středa 18. září 2013

Real Techniques Expert Face Brush - nové bejby do mé sbírky RT

Ne, vážně, zjistila jsem, že do kompletace mé sbírky RT už chybí jen pár kousků. Asi za to můžou ty výhodné ceny na iherb.com nebo nevím (jo, kód už znáte - NUF183). Tento jsem kupovala opět tam, balíček byl za týden doma - na iherb se asi pochlapili, ačkoliv mám dojem, že za zdržování může hlavně milé poštovní skladiště v Brně, kam se všechny zahraniční balíky posílají jestli tam jako nemáte iPad a není potřeba ho proclít. A protože v Brně je velká díra, tak se tam může ledacos ztratit :).



Co se týče štětců RT, které vlastním, tak žádný mě plně neuspokojoval na make-up. Stipple je fajn, ale nejde s ním nanést všechno, buffing brush nefunguje moc dobře, foundation brush z Core sady fakt není vhodný na make-up...takže co. Takže jsem musela koupit tenhle kousek, který mě měl od všech trablů zachránit.



Provedení je typické pro Real Techniques - hliníková pogumovaná rukojeť, syntetické štětiny. Štětec je opět božsky jemný a chlupy jsou tak akorát dlouhé, aby byl štětec pevný a make-up se s ním dobře nanášel. Nejvíce problémů mívám v současné době s nanesením Wake Me Up od Rimmelu, každý štětec mi ho narval do pórů a byl tak snadno vidět - ale tenhle RT ho nanese jako sen. Navíc práce s ním je až překvapivě rychlá, make-up se zapracovává do pleti už během roztírání, takže jste s ním hotoví na to šup.




Hlavička je jakoby mírně plochá a dokulata zastřižená. Dá se tudíž použít i na konturování nebo třeba na tvářenku. Dobře se s ním nanášejí krémové produkty, ale můžete s ním aplikovat i pudr. Pro mě je to momentálně můj štětec č.1 na tekuté a krémové make-upy. Za tu cenu 10 dolarů se vyplatí stokrát.

Hodnocení: 9/10



A co vy, jaké máte zkušenosti s Real Techniques? 

Těším se na vaše komentáře,
IYF

30 komentářů:

  1. Také mám tento štětec doma, i Stipple a na makeup ho mám taky nejraději, protože díky jeho tvaru se dostanu do všech zákoutí obličeje.

    OdpovědětVymazat
  2. z iherb jsem objednávala poprvé. Objednala jsem štětec, asi před měsícem, a zatím stále nedošel a zřejmě už asi ani nedojde. Asi se s tím nedá nic dělat, když u zvoleného typu pošty psali, že zásilka se nedá sledovat, co? No prostě zklamání, kde se to mohlo zatoulat, nevím :( Jinak ten eshop má skvělé ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne taká istá skúsenosť, škoda...konečne za super cenu a ono to samozrejme nepríde

      Vymazat
    2. Kočko, to možná ještě dojde...možná jsem to psala dřív, ale mně dvě věci došly až třeba po půl roce. Od té doby mi ale vše v pohodě chodí...asi bych ještě počkala, ale chápu, že jste zklamané :(

      Vymazat
  3. Mně příjde na MU dost malý :) Mám ho nejradši na tvářenku...
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. tento vypadá tak pěkně... baculatě, zakulaceně:) mně osobně ale pro nanášení tekutého makeupu vyhovuje nejvíce klasický plochá flat top od Hakuro a nemůžu si ho vynachválit. nicméně štětce RT jsou opravdu pojem a moc ráda bych nějaký do budoucna vyzkoušela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě flat top na některé make-upy nefungují :-/ Hakuro jsou ale moc fajn :)

      Vymazat
  5. RT štětce vypadají skvěle, na Youtube mají ty nejlepší recenze. Právě štětce malinko flákám, ale měla bych začít jim věnovat větší pozornost:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano, myslím, že tyhle by ti mohly vyhovovat :)!

      Vymazat
  6. Se štětci RT jen ty nejlepší..mám obě základní sady a i tento štětec na makeup a opravdu je skvělý!! :) Makeup dokonale zapracuje do pleti a vypadá to přirozeně což oceňuju hodně. Určitě ještě do nějakého štětce od nich půjdu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je tento asi nejlepší od nich vůbec :)

      Vymazat
  7. tak mně balíček z iHerb asi zmizel v té černé díře :( už na něj čekám dva měsíce, kontaktovala jsem jak e-shop, tak Českou poštu a obě strany to svádí na tu druhou ... nevíte někdo, jak tuhle blbou situaci vyřešit? utratila jsem skoro pětikilo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( Kurňa :( Jako pořád je možé, že ještě dojde...už výš jsem psala, že ho může vyvrhnout černá díra třeba i po půl roce :( Ale naštve to

      Vymazat
  8. 100% souhlas, mam ho a je skvely!

    OdpovědětVymazat
  9. K smrti ho miluju! Jen mě na něm štve, že se musí často prát, protože se v něm chytá makeup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kéž bych měla sluhu na mytí štětců :D

      Vymazat
  10. Přesně tenhle mi do sbírky ještě chybí :) zase jsi mě nalákala o něco víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šup šup do něj,mysím, že budeš nadšená:)

      Vymazat
  11. Tenhle štětec patří k mým nejoblíbenějším z RT. Používám ho denně, make-up nanáším už jedině tímhle, výsledný efekt je s ním prostě nejlepší než třeba s Hakuro flat top. Pro mě absoutní špička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je taky určitě univerzálnější než flat topy, co mám.

      Vymazat
  12. Vypadá, že stojí určitě za omrknutí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ho doma a nemůžu si ho vynachvalit. Tenhle štětec mi zvládne nanést i hutný makeupy a krémovy BB a nevypadá to jako maska. Prostě super štětec na celý obličej, skvěle se s ním dá vykonturovat obličej, nanést tvarenka a i pudr všechno co jsi napsala o tomhle stetci tak s tím musím jen souhlasit :) a určitě objednám i další štětce od RT!

    OdpovědětVymazat
  14. já asi čekání vzdám a objednám si tu sadu z ČR a až mi třeba někdy přijde ta z iHerb, tak ji zkusím prodat :D fakt mě to štve, všude na ně čtu chválu a hrozně je chci! tenhle má strašně roztomilou tu hlavičku, já bych ho pořád měla tendenci hladit :D

    OdpovědětVymazat
  15. Každému asi vyhovuje něco jiného, fakt ale je, že já mám celkem malou hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  16. prosím, čím štětce čistíš/pereš? šamponem na vlasy, nebo něčím speciálním? děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, většinou njakým šampónem, co mi přijde pod ruku, nejlepší jsou šampóny pro děti :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!