neděle 27. října 2013

Catrice Allround Concealer palette

Ahoj všichni!

Před nějakou dobou jsem se rozhodla, že se konečně zanořím do vod Catrice. Tuhle značku jsem neměla vůbec okouknutou, protože ji nemají ve všech Rossmannech a jediný, o kterém vím, je v Myšákovi, kam se nedostanu zas tak často. Při jedné návstěvě jsem tam koupila hned tři výrobky a jednomu se podíváme na zoubek dnes - je to paletka korektorů, o které Rendy napsala, že je to velké zklamání. No, to takhle na začátek nevypadá moc dobře, že.



Paletka obsahuje pět odstínů korektorů, dva barevné a tři tělové. Balení se mi moc líbí, nevím, čím to je, ale mám úchylku na dlouhé štíhlé paletky. Obal je sice z obyčejného plastu, ale výhodou je, že se jen tak nerozbije ani nerozviklá. Cena této paletky se pohybuje kolem stovky, což není za pět korektorů špatné.



Zelený odstín je vhodný na začervenání a já ho moc nevyužiju, jsem totiž líná zakrývat si pupínky. Druhá barva zleva je zvláštn - je to jakoby jemně korálová, z čehož jsem si odvodila, že by mohla být na kruhy pod očima. Přijde mi poměrně tmavá, ale na barevnou korekci kruhů (pokud oblast potom zakryjete ještě tělovým odstínem) funguje dobře. Tři tělové odstíny jdou od hodně tmavého se žlutým podtónem po světloučký s akcentem růžové. Tyhle tři kámoši jsou vhodní i na míchání mezi sebou, což vítám.




Určitě vás zajímá krycí schopnost - já bych ji označila za slušnou střední. I výdrž je tak akorát, sice neoslní, ale není to zase žádná hrůza. Rendy psala cosi o vysušování, ale to jsem nezaznamenala, ačkoliv korektory používám primárně na oblast pod očima. 



Celkově bych nazvala tuto paletku průměrnou - její hlavní výhoda je v kompaktnosti, že máte při sobě všechny možné odstíny korektoru, které byste mohli potřebovat; a také v ceně. Z těchto důvodů vám ji spíše doporučím, protože dobrých (aspoň průměrných...) korektorů není v drogérii zas tak moc.



Hodnocení: 6/10

A co vy a Catrice? Máte nějaký oblíbený výrobek? Doporučte :).

Těším se na komentáře,
IYF

16 komentářů:

  1. Já nemám doporučení, ale varování :-D Voděodolná vysunovací tužka od Catrice je naprosté peklo. Vůbec se s ní nedá malovat, na víčku to dře, no děs a hrůza. Přitom při vyzkoušení na ruku se mi nezdála nejhorší, ale linka s ní prostě namalovat nejde. S takhle vyloženě nepoužitelnou tužkou jsem se zatím nesetkala.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Catrice nic nemám, ale v Ladyboxu mi dorazila rtěnka, tak jsem na ni zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  3. koupila jsem si od Catrice stíny a lituju - práší a jsou málo pigmentované...takže mě neláká od této značky zkoušet další výrobky....:-P

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tekutý korektor od Catrice a jsem docela spokojená. Tohle mi na dotek přišlo takové divně mastné, tak jsem to nechala v obchodě. Jinak je mi Catrice sympatická, je škoda, že není u nás lépe dostupná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Catrice zkus raději korektor Camouflage, ten je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem nevyzkoušela, já používám korektor od značky Janssen :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se paleta docela zamlouvá a ráda bych ji zkusila, ale bohužel se ke Catrice nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle paletka mě neláká :) to radši tu od Dermacolu... i když je fakt, že jí využívám půlku... no a jinak Catrice má teď nááádherná ty nové stíny Liquid metal :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. S tohle paletkou zkušenost nemám a mě osobně by asi taky víc zajímala ta od Dermacolu, i když si ji asi pořizovat nebudu, protože jako korektor mi přijde úplně ideální buď make-up Cover od Dermacolu nebo korektor, který má Dermacol ve víčku u toho kaviárového make-upu s tou špachtličkou, přesný název teď bohužel nevím :(

    A pokud můžu malinko otravovat, ráda bych pozvala tebe i tvé čtenářky na Giveaway o make-upy Maybelline :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Mám jen laky a tam není moc co řešit, prostě drogerie. Jinak ve mě vyvolává nedůvěru a pocit "dražšího Essence". :-( Myslím, že paletku bych nakonec stejně moc neužila.

    OdpovědětVymazat
  11. ja ji mam taky, ale nejsem s ni teda spokojena:/
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  12. já Catrice vážně můžu :) měla jsem doma make-up Photo Finish a byl skvělý! :) A pak samozřejmě klasika, camouflage cream :) ten je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jí mám doma,ale vůbec ji nepoužívám, mně se slívá do vrásek, které nemám, ale dělá mi je, takže jako fakof, Camouflage to jistí :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já můžu doporučit gelovou rtěnku a rozjasňovače (pudrový Prime and Fine a Made to Stay Highlighter Pen na waterline a projasnění očí) - určitě nejlepší rozjasňovače v drogerii, oba jsem recezovala. A taky mám ráda laky, získaly si mě bytelným balením (jako jsi ty úchylná na štíhlé paletky, já zase miluju laky, které mají víčko stejně široké jako spodek:D), krásnými barvami a dobrou výdrží. Třeba laky Ultimate Nudes jsou super, mám ozkoušené asi 4 a líbí se mi všechny. Paletku korektorů jsem také zkoušela, neurazila a nenadchla, už mám jiné korektory, ale platíčko nad kruhy pod očima jsem využila téměř celé:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  15. Na posledním Essence výprodeji jsem se děsně rozjela a koupila jsem si několik mono stínů Catrice. Zatím jsem je zkoušela jen na ruce, ale moc se mi líbí a doufám, že budou mít dobrou výdrž i na oku. Jen mně mrzí, že většina těch odstínů už je vyřazena z prodeje, takže se normálně v obchodě nedají sehnat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!