pondělí 9. září 2013

Ren Invisible Pores Detox Mask - velká pórová revoluce?

Ahoj všichni! 

Na tuhle masku jsem poprvé narazila u Mitsuuko (jestli neznáte, hned si ji dejte do čtenářského seznamu, fakt skvělý blog) a později jsem zjistila, že z ní řve blahem snad celý blogový svět. Má to být prý to nejlepší na světě na černé tečky. Jakmile mi tedy došel kupón na 15% slevu na lookfantastic, objednávala jsem. Maska má 50 ml a vyšla mě tedy cca na 400 Kč.



Jako první probereme balení, které je fakt pohodlné a sympatické. Maska vylejzá ven pumpičkou, což je praktické a hygienické. Když ji zmáčknu až úplně dolů, tak mi vystačí jedna taková pumpa na celý obličej, ačkoliv právě čtu, že Mitsuuko používala 3,5 pumpnutí, tak vám nevím, jak vlastně tlustá vrstva má na tom obličeji být. Mně stačí jednou pořádně. Pumpičk taky obsahuje udělátko, kterým si přikryjete hlavní otvor, aby vám maska nevyschla, což považuji za chytré.



Hlavní složkou masky je kaolin, tudíž je konzistenčně velmi podobná všem "blátivým" maskám, co znáte. Voní příjemně, já jsem voňavý analfabet, takže řeknu jen "něco jako svěží citrusy". Roztírá se dobře. Během schnutí mě kupodivu nezačala svědit ani nic, celou dobu byla příjemná. Návod káže nechat ji zaschnout, dokud není drolitelná a pak ji smýt vodou. I provedla jsem.

No a jako...čekala jsem větší vítr. Hned po smytí jsem běžela k zrcadlu, že jako uvidím ty zázraky...a ono nic! Většina teček zůstala pěkně sedět na svém místě. Mrchy. Póry mi přišly vyčištěné jen tak trochu z povrchu, ale že by někde čněly díry jako po použití slupovacích pásků nebo Himalaya masky, to teda ne. Byla jsem celkem zklamaná, i zelený jíl u mě uspěl více. A po použití alkoholového tonika, stahujícího séra, studené vody...jsem měla za hodinu černé tečky zpátky tam, kde původně byly. Hm.



Masku jsem od té doby použila asi čtyřikrát a výsledný efekt-neefekt se opakoval. Po těchto aplikacích seznávám, že jsou póry možná maličko menší, ale zasviňují se pořád, jen černá tečka je drobější. Tomu by se už dalo říct alespoň nějaký výsledek, ale zatím tedy nadšená nejsem. Čekala jsem, že póry zmizí hned, že maska vyčistí jako nic jiného...a ono jako úplně ne. 



Rozhodla jsem se, že ještě počkám několik měsíců, jestli zmenšování pórů bude pokračovat nebo jestli je to jenom iluze, a napíšu článek i o porovnání této krasavy se zeleným jílem a maskou Himalaya Neem. A uvidíme :). Zatím ji nemůžu hodnotit moc dobře, a už vůbec ne za tu cenu.



A co vy, máte s touto maskou zkušenosti? Nebo znáte něco jiného, co s tečkami zatočí?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

30 komentářů:

  1. hihi =D já věděla, že něco najdu.. Ono to bude počtem pumpnutí =) jak jsi sem dala fotku, tak to chce fakt tlustší vrstvu.. Rozhodně nečekej, že Ti to vytáhne póry, až Ti po nich zbydou jen malé dírky, to fakt ne. na to jsou fakt slupovací masky a ještě i tak to z nich půlka nedokáže. Tahle maska funguje na bázi esenciálních olejů a tím rozpouští maz - proto je vhodnější na černé tečky víc, než na ucpané póry, ale spoň podle okamžitého viditelného účinku. Zkus si toho příště dát takovou vrstvu, aby Ti neprosvítala pleť a mělas ji souvislou bílou v barvě masky. Bude schnout dýl, ale postupně uvidíš, jak Ti v místech černých teček a pórů prosvítají jakoby mastné flíčky, jakto rozpouští obsah pórů ;) a vem to dolů suchou houbičkou - to je zatím pro mě nejlepší peeling, který jsem kdy objevila. Dej vědět, jestli to už bylo lepší, by mě fakt mrzelo, kdyby Ti to nefungovalo.. hezkou minidovču ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě zkouším už i megavrstvu a furt žádné zázraky! Hm hm. Á propos, jsem v rozpacích, myslela jsem, že černé tečky a ucpané pory jsou to samé :-O

      Vymazat
    2. Ne vždy.. ucpaný pór může být i ta zanícená boule, nebo mílie... Každopádně, jsem Ti chtěla teda říct, na čem bys asi tak kurňa chtěla pozorovat zázračné účinky této masky, když máš oproti mně bezchybnou pleť?? hihi, to se pak nedivím, že Ti to nic nedělá =D =P

      Vymazat
  2. Takovýto téměř nulový účinek na mě má většina jílových masek. Freeman, Himalaya,.. Viditelně mi pomůžou jedině čistící pásky, ale to je efekt značně krátkodobý.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase vždycky bojím, jestl ty pásky neškodí pleti :(

      Vymazat
  3. No vida, tak jsem zvědavá na výsledný efekt po pár měsících (a po tom, co prozkoušíš i radu Mitsuuko o pár komentářů výš...) :)
    Osobně si prostě myslím, že žádný zázrak na černé tečky neexistuje. :)) Ale ráda bych zkusila tu Himalayu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Himalaya zatím fungovala asi nejvíc...

