středa 16. října 2013

Paletka VIVO Unprotected a srovnání s MUA Undressed

Ahoj všichni!

Dneska si dáme zase nějaké ty stíny. MUA shop mě poprosil, abych zrecenzovala paletku od značky VIVO, která pro mě byla novinkou a byla jsem zvědavá, jak obstojí. Jmenuje se Unprotected a má být dupe slavné MUA Undressed (která je dupe Naked, samozřejmě). Unprotected koupíte v obchodě za 169 Kč, takže je o nějakou tu korunu levnější než MUA. 



Co se týče balení, tak obsahuje také dvanáct stínů a celková gramáž je 8,4 g, což mě překvapilo, protože mi na první pohled stíny přišly větší než u MUA - která má ale 9,6 g. VIVO se mi ovšem líbí víc vzhledově, nemám ráda, když se plýtvá plastem mezi kulatými pany a čtvercové stíny VIVO mě více uklidňují :D.




Stíny jsou pojmenované a swatche můžete vidět zde na ruce, po jednotlivých řadách á 4 odstíny. Když jsem je porovnávala s Undressed, tak jsem musela konstatovat, že jsou v podstatě všechny stejné! Překvapivě je tu ale určitý rozdíl v kvalitě, a o to větší, že VIVO paletka se mi zdá lepší.





Porovnání se staršími fotkami MUA:




Stíny především tolik nepráší, jsou máslovitější a lépe pigmentované - je to vidět hlavně u třpytivých stínů, které jsou skoro krémové. Také s výdrží jsou na tom o něco lépe, ačkoliv tady rozdíl není nijak extrémní, ale je. Veskrze jsem byla paletkou překvapená, protože jsem nečekala nic moc, ale i oproti MUA na mě celkem udělala dojem. Je to fakt dost slušná paletka za směšnou cenu, rozhodně lepší, než naprostá většina toho, co najdete v drogérii.



Hodnocení: 8/10

A co vy a VIVO? Znáte nebo jste taky novicové? 

Těším se na komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. Značku teda vůbec neznám. Paletka vypadá dobře, kouknu se, jestli a jaké mají jiné barvičky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto paletku neznám, ale asi bude lepší než MUA, kterou doma mám :)
    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle barvy by se mi zrovna hodily! Na paletku jsem koukala už u Hanny a moc se mi líbí! :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  4. Značku VIVO znám, ale nikdy mě nelákalo cokoli zkoušet, považovala jsem to za stejné brdo jako MUA, které mě nikterak neuchvátilo (i když konkrétně Undressed je fajn, to zas jo), takže jsem ani blíže nezkoumala jejich nabídku. Tahle paletka je ale sympatická, naprosto souhlasím pokud jde o obal a rozložení stínů, vypadá to líp a úplně chápu, co myslíš tím uklidňujícím dojmem, taky to tak na mě působí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi značka nic neříká, každopádně MUA Undressed mám doma a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám,ale hezká recenze :) Mě se zas víc líbí kulaté stíny.

    OdpovědětVymazat
  7. VIVO znám a mám doma stejný typ paletky, ale v jiných odstínech - hodně barevné Show me the money. Sice jsou fajn, ale v porovnání s MUA mi tedy přijdou naopak v pigmentaci i "prášivosti" o něco horší.

    OdpovědětVymazat
  8. Na Vivo jsem narazila náhodou, když jsem si chtěla koupit MUA Undress me too, kterou neměli. Sáhla jsem tedy po Vivo a fakt super, mám doma MUA Undressed, ale Vivo je vážně lepší....

    OdpovědětVymazat
  9. Já VIVO znám jen díky tomu, že jsem si koupila věci od Famous a od té doby mi chodí newslettery od všech sesterských kompanií. Takže MUA, Vivo, Look Beauty, SuperLove MakeUp...

    OdpovědětVymazat
  10. na tuto paletku mám čím dál tím větší zálusk :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem už začala pokukovat po paletce Vivo, která má být dupe na Naked 2 :) docela mě těší, že chválíš kvalitu, mě vyhovuje MUA, takže pokud je Vivo srovnatelné, lepší, tak jenom lépe pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  12. tý jo, takmer identické :) už som na ňu viackrát pozerala na krasotika.sk, ale momentálne mám MUA undressed, takmer nové nedotknuté, takže si budú musieť počkať. alebo skúsim iné odtiene (hoci som do hnedej blázon)

    OdpovědětVymazat
  13. Také neznám :) Ale později o ní začnu asi uvažovat :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Tyjo to je fakt vtipny, dupe na druhou ;)...jinak v tomhle ja su fiflena jestli je vec z drahe kosmetiky, u ktere odmitam levnejsi variantu, tak.jsou to mimo jine ocni stiny. Vlastnim paletku sleek a ci wet n wild ale proste takovej mac je uplne jina liga ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Vivo znám, ale nemám. Kvalita vypadá dost dobře, ale naopak se mi nelíbí balení :)

    OdpovědětVymazat
  16. Dupe dupu (strašně se mi to líbilo napsané:-)). Mám MUA v trošku pokročilejším stupni vypotřebování a jestli je tohle lepčejší, nejspíš do ní za pár měsíců půjdu. Takže díky. Veronika

    OdpovědětVymazat
  17. Vivo znám, mám dupe Naked 2 a je vážně super. Nepráší, jsou výborně pigmentované a s pimer mně drží úplně celý den (tj. 7,00- cca 21,00)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tuhle značku vůbec neznám ale popravdě, mě se víc líbí kulaté stíny, takže i přesto, že píšeš že je trochu lepší, tak paletku od MUA z nákupního košíku asi nevytáhnu :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!