neděle 1. září 2013

Rimmel Wake Me Up Foundation odstín 100 Ivory

Ahoj všichni! Tak co, škola volá nebo máte ještě prázdniny? Já v prázdninách pokračuju v ryze pracovním duchu, bohužel mě letos nakonec nečeká žádná dovolená, ale malý článek o balení bude, zatím neodhalím, kam se na tři dny chystám, ale dočkáte se :).


Jeden z dárků k mému červencovému svátku byl i tento make-up od Rimmelu, který jsem chtěla už delší dobu vyzkoušet. Přijde mi, že Rimmel má poslední dobou dobré produkty, zejména z oblasti podkladů, takže další přírůstek do rodiny na sebe nenechal dlouho čekat. Zvolila jsem rozjasňující make-up, protože na ten můj unylej ksicht...znáte to.


Prvně - balení. Já fakt celkem dost nesnáším oranžovou, jednak málokomu sluší a jednak mi připomíná ČSSD. Takže s tím si u mě nešplhli, ale díky obsahu jsem ochotná to překonat. Vybrala jsem si odstín Ivory, který je nejsvětlejší z nabídky a doufala jsem, že bude vhodný na zimu. No jako ani ne, to vám řeknu. Například Match Perfection v tomto stejně pojmenovaném odstínu je o dost světlejší, tento make-up je pro mě tedy ideální na léto, kdy se trochu opálím. Slovo "trochu" třikrát podrthávám.


Make-up mě překvapil svou hustější konzistencí, asi jsem si teď nějak zvykla na řidší True Match nebo co. Paradoxně se mi nejlépe roztírá prsty - žádný štětec z mé sbírky na něj moc dobře nefunguje. Je nutné ho dobře rozmazat do tenčí vrstvy, aby nevytvářel hutné hroudy, ale po dobrém nanesení pěkně přilne k pleti a drží. Co se týče rozjasňujícího efektu, tak třpytek jsem se fakt bála - ale naštěstí efekt diskokoule nenastal, jen odpočatější obličej.


Krytí je dobré střední, rozhodně není plně krycí, ale také to není žádné evropské BBčko. Po zapudrování vydrží v pohodě celý den a neutíká z obličeje ani pod nánosem mastnoty (čti jako "můj běžný den").


30 ml koupíte zhruba za 230 Kč, já nějak nakombinovala slevy, takže mě stál nějakých 150 Kč. Dle mého je to dobrý make-up za dobrou cenu - rozhodně jeden z nejlepších, co v drogérce dostanete.

Hodnocení: 7/10

A co vy říkáte na Rimmel: Máte zkušenosti s jejich make-upy? Nebo máte jiného oblíbence?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

37 komentářů:

  1. Dost jsem nad ním uvažovala právě na zimu, ale po přečtení některých recenzí jsem byla na vážkách. Mám mastněší pleť, a některým nevydržel o nic víc, než jiný make-up.
    Tak nevím, možná vychytám nějakou slevu a půjdu do něj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že by měl nějakou oslnující výdrž, to ne, je to takový průměrný make-up v tomto, ale vzhledem k tomu, co je jinak v drogérii k dostání, je to dost dobré :)

      Vymazat
  2. Tenhle makeup miluji, je přímo ulitý na léto! Na zimu ani náhodou, jak píšeš. Ty jemné třpytky umí na sluníčku divy a pleť vypadá krásně projasněná. Jinak si ho vždycky kupuji o odstín světlejší, než klasické makeupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jenže 100 je nejsvětlejší, to je ten problém :D. Já bych na zimu určitě potřebovala ještě svetlější.

      Vymazat
    2. Aha, tak to je potom jiná. Já si WMA si kupuji právě 100, jinak mám u Rimmelu 103. Zkusila bych to s něčím namíchat.

      Vymazat
  3. Taky jsem nad ním uvažovala, ale mají ještě s takovým modrým vrškem tak ten bych chtěla taky zkusit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je moc fajn, asi bych šla první do něj :)

      Vymazat
  4. Krytí se dá srovnat s Match Perfection nebo je vyšší? :) Já mám totiž právě Macth Perfection ale krytí se mi zdá dost slabé a ráda bych něco "lepšího" :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že o něco vyšší je, takže by ti mohl vyhovovat ;)

      Vymazat
  5. Od Rimmelu jsem milovala Match Perfection krémovo gelový makeup v kelímku, který se už, pokud vím, nevyrábí. Což mě hodně mrzí.
    True Match jsem zrovna spotřebovala, byl moc fajn, ale teď používám Imperial od Dermacolu a musím říct, že je ještě lepší (mám teda ještě to starší balení s pumpičkou, teď se prodává v tubě, ale předpokládám, že obsah bude stejný).
    Jaký používáš True Match odstín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten v kelímku byl taky můj hodně oblíbený! Ten Imperial musím zkusit, díky za tip, neměla jem v něm moc důvěru nejprv :). True Match mám nejsvětlejší, co měli, myslím C2 (ale stejně je dost tmavý).

      Vymazat
  6. Mně tenhle MU vyhovoval, vypoužívala jsem asi půlku balení a teď na mě asi 3x zoxidoval. What?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to je drsný! Ale možná, že když už je starší, tak si dělá, co chce, mně se to taky občas stává...

