pátek 11. října 2013

Catrice Absolute Nude paletka stínů

Ahoj všichni!

Pokračujeme v Catrice krasojízdě a tentokrát budeme mluvit o poměrně nové paletce stínů nazvané Absolute Nude. V poslední době se roztrhl pytel s "nude" paletkami, celé to začalo Naked od Urban Decay a od té doby snad každá značka vymyslela něco podobného. Tato záležitost od Catrice stojí asi 130 Kč a najdete v ní šest očních stínů.



Balení je opět plastové, ale ne fórové a rozviklané, jsem celkem spokojená a za tu cenu nic lepšího nečekám. Paletka mi přijde zajímavě sestavená, protože neobsahuje žádný hodně tmavý odstín, všechny končí tak někde za středem padesáti odstínů hnědi :).




Pigmentace je hlavní věc, která mě tedy příliš nenadchla. U prvních tří stínů docela ujde, ale tmavší odstíny jsou na tom spíš hůře. Zleva zde najdete krásnou světle béžovo-zlatou, kterou jsem si oblíbila  z celé paletky asi nejvíce, potom velmi světlou taupe jemně jdoucí do růžova a světle oříškovou. 





Další tři odstíny jsou střední béžová, tmavší neutrální taupe a ještě o něco tmavší odstín toho samého. Tyto tři barvy jsou, jak už jsem psala, hůře pigmentované. Téměř všechny stíny obsahují minimálně aspoň jemný sheen, první je i celkem třpytivý - naštěstí třpytky nejsou výrazné. 



Stíny mají průměrnou výdrž a z hlediska toho, že nejsou pigmentované nějak extra, tak vám je spíš nedoporučím a radím, abyste si raději vzaly ty menší Catrice paletky po čtyřech stínech - jednu mám doma a recenzi samozřejmě sepíšu :).

Hodnocení: 4/10

A co vy a nude paletky? Šetříte nebo jste se rozmazlily Urban Decay?

Těším se na komentáře,
IYF

30 komentářů:

  1. Já většinou používám Nude odstíny v MUA paletkách, případně ve Sleeku a jsem spokojená, je možné, že kdybych přešla na UD, tak bych už nic jiného nechtěla, ale to zas nechci :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám podobné barvy od Alverde a jsem s nimi spokojená. Jelikož nejsem na oční stíny nějak náročná, dražší bych si asi nekoupila..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde prý nejsou špatné, ale nemám s nimi zkušenost.

      Vymazat
  3. Taky mám Nude paledku s Alverde a jsem s odstíny spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak díky za tip, asi se na alverde více zaměřím :)

      Vymazat
  4. já mám moc ráda paletky od MUA a teď se chystám na Sleek:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Tý pigmentace je škoda, odstíny jako takové jsou moc hezké...

    Já jsem se (zatím) nerozmazlila, teď u mě vede hodně Sleek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Sleeku jsem měla jen jednu, která nebyla nic moc, ale plánuju další :)

      Vymazat
  6. Tahle mě nějak nenadchla... komplet líčení bych s ní nevytvořila, protože mi tam chybí úplně světlý stín a černý... Já mám ráda MUA Undress 2 :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá dobře :-) Horší pigmentace by mi ani nevadila, nejsem na stíny náročná :-) Nicméně o koupi neuvažuji, mám doma paletku Undressed a ještě Color tattoo On and on bronze a tyhle dva kámoši mi na to moje nudné líčení bohatě stačí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dobrou bází jde i s horšími stíny něco vytvořit ;) Martina

      Vymazat
    2. Jojo, oboje jsou rozhodně fajn výrobky :)

      Vymazat
  8. Já tuhle nemám, ale velmi jsem si oblíbila paletku od Mua :) Mám ráda hnědé odstíny :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MUA je určitě dobrá věc za fajn cenu ;)

      Vymazat
  9. Já jsem se rozmazlila, tak už nude paletky moc nejedu. Tahle by se mi ale případně líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těch věcí, co by se mi případně líbily, mám ve wish listu až moc :D

      Vymazat
  10. S pigmentací souhlasím, není nijak přesvědčivá. Škoda, protože barevně se odstíny moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  11. Paletku mám čerstvě doma :-) taky souhlasím, pigmentace slabá a díky tomu, bych tam nemusela mít takovou škálu, protože některé ty odstíny jsou si dost podobné, ale oblíbila jsem si ten nejsvětlejší jako rozjasňovač a musím říct, že jsem byla mile překvapena drogérkovými stíny, s bází drží velmi solidně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten světlý je bezvadný, ale Catrice má lepší ty čtyř-paletky

      Vymazat
  12. Používám stíny od Urban D. (Naked 1) a nebo od ARTDECA (ty monostíny s magnetem, které si můžete dát do boxu a vytvořit vlastní paletku). Každý stojí asi 150,- (+krabička na 2 stíny asi 250,-, ale tím si nejsem jistá). Hodně práší, ale jinak pigmentace je více než dobrá. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď na cestě Naked basics, tak se těším :)

      Vymazat
  13. Pigmentace teda nic moc. Od Catrice znám lepší kousky :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem Urban Decay rozmazlenec, jiné stíny nepoužívám :)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  15. Nude paletku mám jednu - od MUA. A jsem s ní velice spokojená. Jen bych tam dala víc matných stínů, ty třpytivé, já nevím, mám pocit, že mi zbytečně zmenšují už tak malá víčka, a tak je používám jen pro rozjasnění koutků. Ale i tak je vlastně dost používám. Do naked paletek bych ale přidala víc světlých barev:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!