středa 2. října 2013

Beauty Blender - osudové spojení

Můj příběh s touto houbičkou začal někdy před dvěma roky, kdy jsem o ní slyšela na netu. Jó, prej houbička na make-up za x stovek - no to je pěkná kravina. Pak mi to ale leželo v hlavě a o něco později, když jsem byla dělat modelku ve škole líčení Surface, tak na mě byl beauty blender poprvé použit. Zaujalo mě to...jak je to multifuknční, jak dobře to nanáší, přirozený finish...váhala jsem. Ale pořád to byla "jen" houbička za docela dost peněz. Koupila jsem si tedy na ebay fake za asi dolar a vůbec mě nenadchnul (můžete se těšit na článek z kategorie Bitka, kde oba porovnám). Po letech chození horké kaše ale mám konečně originál a je na čase sepsat své dojmy.


Beauty blender je houbička ve tvaru kapky, která má prý nejvíc dokonae nanést make-up, korektor a další věci. Před použitím je nutné ji namočit a vyždímat, aby byla rovnoměrně vlhká. Během tohoto procesu se asi o třetinu zvětší. Potom už je čas na nanášení produktů - a vyzkoušela jsem si, že s ním nanesete opravdu všechno včetně make-upu, korektoru, pudru, krémových i pudrových tvářenek, bronzeru, rozjasňovače...



Díky mírně porézní struktuře dokáže make-up, a v mém případě i korektor, dokonale zapracovat do pleti, aniž by nasakovala příliš produktu (tomu zabráníte právě oním navlhčením). Já jsem třeba mívala docela problém s aplikací korektoru tak, abych ho příliš nerozmazala a zůstalo mi dostatečné krytí - díky BB to jde fakt výborně. 



Tvar je dost uzpůsobený na to, abyste se s ním dostali všude - špička je ideální na partie okolo nosu a očí, širší "základna" zase na větší plochy. Mně se na beauty blenderu líbí hlavně jeho univerzálnost, že ho můžete použít v podstatě na celé líčení tváře a že ač vypadá jako obyčejná houbička, tak je víc, než to. Oproti klasickým houbičkám je mnohem měkčí a jakoby jemnější a poréznější - hádám, že to asi zaručuje onen výsledek, který je dokonale přirozený. Stojí to sice trochu více času, než aplikace make-upu prsty, ale řekla bych, že je to stejně rychlé jako štětce. Mě to s beauty blenderem fakt baví :). 


Co se týče čištění, tak mýdlo, které bylo v balení jsem si oblíbila - i na štětce občas používám malá tuhá mýdla z Yves Rocher, ale tohle čistí efektivněji. Jednoduše blender namočím a ošmrdlám v mýdle.



Hodnocení: 9/10

Originální Beauty Blender můžete zakoupit v Surface škole líčení, kde ho mají za cenu srovnatelnou se zahraničím, což mě příjemně překvapilo. Můžete si koupit buď single houbičku, dvojbalení nebo balení s mýdlem, a to v barvě růžové, bílé a černé. V brzké době také uveřejním bitku - originál BB versus fake z e-bay, kde můžete posoudit, jestli je mezi nimi nějaký rozdíl (je...)

A co vy, znáte beauty blender? Uvažujete o něm nebo vás neláká?

Těším se na vaše ohlasy,
IYF

23 komentářů:

  1. Tak tohle teda ani neznám :D ale já si postačím se štětečkem :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá dobře :P a to mýdlo je pro mě novinkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mají i s tekutým mýdlem, myslím..

      Vymazat
  3. já na něj koukám už delší dobu, ale ne na originál, na RT... pořád jsem se nerozhoupala, teď se snažím šetřit, ale ten růžový je tak rozkošný..... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RT si asi taky koupím, jen tak pro srovnání :)!

      Vymazat
  4. Pro mě je tohle dost rozporuplná věc, hlavně proto, že ani štětcem make-up nenanáším moc ráda, co teprve tímhle. Asi, pokud bych opravdu přemýšlela o koupi, bych si to taky musela někde ozkoušet na vlastní obličej... Zatím to ale nicméně moc nehrozí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že pro lidi, co nemají obecně moc v oblibě "nástroje" to asi nebude...

      Vymazat
  5. dříve jsem nad ním přemýšlela, ale nakonec u mne zase vyhrály štětce

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětce mají určitě své opodstatnění :)

      Vymazat
  6. Já mám dva fejky z ebay (kapku a potom ten zvláštní bottle tvar) a prakticky vůbec je nepoužívám. Věřím, že pravý bude jiný a lepší, ale nemám moc chuť jej zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. BB jsem si pořídila v pondělí a jsem z něj vyplesklá :-). Nanáším jim postupně všechny makeupy co vlastním a pozoruji, jestli u všech je stejný výsledek.....vice o to pak napíšu an FB. Každopádně...i můj milovaný štětec Hakuro šel stranou, protože takový finish jako udělá BB, to se hned tak nevidí :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že někdo je taky vyplesklý jako já :)!

      Vymazat
  8. Tyjo, ani jsem nevěděla, že něco takového existuje. Díky za rozšíření obzorů!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Túto pomôcku poznám už niekoľko rokov, ale ja nemám odvahu dať 20 dolár plus poštovné..je super, že teraz je tu možnosť kúpiť túto super praktickú pomôcku aj v ČR (SR?)
    Real Techniques majú tiež svoju variantu beauty blender-u a bolo by určite zaujímavé porovnať ho s originálnym blenderom.:-)

    Lenka ziriane-sk.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně drahé, to je fakt, ale já sama můžu dosvědčit, že to ya to stojí :). Na ten RT jsem yvědavá, jak se znám, tak si ho pořídím a porovnám :)

      Vymazat
  11. Vypadá hezky, ale já radši flat top kabuki ;) To je teď můj miláček, protože začínám používat minerální makeup :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na minerály je flat top určitě nejlepší :)

      Vymazat
  12. Bys mě skoro ukecala, ať ji koupím, i když jsem nad tím nikdy ani neuvažovala :D no uvidím :D
    Jo a u ty avizované recenze o fejku z ebaye jsem četla původně blitka a říkala jsem si, ze to je dobra rubrika :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, udělám novou rubriku blitka o hodně špatnej výrobcích :D

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!