pátek 18. října 2013

Essence Longlasting Lipstick aneb rtěnka za pade?

Ahoj všichni!

Mám pocit, že Essence obnovuje sortiment stejně často, jako se koná Davis Cup, tudíž i s tímto podzimem jste mohli najít na pultech nové výrobky. Mě na první pohled nic nelákala, protože Essence není moje oblíbená značka, ale když jsem četla jásavé recenze na dlouhotrvající rtěnky, tak jsem se jala je zkusit. Vybrala jsem výraznější odstín On the Catwalk a zaplatila krásných 56 Kč.




Balení je ucházející, je dost podobné rtěnkám třeba od MeMeMe, které ovšem stojí o poznání více. Černá je univerzální a hodí se vždycky, díky barevnému kroužku uprostřed víte, pro co vlastně saháte (což ty, které mají tolik rtěnek, jako já, chápou jako výhodu :D).



tenhle swatch je fakt krásnej, teda...
Odstín se mi moc líbí, je to lehce tmavší červená, pro odvážné (což já jsem!) a nevýrazné typy (což já...jsem!) vhodná i na den. Co mě na rtěnce překvapilo, je velmi snadné nanášení, její konzistence je jakoby gelová a krásně klouže po rtech. Díky tomu vám ani neudělá hutnou vrstvu jako třeba Lip Seduction od Dermacolu. 



Co ale o této rtěnce neplatí, je avizovaná dlouhá výdrž - není to zkrátka taková ta typická dlouhodržící vysušovačka, vzhledem k tomu, že má gelovou příjemnou konzistenci, která rty nepřesušuje, tak se i otírá. Pro mě ale tohle není na závadu, protože obvykle dlouhodržící rtěnky moc nemusím právě z důvodu vysušování rtů.



Hodnocení: 9/10

Za tu cenu je to podle mě rtěnka, kterou musíte mít a aspoň ji vyzkoušet. Uznávám, že tahle recenze je tak lákavá, že se myšlenka na její pořízení aspoň na mikrosekundu mihla i v hlavě Černé Moory, která Essence nesnáší. 

A co vy, vyzkoušeli jste něco z Essence novinek? Těším se na vaše komentáře,
IYF


28 komentářů:

  1. Ta poznámka o Mooře mě pobavila :D Jinak rtěnka vypadá dost lákavě, já na rtěnky moc nejsem, ale na tuhle určitě mrknu, akorát teda na jinej odstínu, protože nevýrazná sice jsem, ale odvážná už ne :) Aspoň co se týče rtěnek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykneš si, já taky dříve měla jen nude a růžové rtěnky, ale časem jsem se rozjela :)

      Vymazat
  2. Trefily jsme se dokonce do stejného odstínu. :-D Jsem s ní moc spokojená a plánuji si koupit aspoň ještě jednu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Aspoň se na ulici poznáme ;). Já ještě odstíny určitě omrknu, zda by se mi nelíbil nějaký další

      Vymazat
  3. Vypadá moc lákavě :) .. jen rtěnek mám zásobu a další opravdu nepotřebuju. Škoda.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se bohužel touto zásadou neřídím a pak to podle toho vypadá :)

      Vymazat
  4. Rtěnka je úžasná, mám ji v odstínu 05 a dnes si jdu pro další :-D Rtěnek mám pramálo protože je víceméně nepoužívám, ale tahle mě dostala!

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, po tomhle odstínu taky koukám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za těch šedesát korun se vyplatí i víc než koukat ;)

      Vymazat
  6. Tak jo, tak si ji asi budu muset taky koupit, i když rtěnky normálně nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se stavím na stranu Moory. Essence taky nesnáším :D Takže mě tahle rtěnka nezaujala a radši si dojdu pro nějakou od Rimmelu :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mn ty od Rimmelu extra nevyhovují, respektive nenašla jsem dobrý odstín pro sebe...

      Vymazat
  8. pořídila jsem si zatím jenom jednu, fialovou 09 a je úžasná:) fakt mě Essence mile překvapila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že jsi spokojená, mě taky :)

      Vymazat
  9. Také ji mám akorát jinačí odstín a nemuzu si ji vynachvalit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Hele vubec :D pac ja nertenkuju ;) ale jako neni pravda, ze bych essence nesnasela ... Jen mi prijde spis jako parodie na kosmetiku, proste k nicemu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vlastně jo, ty jsi ten leskovej úchyl - což mi přijde divný a rozhodně tě za to kosmetickej bůh nemá rád, tomu věřím :D!

      Vymazat
  11. Já jsem si původně myslela, že by rtěnk mohly být fakt jako dlouhodržící a po vyzkoušení jsem byla hodně zklamaná. Já mám ráda právě ty vysušující kousky s dlouhou výdrží :))

    OdpovědětVymazat
  12. Od Essence mám jen jednu rtěnku a je to to samý, co říkáš - žádná extra výdrž, ale hezky krémová konzistence. Pigmentace tak akorát a za ten peníz je to moc fajn nákup. Je ale pravda, že já kupuju hlavně podle zajímavých odstínů, takže je mi celkem jedno, o kterou značku půjde:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, pls jak je adresa na blog tvé kámošky, jak jsi sem dávala odkaz? Nemůžu to najít... Měla tam článek a tyrkysovými nehty.

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju jí! Mám odstín Natural Beauty a je skvělá, jen to mám asi obráceně, dlouho mi drží a připadá mi trochu vysušující... Každopádně za pade těžká spokojenost a chystám se na další odstíny:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím, že dlouhotvající opravdu není. Ale jinak mám z těchto rtěnek radost. Už mám dvě, Natural Beauty a Wear Berries a obě super, už uvažiji jako pořídím dál, ta co jste zkoušela vy mě moc láká :) Jinak kdyby někdo chtěl něco málo počíst o odstínech, které jsem zkoušela já, přihazuji recenzi http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/jak-jsem-zacala-pouzivat-rtenku-recenze.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!