupovala, o spoustě věcí chystám ještě recenzi,teď se ale v rychlosti koukneme jen na několik maličkostí, které mi za září utkvěly.



Ziaja kakaové máslo krém na ruce má naprosto boží vůni, která na rukou dlouho vydrží. Je řidší než jsem si myslela, ale hydratuje dobře. Určitě na něj ještě napíšu recenzi, ale už teď jsem do té vůně zamilovaná a do tašky do školy bude ideální.

Biofáze je mým kámošem už skoro dva měsíce a určitě vás čeká obsáhlejší článek, jen jsem tomu chtěla dát nějaký čas. Je to ale oblíbenec, protože to se mnou už takhle dlouho vydržela a ač její používání je maximální vopruz, tak jestli to má dělat zázraky, tak do toho jdu.

Rakytelu od Dr. Popova jsem začala používat jako denní krém, protože mi došel a nemám zatím náhradu (doporučení do komentářů :). Na tento účel je ale fajn, hydratuje krásně a mám pocit, že i trochu rozjasňuje. Sice je to tedy mast na bázi sádla, takže před aplikací make-upu musím odsát papírovým kapesníčkem, ale i tak jsem spokojená.

Biosilk je znovuobjevená láska, nic mi neudělá tak lesklé a hebké vlasy. Je to jediný produkt na vlasy, u kterého jsem fakt zaznamenala nějaký rozdíl, já to totiž jinak nepoznám. Přemýšlím, zda si koupit další lahvičku, protože jsem chtěla odteď jet v přírodních produktech, ale zas...když už to něco dělá?



F&F pudrová tvářenka byl za 25 korun super kup a jsem z ní nadšená. Maličko práší, ale nestěžuju si, to rozhodně ne. Barva je taková pěkná svěží růžová, ideální každodenní barva, která vydrží na tvářích celý den, vážně. Kdybyste náhodou na tyhle tvářenky někde ještě narazili, berte plnými hrstmi.

e.l.f. maximálně krycí korektor je věc, ke které jsem byla prvně skeptická, ale chtěla jsem ji zkusit, myslela jsem si, že krytí nebude nic moc, ale ono to vůbec není špatné! Má takovou lehce pastovitou konzistenci, připomíná mi řidší verzi Erase paste. Recenzi očekávejte.

Beauty blender je moje nová láska, skvělá a univerzální houbička, která stojí za každou tu korunu, co za ni dáte. Recenzi už mám napsanou a jen čeká na uveřejnění :).

Inglot gelová rtěnka tu byla nedávno a je stále stejně skvělá, tahle řada rtěnek se fakt povedla a je jen škoda, že nemají více odstínů, protože bych si běžela pro další. Její konzistence je moc příjemná, nevysušuje rty a vypadá dobře.

L'Oréal Studio Secrets tužku pro modré oči jsem koupila na fragrancedirect.co.uk  a ač nemám tužky na oči vůbec ráda (nevím, jak je používat...), tak tuhle jsem si oblíbila. Odstín opravdu podtrhne modrou barvu očí a je vhodný na každý den. Co se mi nelíbí, je poměrně krátká výdrž tužku, aspoň na můj vkus - pomalu mizí už po hodině, ale jelikož nejsem na tužky zvyklá, tak nevím, jestli to není normální. 

Inglot stín z Noble Collection je nádherný, dokonale pigmentovaný a nosím ho klidně i na den na celé víčko. Vydrží jak netknutý celý dlouhý den a jeho nákupu opravdu nelituju.

Tak to jsou mí oblíbenci za září, a co vy? Co jste zajímavého objevili a oblíbili si?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Jsem zvědavá na recenzi na E.L.F. korektor, dlouho nad ním uvažuji :)
    A kakaové máslo zbožňuji, jsem zatížená na vše čokoládové :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaja má nejlepší krémy na ruce :) mám teda ten s kozou, ale nemůžu si ho vynachválit a mám už několikáté balení. Já si za září nejvíc oblíbila tvářenku od Benefitu, Inglot linky a tělové mléko od Neutrogeny.. Na všechno chystám recenzi:)
    Ty F&F tvářenky asi nebudou v Tescu, že? Nemám vůbec pocit, že bych tam jejich kosmetiku viděla :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak s tou tužkou to teda normální není. To už mi déle vydrží i jedna srandotužka od Miss Sporty, co jsem si kdysi koupila v nouzi. Kvalitní tužka mi vydrží celý den ve stejném stavu jako hned po nanesení. Nedám dopustit na Lancome Le Crayon Khol. I v nevoděodolné verzi drží jak přibitá. Pokud se ti nošení tužky zalíbí, určitě si kup nějakou trvanlivější.

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na článek o biofázi, sama ji používám cca 6 týdnů a musím říct, že je to po dlouhé době péče, která mi s pletí opravdu něco dělá. Málo, ale přece. Taky mě zaujal článek An a trochu změnil moji péči, zejména co se týče odličování. Ale musím říct, že to dost leze do peněz. :-) Ale tuším, že mi s pletí pomůže a to se vyplatí. Jakou máš pleť? Já si oblíbila denní krém Natura Siberica na suchou pleť, hezky hydratuje a vstřebává se superrychle.

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na tu recenzi na beauty blender. To mě fakt zajímá :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. já se líčím většinou jen tužkami na oči a musím říct, že mi vydrží celý den, takže to normální asi úplně nebude...
    jinak za sebe mohu doporučit tyto krémy - velice lehký je hydratační krém od Lumene, pak nepřírodní krém od Syncare Biominerál, Avene Hydrance, Natura Siberica pro citlivou pleť, Bioderma AKN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!