čtvrtek 17. října 2013

Nový Youtube kanál - IYFAna

Ahoj všichni!

Tohle je jen rychlý post o něčem, co jsem oznamovala už včera na Facebooku - založila jsem avizovaný Youtube kanál IYFAna, kde budu postupně uveřejňovat sérii videí na téma poruchy příjmu potravy, především tedy anorexie. První už je online, druhé pravděpodobně doplním dnes.

Díky a kdyby to tedy někoho (myšleno tato tématika :) zajímalo, tak odkaz je tu:

http://www.youtube.com/channel/UCc8erDb0IMmwT8daFJdrJMw

Díky a hezký den všem!
IYF


8 komentářů:

  1. Je fajn, že ses k tomu rozhodla, tohle moc lidí nedělá a veškeré věci se člověk dozvídá jen z lehce pofidérních zdrojů typu internet...
    Né, že bych něčím takovým trpěla, ale jednak mě to do jisté míry zajímá a jednak pro lidi, kteří si to nosí v sobě můžeš být dobrý krok k pomoci.
    A obdivuju odvahu, i přes to, že vypadáš trochu nervózně, jsi do toho šla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty videa jsou určitě dobrý krok, fandím ti! Taky s tím osobní zkušenost nemám, ani ze svého okolí (díkybohu), ale i tak je to pro mě zajímavé téma. Jen drobnost k tomu videu, nemohla bys tu kameru posunout, aby ti byl vidět vršek hlavy a míň házet těma rukama? :) Já vím, že takhle se to kecá, já bych video nedala vůbec, ale je to trochu rušivý :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsi anorektička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem. ale myslím si, že pokud sis anorexií na vlastní kůži prošla, dává to kanálu úplně jiný rozměr.

      Vymazat
    2. Právě to v tom videu i říkám - cca v 17 letech jsem anorexií trpěla.

      Vymazat
    3. no já na to video nekoukala. a teď jsi v pohodě, nevrací se ti stavy, byť jen v koutku duše?

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!