      Vymazat
  7. já jsem kdysi nějaký Rimmel měla, myslím, že byl modrý (asi ten True Match, ale ve starém balení) a moc mi nevyhovoval, byl děsně hutný. make-up už stejně nepoužívám, plně jsem přešla na BB, ale naposledy jsem měla minerální Affinitone od Maybelline a ten byl super, dokonce i světlý (a to jsem fakt bílá!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je taky hutnější,takže asi nic pro tebe :-/. Já s BB sekla, hrozně mi kazily pleť. A Affinitone mám ráda ten klasický :)

      Vymazat
  8. Make-upy od Rimmelu mě moc lákají, zatím jsem se k nim ale nedostala.. mám doma teď poměrně velkou zásobičku, takže to v dohledné době ani nehrozí :D ale čtu na ně veskrze pozitivní recenze, takže snad jednou nějaký vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to mně se taky nějak začínají make-upy hromadit :D

      Vymazat
  9. ČSSD :DD by ho mohli rozdávat na předvolebních akcích :D
    já zkoušel jen ve vzorku a je to děsná oranžáda ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, oranžovej trochu je, rozhodně nic pro Sněhurky, ale v tom asi částečně tkví jeho rozzařující efekt.

      Vymazat
  10. Hodně jsem o něm slyšela , uvidím , třeba někdy vyzkouším ... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na mě byl moc oranžový,takže jsem ho darovala...ale zase balení se mi docela líbilo..Jó a s mastnější pletí to je fakt boj.

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych si docela přála z ranku Wake Me Up vyzkoušet korektor. Ten se u nás samozřejmě neprodává:(
    ČSSD poznámka mě vesele odrovnala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jako tradičně u nás to nejlepší od značek není k dostání :(

      Vymazat
  13. ak nepotrebujes velke krytie ale len zjednotenie je uplne super, vyhovuje mi aj odtien (tusim 103), striedam ho s Bourjois - podla nalady a je obcas, mam pocit, ze aj lepsi. Ja by som ho urcite odporucala na vyskusanie.

    OdpovědětVymazat
  14. Wake me up má béžový podtón. Na mojí zlatavé pleti seděl dobře, pokud ale subjekt má neutrální nebo růžový podtón pleti, bude na ni moc oranžový / moc tmavý / sedne divně. V případě jiného podtónu než béžová / zlatavá od Rimmelu doporučuju Lasting finish 25, ten na mě byl zas moc růžový:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak zjistím svůj podton? Odhadem nebo je na to nějáký trik? :)

      Vymazat
    2. Díky moc za radu :). SlečnaLíná: To netuším, já na to zatím nepřišla :D

      Vymazat
    3. já jsem zkoušela podtón zjistit všelijak a po všech radách na netu jsem nakonec došla k jednoduchému řešení - stačí se štípnout do tváře nebo se za ni zatahat a hned vidíte, jestli je tam žlutá nebo růžová ;)

      Vymazat
  15. Používám a jsem celkem spokojená. Krytí by mohlo být lepší, ale zase aspoň nedělá efekt masky... Podle mě oranžový není, na to jsem dost háklivá a nemůžu si na něj v tomhle ohledu stěžovat. Jen třpytek bych ubrala, není to sice tak zlý, ale já bych je tam vůbec mít nemusela, otázka je ale, jestli by pak měl nějákej ten rozjasňující efekt... No je to složitý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že kryje docela dobře...ale já v poslední době používala hlavně tónovací krémy, tak mě asi oslní všechno :D. Mně taky extra oranžový nepřijde, ale trošku přecejen...

      Vymazat
  16. Ja mam Rimmel make-upy moc rad a...myslim, ze pomer cena/vykon je u nich skvely. Wake me up jsem mela nejdriv v odstinu Ivory (njn, zimni plet=) a na mne byl trosku oranzovy. Pres leto jsem zkousela tmavsi odstiny a tam uz byl celkovy efekt mnohem lepsi. Podle me jde o velmi povedenou alternativu k takovym tem rozjasnujicim make-upum jako je Loreal Lumi nebo Lancome Teint Miracle.

    OdpovědětVymazat
  17. Já zrovna pořádám hon na ideální make-up, ale věřím, že po všem, co zkusím, se naštvu, vlezu do obyč drogerky a koupím první, co uvidím :D Tenhle se mi líbí už dýl, ale hrozně mě odpuzuje ta oranžová. Kristý, jaký máš typ pleti? Ať to můžu porovnat se sebou :)
    Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  18. Priznam se, ze jsem se rozhodla svou plet ignorovat, ze vzorecku mi tento make up po hodne dlouhe dobe zkouseni ruznych make upu sedl, a kdyz jsem si jej koupila, tak mi dela mapy, ale za to nemuze make up, ale ma naladova plet, je smisena, mastna precitlivela, obcas se osype a taky ma suche supinky. Z toho plyne,ze dalsi flakon nedopotrebuji a penize vyhozene oknem. :-/

    OdpovědětVymazat
  19. Pro mě je výborný na zimu. Je to jeden z nejlepších make-upů, které vlastním :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!