      Vymazat
  4. Mně na póry dlouhodobě pomáhá jen zásah kosmetičky. Slibovaných "zázraků" na pleť jsem vyzkoušela hodně, a přesvědčily mě, že nemá smysl zkoušet další. Doma mi pomohla jen OCM, ale na bradě mi tato metoda vytvořila jen větší boláky (a nejde jen o ty první pupínky, které vylezou na začátku; můj stav trval několik měsíců) a rozšířené póry se mi nedaří stáhnout zpátky žádnou kosmetikou - tonika ani masky mi pomáhají minimálně. To mi připomíná, že bych se měla zase objednat ke kosmetičce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, nevim, jestli to neni zvrhle, ale jsem rada, ze nejsem sama, komu OCM vyrobila peklo na brade. Myslela jsem si, ze jsem nejspis delala neco blbe nabo tak. Porad se tech mrch nemuzu zbavit a uz je to taky nekolik mesicu. Podarilo se ti to nejak vyresit?

      Vymazat
    2. Mně taky nic nepomáhá, ale ke kosmetičce se trochu bojím :D

      Vymazat
  5. Mně pomáhá jedině zelený jíl, mega tlustou vrstvu a nechat odrolit a vše je pryč. Boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem také zkoušela, ale nic moc pro mě neudělal :(

      Vymazat
    2. HA! to bude možná ono, Ty jsi proti maskám imunní ;)

      Vymazat
  6. tý jo, taky mi přišlo, že máš docela slabou tu vrstvu. ovšem každopádně mým názorem je stále to, že tuto masku právě teď nepotřebuji. navíc pokud je primárně na černé tečky, tak já mám spíš ucpané póry, takže ji vlastně nepotřebuji a měla jsem pravdu... !!! ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, to Ti právě nikdo s jistotou neřekne, dokud ji nebudeš mít doma =D =P

      Vymazat
    2. Já furt žiju v tom, že černé tečky a ucpané póry jsou to samé, nejsou? :-O Mám docela šok

      Vymazat
    3. Ona to myslím zrovna Trb popisovala v jednom z článků.. Ale za mě bych řekla, že černá tečka je vlastně pór plný,ale ne ucpaný, když se ucpe, znamená to, že se zneprůchodní a zanítí se maz pod kůží. Kdežto s černou tečkou docela rychle a jednoduše vymeteš ať už mechanicky, pásky, nebo právě touhle maskou, která dokáže neucpaný povrch pórů (černé tečky) rozpustit..

      Vymazat
    4. no... tak ucpané póry jsou právě takové ty minipupínečky. nejsou ani červené, prostě jen je to vystouplé. kdežto černé tečky je jakoby otevřený pór, ale je v něm ta špína (a pod ní maz), takže to nevypadá moc dobře. třeba černých teček já ani moc nemám, tak nějaké na nose, asi pět až deset na čele, tři na každé tváři a tím to končí... ale ty pupínečky mám a furt jsem tak nějak nenašla nic, co by mě jich úspěšně zbavilo, když už jsou. zatím jim vlastně dokážu jenom předcházet.

      Vymazat
  7. Tak jako za tu cenu jsem čekala větší zázrak :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Zase jedno vystřízlivění. Díky. :-) Po téhle masce už pokukuju dlouho, póry mám šílené a potřebuju rozhodně těžší kalibr.

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo, tak já jsme s ní teda moc spokojená.Ačkoliv netrpím nějak extrémně na ucapné póry a černé tečky.KAždopádně souhlasím Mitsukoo, rozhodně to chce větší vrstvu, já dávám někdy i čtyři pumpnutí a nechávám to tak kolem půl hoďky zaschnnout a vážně pak vidím mastné tečky na nose...Akorát teda smývám žíňkou s hrokou vodou, oloupání nasucho je pro mě moc hardcore, jsem holt citlivka no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já právě trpím na ucpané póry hodně, v tom to možná bude :)

      Vymazat
  10. Já dávám 2-3 pumpy, prostě docela tlustou vrstvu a schne to asi 20min, mezitím jsou dokonce vidět místa, kde jsou pod vrstvou póry. A sundavám vodou a žínkou jako všechny masky, na mě to funguje výborně. když jsem měla více ucpáno, používala jsem Origins Out of Trouble a Clear Improvement, které jsou silnější, ale ted mi stačí tohle na střídačku s maskou Sampar.

    OdpovědětVymazat
  11. jej takovou slaboulinkou vrstvičku :D já si vždycky na obličej namatlám kila a pak vypadám jako kretén a dlouho to schne, ale myslím, že účinky jsou pak jistější :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na černý tečky taky pořád hledám nějaký zázrak.

    Jinak, víš co jsem zjistila? Chodím jsem dost často a měla jsem za to, že tě určitě sleduju... a ono ne, tak jsem to napravila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!